Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 februari 2007, 16:33   #16
Els Bergers
Ask me
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Locatie: Vlaardingen/ Woerden
Berichten: 145
Hallo,

Hanna je vroeg hoe Great lenghts wordt vastgezet, nu met bondjes die worden warm gemaakt en daarna om het eigen haar gedraaid, als het goed wordt gedaan ( het erin maar zeker het eruit halen) kun je er veel plezier van hebben als verlenging maar ook voor meer volume.

Groetjes
Els Bergers
Els Bergers is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 16:50   #17
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Els,
Dan wordt er dus een bosje haren aan je eigen haar vastgemaakt wat je er zelf niet meer uit kunt krijgen en 't gewicht van dat bosje hangt dan aan een paar door alopecia bijna uitgeputte haarwortels?

Ik zie 't voordeel niet van deze methode boven die andere clip of wax methodes. Voor AGA-patiënten is dat toch niet aan te bevelen?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2007, 17:54   #18
Els Bergers
Ask me
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Locatie: Vlaardingen/ Woerden
Berichten: 145
Hallo Hanna,

Het bosje eigen haar moet altijd meer haren bevatten dan de extention die je er in verwerkt. En je heb gelijk, dat het niet voor iedereen geschikt is. Je moet er dan ook heel voorzichtig mee zijn, om dit aan te bevelen, echter heb ik bij verschillende mensen ( met haarproblemen uitval e.d) haarextentions kunnen plaatsen en die zijn zeer tevreden, sommige al jaren.
Maar je heb helemaal gelijk, je moet goed onderzoeken of het mogelijk is.

Groetjes Els
Els Bergers is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2007, 23:01   #19
marcheringa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2006
Berichten: 6
Haarbevestiging

Hallo,

Dit is een bericht van haarbevestiging.nl Wij begrijpen eigenlijk niet waarom er nog steeds getwijfelt word aan de kwaliteit van ons kunsthaar terwijl wij een kwaliteitsgarantie geven van 5 jaar op het haar dat wij inweven. Er word gezegd dat echt haar niet in de fik kan vliegen en kunsthaar wel, maar dat is juist andersom. Geloof mij maar dat echt haar een stuk beter fikt dan kunsthaar. Kunsthaar smelt alleen en is zelfdovend, dus totaal niet brandgevaarlijk en echt haar wel. Het beste echte haar is Braziliaans haar of Spaans haar. Is voor ons duurder om in te kopen maar blijft zeker 6 tot 18 maanden goed zonder te pluizen. Dit hoef je dus niet iedere dag te fohnen en er komt geen krulltje in na het douchen. Het enige nadeel van kunsthaar is dat je het niet met een stijltang kunt bewerken, maar de krul die wij er in zetten blijft erin na het wassen.

Verder vinden wij het jammer dat er mensen zijn die geen gebruik maken van onze garantie en daarna een negatief bericht achterlaten op dit forum terwijl wij heel coulant zijn geweest richting deze klant en ze kan alsnog gratis nieuw haar komen laten zetten als ze dat wil, maar het is geloof ik te ver rijden naar hier als we haar woorden moeten geloven.

Kortom; wij willen hier geen reclame maken maar we hebben wel het recht om recht te zetten wat krom is, dus bij deze. Iedereen kan hier haar laten inweven en als je niet tevreden bent over het eindresultaat, dan hoef je hier niet eens af te rekenen. Als je het wel wilt kopen nadat het is ingeweven dan reken je af en daarna krijg je 5 jaar garantie op je nieuwe haar en 6 weken op de bevestiging daarvan. Gemiddeld blijft het een maand of 3 goed vast zitten. Mocht er dus iets niet goed zijn met je nieuwe haar dan krijg je dus gratis nieuw haar of bevestiging daarvan, maar daarvoor moet je uiteraard wel langskomen in de studio in Mijnsheerenland. Mensen die niet langs komen kunnen wij niet helpen.

Laat verder iedereen zijn eigen oordeel maar vellen over dit hele verhaal, wij hebben hiermee ons zegje gedaan en laten dit verder rusten. Mensen die meer informatie hierover willen kunnen bellen, mailen of hier een berichtje achterlaten.

Mvg, Het team van New Look Hairweave Studio
marcheringa is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2007, 23:05   #20
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Dit bericht had Stefanie ook al geplaatst. Waarom ze het naderhand weer verwijderd heeft weet ik niet.
Maar tuurlijk, het is je goed recht om je visie van het verhaal te geven.
Ik ben zelfs blij dat je dat doet.
Wat mij betreft mogen jullie dit verhaal laten staan hoor.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2007, 12:37   #21
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbevestiging Bekijk bericht
... Er word gezegd dat echt haar niet in de fik kan vliegen en kunsthaar wel.....

Het "in de fik vliegen" van synthetisch haar, was inderdaad niet de juiste uitdrukking; hier werd bedoeld dat synthetisch haar snel smelt wanneer men b.v. een te warme krultang gebruikt, en de pruik gaat friseren/kroezen wanneer men b.v. de deur van een hete oven opent.
Inmiddels heeft Alan Eaton een collectie synthetische pruiken op de markt gebracht die wèl hittebestendig zijn.

Braziliaans en Spaans mensenhaar zal meestal zwart zijn, net als Aziatisch haar, waardoor het gebleekt moet worden, wat de kwaliteit verslechtert.
Onbehandeld/maagdelijk haar in de juiste kleur en haardikte is de allerbeste kwaliteit.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2007, 03:44   #22
Essy M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 4
Hallo allemaal,

Ik heb 12 juni j.l. ook een weave laten zetten door haarbevestiging.nl en ik ben 200% tevreden. De weave is zelfs bij mij thuis gemaakt en gezet. Na ongeveer 2 weken begon de weave aan de buitenkant los te zitten, ik heb toen meteen gemaild en binnen 1,5 week was hij kosteloos (ook bij mij thuis!) opnieuw geplaatst. Ik heb er inmiddels mee gezwommen, ik ben er mee naar de sauna geweest, ik sport ermee en het haar blijft perfect! Het pluist en knoopt echt niet.

Groeten Essy
Essy M is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2007, 12:41   #23
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Essy,

Heb jij ook AGA?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2007, 13:11   #24
Essy M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 4
Hoi Hanna,

Voor zover ik weet niet. Hoezo?
Essy M is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2007, 14:27   #25
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Omdat dat een belangrijk verschil uitmaakt. Voor mensen met gezond haar is het geen probleem om extensions e.d. aan je eigen haren te bevestigen, maar voor mensen met dunne zwakke haartjes, zoals de vele AGA-patiënten op dit forum, is het absoluut af te raden.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2007, 15:14   #26
Essy M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 4
Ik heb wel heel fijn haar, maar afbreken doet het niet. Dat mijn weave eruit gehaald werd kwamen er ook echt maar een paar haartjes mee.
Essy M is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2007, 16:09   #27
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Jij hebt kennelijk een gezonde haardos, wat zeer plezierig is voor jou.
AGA-haartjes vallen er snel uit met wortel en al, waardoor er steeds meer kale plekjes ontstaan, want er komt bij AGA niet of nauwelijks nieuw haar voor in de plaats.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2007, 00:01   #28
keisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 1
Zo,ik lees wel heel veel negatieve ervaringen over haarbevestiging.nl ...
Ik heb het laten zetten in Almere,en de eerste week was het echt mooi..Maar daarna zag het er echt niet uit!! Na ong 7weken lieten de banen zelfs los! En ik had het in Almere laten zetten,maar woon nu in Friesland,en kon niet naar Friesland want ik had in Almere mijn garantie (kom op,jullie zijn vandezelfde filiaal!) Maar nu ga ik alsnog naar Friesland,wat ik erg fijn vind,en dat meisje heeft me haar weer heel mooi gemaakt. Ze doet het echt SUPER !!!

Die vrouw in Almere raad ik echt af. Ze is echt vreselijk slecht. Alles wat die meisje in friesland bij me haar deed,zo hoor het. Die in almere kon dr niks van. Heb er uiteindelijk ook nog is ZEVEN uur gezeten,terwijl ze beweren dat je binnen2uur klaar bent !

Nee,ik ben niet erg tevreden over de omgang van hun.. Over het haar nu wel,zit echt perfect!!

Moet ook nog steeds een feedback bij hun achterlaten,maar zit te twijfelen wat voor feedback ze verdienen.. De tijd zal het leren.. Was een moeizaam begin!
keisha is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2007, 20:11   #29
helenestephanie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2007
Berichten: 3
Hoi! Waar heb jij je haren laten bevestigen? In welke studio? Ik wilde dus naar almere gaan maar nu begin ik te twijfelen
helenestephanie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2007, 20:19   #30
Essy M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2007
Berichten: 4
Ik heb het laten zetten bij Monique van filiaal Hellevoetsluis, zij komt ook bij je thuis (a 25 euro per 100 KM) en ik ben echt zeer tevreden met de service die zij geeft. Mijn haar blijft (tot nog toe dan) perfect.
Essy M is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.