Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 december 2019, 10:15   #16
mp0
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 75
Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie zoon!

[QUOTE=jongen25;440095]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Champ Bekijk bericht
Ah ja, toch wel een interessante. Als je straks (wellicht na de 20 weken echo) wilt delen of het een jongen is dan waardeer ik dat enorm! Heel veel succes met de zwangerschap. Los van mijn vraag ben ik van mening dat je je geen zorgen hoeft te maken over de mogelijke invloed op de gezondheid. Komt helemaal goed.[/QUOTE

Omdat ik niet een van die mensen wil zijn die na positief nieuws niets meer van zich laat horen, hierbij. Een paar dagen geleden is onze zoon geboren. Afgezien van het feit dat hij natuurlijk het mooiste jongetje in deze hele wijde wereld is, lijkt alles goed met hem te gaan. Balletjes goed ingedaald, alles functioneert naar behoren. Kortom: hIer dus een verhaal van (deels onderbroken) finagebruik en een (zoals het zich laat uitzien) kerngezonde zoon!
mp0 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2019, 09:31   #17
Champ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 14
Proficiat! Bedankt voor je bericht. Goed om te lezen dat je zoon helemaal gezond is. Daarnaast ben ik blij te lezen dat er ook jongens verwekt worden bij gebruik finasteride. Mochten er nog meer mensen jongens hebben verwekt tijdens gebruik dutasteride of Finasteride dan stel ik het op prijs als men het hier wil laten weten.
Champ is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2019, 22:38   #18
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Dank, beiden!
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2019, 08:36   #19
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Champ Bekijk bericht
Proficiat! Bedankt voor je bericht. Goed om te lezen dat je zoon helemaal gezond is. Daarnaast ben ik blij te lezen dat er ook jongens verwekt worden bij gebruik finasteride. Mochten er nog meer mensen jongens hebben verwekt tijdens gebruik dutasteride of Finasteride dan stel ik het op prijs als men het hier wil laten weten.
Dutasteride wordt echt afgeraden(althans, dit zei een dokter) waar fina geen kwaad zou kunnen. Dus let er bij op en vraag dit aan professionals en niet aan een willekeur van mensen op een forum. Daar is dit veel te belangrijk voor.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2019, 20:21   #20
Champ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2009
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Dutasteride wordt echt afgeraden(althans, dit zei een dokter) waar fina geen kwaad zou kunnen. Dus let er bij op en vraag dit aan professionals en niet aan een willekeur van mensen op een forum. Daar is dit veel te belangrijk voor.
Hi Shazam,

Zoals ik al meerdere malen in deze thread heb beschreven is mijn zoektocht niet de gezondheid bij gebruik maar of er gewoon ook jongens worden verwekt terwijl je gebruikt. Ik lees namelijk veel over geboortes van meisjes en maar amper iets van de geboortes van jongens. Verbaasd me dat iedereen de gezondheid als een echo in deze thread maar blijft benoemen, ookal wordt er een totaal andere vraag gesteld.
Champ is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.