Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 februari 2016, 06:51   #121
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stopandgrow Bekijk bericht
goedendag allemaal

Sta alleen vandaag,had geen tijd om te reageren!(nu mijn handen vrij)
Ben zeker bereid om 1 iemand gratis te doen!!
Zou het fijn vinden als jullie mij aangeven wie het graag wil doen zodat we kunnen kiezen wie het gaat worden!!

vriendelijke groet
Stopandgrow

Ben er vanavond weer!!
Beste Stopandgrow,

Ik ben een mede-haarweblid die deze uitdaging mogelijk heeft gemaakt.
Gezien het feit dat de ingredienten van uw product niet nieuw zijn en al jaren in een ander product(en) wordt gebruikt (zonder enig succes) zoals eerder beschreven, hoeft deze uitdaging voor mij niet meer.
Ik ben inmiddels al op zoek naar een echt wondermiddel en zal daar me energie in steken voor een nieuwe uitdaging. Ik persoonlijk zet voor mezelf nu een slotje op dit onderwerp......
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2016, 09:23   #122
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
Ze gaan analyse doen en daar je hoofdhuid detoxen. Ik kreeg daar mijn eerste PHT spray. En morgen avond breng ikzelf de PHT spray aan, van het flesje die ik heb meegekregen.

Over 3 (tot binnen 4) weken ga ik die kant op. Dan krijg ik weer dezelfde behandeling met het detoxen en wordt er analyse gemaakt.

Het apparaat is dus met een snoer en zo'n camera dat ze tegen je hoofd schuiven. En je ziet hierdoor uitvergroot op een scherm voor je jou haren; de hoeveelheid die uit zo'n haarzakje groeien. Je krijgt dan ook foto's opgestuurd naar je mobiel. Het is de bedoeling dat je met die behandeling wat meer haren krijgt die uit zo'n haarzakje groeien en/ of dunnere haren dikker gaan groeien, door de algehele behandeling. Ik heb wel duidelijk het verschil gezien tussen dunne en dikke haren en waar meer of minder haren uit een haarzakje groeien. Tot zover deze ervaring daar
Hoofdhuid detoxen=scam!
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 00:51   #123
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Testen = bevestigen.
__________________________________________________ ________
Vanaf heden houd ik mijn haren strakker in de gaten. Eerlijk gezegd heb ik dat nooit echt zo strak op die manier bijgehouden, want haren verlies je toch.

Niet op een panische manier, maar wel door nu te controleren de hoeveelheid haaruitval. Bij het wassen, haarborstel checken, en dergelijke. Zie dit niet als een rampzaak, ik krijg er geen grote ogen van om haren te tellen

Ik schrijf op wat ik de komende week verlies persoonlijk op een blaadje (dat ga ik niet in details hier op het forum uitwerken). En daarna hoe het de komende maand staat. En daarna de volgende maand. Gewoon checken, daar ga je vast niet aan dood. En zo druk heb ik het nu ook weer niet

Ik houd een grafiek bij en als die omhoog gaat, dan laat ik dat weten aan Stopandgrow en hier op het forum. Gewoon eerlijk nuchter normaal testend. ...Ik zal dan ook laten weten als die omlaag gaat of stabiel blijft. Verder de resultaten de komende proefperiode over de toename van haren (of afname), ik bedoel hier ook de dikte van haren en hoeveelheid uit haarzakjes, die we samen bekijken.

Wij hebben afgesproken daarom dat ik mijn huidige lotion stop, omdat zij wil het eerlijke bewijs van haar lotion op het forum bevestigen. De handen daarop te schudden vond ik eerlijk gezegd de moeilijke deel van de behandeling

Zie het toch niet allemaal zo somber in, forumleden. Iets nieuws betekend niet hekserijen of 'scams'.
Al met al geeft zij zichzelf vrijuit dit te willen testen, met haar als contactpersoon en adres. Sceptisch en kritisch denken mag welkom zijn bij proeven en testen, al met vertrouwen, maar vooroordelen slaat echter op kaas.
Zelfs een uitvinder van eigen product is kritisch en sceptisch, maar bij alvast een vooroordeel over het eigen product heeft die toch echter een glazen bol nodig??

Laatst gewijzigd door 123hallo; 28 februari 2016 om 01:19
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 17:06   #124
bird
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Als ik het goed bedrijp stop je dus met nanodixil, en gebruik je in plaats daarvan hun spullen?

En wat houdt dat detoxen in?
__________________
01-01-2014: Minoxidil 5%
27-08-2015: 1 mg Finasteride
15-04-2016: 1.25mg Finasteride
bird is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 23:43   #125
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Juist.

Al dan wel tot zover, want ik staak niet graag zomaar iets wetenschappelijks. Het is dan een test dat ik hierin
aan het overwegen ben. Mocht het zo zijn dan laat ik het haar eerst weten (die mij behandeld). Zij wil het zo
eerlijk mogelijk houden tegenover jullie en ik wil mij best inzetten, maar ik ben eenmaal ook streng en
onderzoekend omtrent dingen die over mijn haardos gaan, in de zin van wetenschappelijke feiten. Ik wil
dit ook onderzoeken of het werkelijk geen kwaad kan om te stoppen met lotion minoxidil/ nanoxidil. En
of Stop and Grow lotion hier een stok voor kan steken, en of dit een gelijke werking heeft of iets.


Over de detox:
Met het detox ging het om het compleet reinigen van mijn hoofdhuid, tot zover ik begreep.. Mijn haar werd gewassen en het volgde met detox in masseren. Deze werkte in, folie om mijn haar en handdoek, onder een warmte kap voor een aantal minuten, waardoor het daarna uitgespoeld werd.

Verder verstond ik dat dit beter de lotion zou laten opnemen en/ of daarbij stimulerend zou zijn voor de lotion.
__________________________________________________ ___________
Beste Stopandgrow, heb ik het goed uitgelegd, wat is en doet het detox precies?
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2016, 09:32   #126
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Beste Stopandgrow,

Ik ben een mede-haarweblid die deze uitdaging mogelijk heeft gemaakt.
Gezien het feit dat de ingredienten van uw product niet nieuw zijn en al jaren in een ander product(en) wordt gebruikt (zonder enig succes) zoals eerder beschreven, hoeft deze uitdaging voor mij niet meer.
Ik ben inmiddels al op zoek naar een echt wondermiddel en zal daar me energie in steken voor een nieuwe uitdaging. Ik persoonlijk zet voor mezelf nu een slotje op dit onderwerp......


Goedendag!

In stop and grow zit PHT. Dit zit niet in de andere producten. PHT is het middel dat zorgt dat de haarzakjes de haren vast houden.
Haar uitval word stop gezet door het werkzame bestandse deel PTH. De haren worden gestimuleerd waardoor er meer haren uit een haarzakje gaan groeien en de haren dikker worden.

Met vriendelijke groet,
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2016, 10:05   #127
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bird Bekijk bericht
Als ik het goed bedrijp stop je dus met nanodixil, en gebruik je in plaats daarvan hun spullen?

En wat houdt dat detoxen in?

Goede morgen,

Met de detox behandeling wordt de hoofdhuid helemaal gereinigt. Waardoor het product er beter bij kan. Ook krijgt u een hoofdmassage erbij dit is goed voor de bloedsomloop.

Met de microscanner kunnen we zien of u hoofdhuid echt goed schoon is, vaak is dit niet het geval. Met de microsanner kunnen we laten zien hoe de hoofdhuid voor en na het detoxen is.

Met Vriendelijke groet,
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2016, 11:14   #128
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Maar als de hoofdhuid zogezegd schoon is, dan is de hoofdhuid toch door invloeden van binnen en buiten in no-time weer "vies"? Talg, zweet, stof, regen, gel, lotions en noem het maar op maken de hoofdhuid weer vuiler. Of dien je elke dag het haar te wassen met de speciale shampoo en moet je je pot gel links laten liggen?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2016, 23:11   #129
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Het is wel bekend dat met een lotion (ook met minoxidil of nanoxidil) de
hoofdhuid vrij moet zijn van gel en dergelijke producten bij het aanbrengen.

Mijn hoofdhuid wordt sowieso snel vies, daar ik graag veel wil buitenspelen
rollebollen, stoeien, bomen beklimmen en met een lief gaat het ook niet proper.

Ik versta 'detox' als 'detoxisch'.. als ik het goed begrijp. Dus het ontgiften.

Zij heeft mij juist gezegd niet elke dag je haren te wassen, omdat je hoofdhuid zelf talg en stoffen aanmaakt die bevorderlijk zijn voor je hoofdhuid. In die zin dat talg en zweet juist gezond zijn en niet vies. Het gaat ook denk ik meer om de radicalen van buitenaf zoals uitlaatgassen, die niet bevorderlijk zijn voor de gezondheid.

Omdat ik in de ochtend na "zaadlozing" rein de dag door wil gaan start ik wel met een wasbeurt en dat hoeft niet met shampoo, alleen water.

Trouwens, ghassoul/ rhassoul is ook een natuurlijk product, spotgoedkoop in verhiouding tot dure shampoos en ontgiftend als je het als masker gebruikt. Gewoon kleimodder uit de Atlasgebergte. Laatst dacht ik brokjes glas erdoorheen te hebben gevonden, maar twijfel erg os het misschien bergkristal is! wat overigens een goedkope kristalsoort is. Verkopen ze ook bij de blokker.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 2 maart 2016 om 23:14
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2016, 11:53   #130
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemorgen!

Hoe langer we bezig zijn met stop and grow, hoe meer tevreden klanten!

Hierbij nog wat meer voor en na fotos.

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_2016-03-18-11-44-33.jpg‎ (127,0 KB, 119x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_2016-03-18-11-44-03.jpg‎ (126,2 KB, 107x gelezen)
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2016, 14:05   #131
Pjotre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Heel fijn voor jou, wanneer wordt dit produkt\behandeling wereldnieuws?
Pjotre is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2016, 14:17   #132
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotre Bekijk bericht
Heel fijn voor jou, wanneer wordt dit produkt\behandeling wereldnieuws?

Beste pjotre,

Dit is niet alleen heel fijn voor ons, maar ook voor alle mensen met kaalheid, haaruitval en alopecia.

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2016, 21:34   #133
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotre Bekijk bericht
Heel fijn voor jou, wanneer wordt dit produkt\behandeling wereldnieuws?
Ik denk dat het pas wereldnieuws wordt wanneer het daadwerkelijk erkend officieel bewezen is.

Een bedrijf dat zo'n dergelijke product maakt neemt meestal een paar honderd proefpersonen,
en dat moet dan gelinkt worden aan onderzoekers die het officieel noteren en verslag uitbrengen.

Ik gok maar wat, maar dat lijkt me vrij logisch.

Tot zover zijn alleen de gebruikelijke middelen wereldnieuws:
de DHT-blokkers, de vaatverwijdende topical lotions en haartransplantatie.

Verder is gezond leven altijd een must, dan hoofd masseren en als bijzaak haar-pilletjes.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 19 maart 2016 om 21:38
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2016, 18:41   #134
Sentello84
HaarWeb lid
 
Sentello84's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2011
Berichten: 24
Geslacht:
lijken wel eerder 6 verschillende personen op die foto's als je het mij vraagt ..ipv 3 personen die een "transformatie" hebben ondergaan..
Sentello84 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2016, 02:10   #135
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik, denk dat het van 1 persoon, is bij de rechter lijkt het duidelijk op 1 persoon, alleen zijn de foto's geheel verschillend genomen. De foto's neemt zij (van de salon) met haar mobiele camera, als ik het goed hebt.

Even een update: ik zit momenteel zeer krap in mijn budget om naar Hilversum te gaan voor een detox. Ik reis met de trein. Als het in de nacht +10/15 graden zou zijn, dan zou ik wel met de fiets kunnen. Op de terug of heenweg overnacht ik dan namelijk buiten iets dat ik heel relaxt zeer vaak gedaan heb, heheh, maar nu is nog even te koud.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haargroeimiddel


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.