Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 maart 2004, 18:02   #16
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ik heb nog finasteride liggen van dru online.Ik gebruik het niet meer omdat ik nu via mijn huisarts proscar krijg.Dit kost mij dus helemaal niks.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2004, 09:27   #17
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Proscar

Dat klinkt goed! Wil je ze kwijt? Zo ja, om hoeveel pillen gaat het en wat wil je er voor hebben?

Groeten,

Max
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2004, 11:01   #18
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ik heb je een pm gestuurd Max.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2004, 18:13   #19
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Max, ik ben eigenlijk wel benieuwd of jij je finas al binnen hebt en hoe het is afgelopen.
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2004, 16:47   #20
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Heb het nog steeds niet binnen en er ook nog steeds niets van gehoord. Wel heb ik TPG al gebeld, maar die zeiden dat het nog bij de douane lag. Ik ben bang dat ik mijn fina gewoon kwijt ben. Ik kan voorlopig nog ff vooruit, maar niet al te lang. 'K weet ook ff niet of het verstandig is om opnieuw bij dru-online te bestellen.
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2004, 17:45   #21
Mika
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 41
Ik heb nu pas je mailtje gelezen, anders had ik wel eerder gereageerd. Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Ik had dan wel niet bij dru besteld, maar wel fina uit India. Ik kon gewoon de documenten scannen en opsturen. Heb de bestelling opnieuw toegestuurd gekregen, maar moest dan wel opnieuw verzend- en 'handling'- kosten betalen.
Medicijnen mag je namelijk helemaal niet bestellen via internet. Tenzij je farmaceut bent of zoiets.
De controle is de laatste tijds sowieso verscherpt, maar dat zal niet altijd zo blijven
Wat ik iedereen aanraad is heel goed naar de voorwaarden te kijken waartegen besteld kan worden. Niet alleen de wijze waarop betaald moet worden, maar ook hoe de klant tegemoet gekomen wordt wanneer er iets fout gaat.

Good luck,

Mika
Mika is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2004, 14:14   #22
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Ik heb net weer gebeld en het blijkt dat het vernietigd zal worden. Flink balen.
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2004, 15:30   #23
mfox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 13
Ik heb hetzelfde meegemaakt en het advies opgevolgd van de website (www.bestgenerics.com) waar ik had besteld: niet reageren en de documenten inscannen + opsturen.
Ik hoefde niks bij te betalen en ze stuurden het zaakje gewoon nog een keer op.
mfox is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2004, 07:27   #24
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Hallo,

Tijdje geleden heb ik opnieuw besteld bij dru-online, alleen nu slechts 10 tabletten i.p.v. 60 de vorige keer, en dit pakketje is wel gewoon door de douane gekomen.

Groeten,

Max
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2004, 11:18   #25
mfox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 13
Kijk dat zijn goede berichten!
Ik denk alleen dat je met een kleiner aantal pillen per pakje misschien dan wel de kans verkleint dat je eruit gehaald wordt, maar helemaal risicoloos is het niet. Steekproeven worden denk ik ook bij kleinere pakketjes genomen.

Ik weet niet hoe andere sites ermee omgaan, maar bij de bestgenerics site waar ik over sprak hebben ze wel een faire policy.
mfox is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2004, 20:05   #26
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Wat bedoel je precies met een fair police? Als het onderschept wordt dat je dan de boel nog een keer opgestuurd krijgt?
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2004, 10:28   #27
mfox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 13
Inderdaad. Als het onderschept wordt, dan sturen ze het gratis nog een keer op. Ze nemen het risico van onderschepping voor eigen rekening: als je maar aantoont dat het gebeurd is door documenten van de TPG/douane te mailen.

Ik weet niet hoe vaak het gebeurd, dat onderscheppen, maar ik weet zeker dat het niet toegestaan is medicijnen (generiek of niet) in te voeren. Het heeft dus nooit zin om te reageren op een brief van de douane.
mfox is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2004, 20:50   #28
Metalenhoofd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 21
Mijn zending Fina uit India is ook tegengehouden.
Eerst krijg je het formulier van TPG dat je met de factuur moet inzenden, en daarna hoor je een hele tijd niets meer

Even bellen naar de TPG beverstigt mijn vermoeden. De fina is nu door naar de douane en die zal het zo goed als zeker gaan vernietigen wist de TPG man mij te vertellen. Ik wacht nu nog op de brief van de douane. Maar ik weet eigenlijk al wat daar in zal staan.
Ik vraag me af of ze me nog BTW laten betalen voor te vernietigen goederen.

Volgens mij is het inderdaad beter niet te reageren of te ontkennen dat het voor jou is.

Ik heb naar dru een mailtje gestuurd met een vraag. let op deel 2 van het antwoord. Briljant


* * * * * * * * * * *


> It is a known fact the dutch customs do not allow sending medicines (like finasteride) by mail from foreign countries. Especially post from India gets special attention from the customs.
>
> If I order finasteride from your company, do you take special precautions, do you refund and do you send from other countries than India ?
>

We send it discretely. Seizure is rare, so we resend or refund, as you
like in such a case. We will only send from India.

> Please let me know how you deal with the Dutch customs

We find the custom of eating mayonaisse with chips
strange, but we are very tolerant about it. We don't
really worry about Dutch customs.

regards
Amit
http://www.dru-online.com



* * * * *
Metalenhoofd is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2004, 07:17   #29
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Hoeveel pillen had jij besteld? En betekend het nu dat je je geld terug krijgt of dat het nog een keer opnieuw wordt opgestuurd?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metalenhoofd
Mijn zending Fina uit India is ook tegengehouden.
Eerst krijg je het formulier van TPG dat je met de factuur moet inzenden, en daarna hoor je een hele tijd niets meer

Even bellen naar de TPG beverstigt mijn vermoeden. De fina is nu door naar de douane en die zal het zo goed als zeker gaan vernietigen wist de TPG man mij te vertellen. Ik wacht nu nog op de brief van de douane. Maar ik weet eigenlijk al wat daar in zal staan.
Ik vraag me af of ze me nog BTW laten betalen voor te vernietigen goederen.

Volgens mij is het inderdaad beter niet te reageren of te ontkennen dat het voor jou is.

Ik heb naar dru een mailtje gestuurd met een vraag. let op deel 2 van het antwoord. Briljant


* * * * * * * * * * *


> It is a known fact the dutch customs do not allow sending medicines (like finasteride) by mail from foreign countries. Especially post from India gets special attention from the customs.
>
> If I order finasteride from your company, do you take special precautions, do you refund and do you send from other countries than India ?
>

We send it discretely. Seizure is rare, so we resend or refund, as you
like in such a case. We will only send from India.

> Please let me know how you deal with the Dutch customs

We find the custom of eating mayonaisse with chips
strange, but we are very tolerant about it. We don't
really worry about Dutch customs.

regards
Amit
http://www.dru-online.com



* * * * *
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2004, 12:13   #30
Metalenhoofd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 21
Ik had het niet bij dru besteld maar bij een ander.
En meteen een voorraadje voor de komende maanden.
Goed balen dus. Ik wacht nog even op de bevestiging van de douane voor ik deze leveranier benader.

Overigens is DRU nu ook uit de gratie. Ze accepteren geen credit cards meer maar alleen e-gold. Moet je bij cambist e-gold kopen, dit doorsturen naar e-gold of zo, en dat krijg je een nummer, en dat nummer moet je weer op de website invullen enz. Gaat je geld dus over 3 schijven en dat maakt het oncontroleerbaar. Dus geen DRU meer voor mij

Heeft hier iemand ervaring mee?
Metalenhoofd is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.