Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 september 2005, 17:40   #31
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Hij zal wel ontslagen zijn bij LA en dit zal wel een manier zijn om zn frustraties te uiten.
Dat zou best kunnen natuurlijk. Maar het meeste wat hij verteld is algemeen bekend. L.A heeft geloof ik zelf wel eens aangegeven dat ze de Laser maar sporadisch gebruiken. Dat er een vergoeding bestaat voor mensen die reclame maken voor L.A. lijkt me ook niet ongebruikelijk. Dat doet Transhair ook. En hoe bekender de persoon des te hoger de vergoeding waarschijnlijk.
Dat van dat telefoonnummer lijkt me gemakkelijk te verifiëren.
Alleen de hoogte van mislukte ht's kun je niet als een bewezen feit zien.
Maar Jorn Kielman heeft hier ook wel eens verteld hoeveel procent van de ht's bij hun mislukken. Dat is ook een getal wat wij niet kunnen checken, en dus ook geen bewezen feit.
Het voordeel van internet, dat iedereen zijn verhaal kan doen zonder dat het in het algemeen te bewijzen valt,is tevens ook zijn nadeel.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 17:56   #32
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik blijf het een rare post vinden, zeker van iemand die daar heeft gewerkt.

En natuurlijk gebruiken ze niet alleen de laser. Als er tussen de haren in "geplant"
moet worden gebruiken ze de priktechniek.
Dat is niet alleen iets van de laatste 3 jaar, maar dat was 5 jaar geleden ook al zo.

En als er bij LA 70% van de ht's mislukken, dan mislukken ze overal 70%.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 18:30   #33
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Een haartransplantatie mislukt pas als deze niet voldoet aan de verwachtingen van de behandelde (voorlichting, voorlichting en nog eens voorlichting). Natuurlijk kunnen er ook medische uitschieters tussenzitten. Echter zal Laser Aesthetic het meest last hebben van mislukte ht's op grond van van argument nummer 1.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 19:30   #34
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Hmm interessant. Volgens mij zijn rechterlijke uitspraken in aanleg openbaar (kan iemand dit wellicht bevestigen?).
Dan kan iemand ook weleens eens de archieven bij de rechtbanken doorspitten met "haartransplantatie" als keyword? Benieuwd wat er dan allemaal naar boven komt
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 19:53   #35
slager
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2005
Berichten: 42
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Een haartransplantatie mislukt pas als deze niet voldoet aan de verwachtingen van de behandelde (voorlichting, voorlichting en nog eens voorlichting). Natuurlijk kunnen er ook medische uitschieters tussenzitten. Echter zal Laser Aesthetic het meest last hebben van mislukte ht's op grond van van argument nummer 1.

Als ze mij info geven [ b.v. met een laser zie je geen gaatjes]verwacht ik dan ook dat ze dat waar kunnen maken.
En dan kan je wel zeggen voorlichting,voorlichting en nog eens voorlichting maar ik ga niet even een broodje kroket halen, dat zal even makkelijk zijn. Het is hun verplichting om de klant goed voor te lichten.Doen ze dat niet dan is de HT mislukt want de klant heeft het wel verwacht.
slager is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 20:22   #36
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Als je bij jou echt gaatjes ziet, dan moet je naar de rechter stappen.
Want die horen er niet meer te zitten tegenwoordig. Hoelang is het geleden dat je die ht hebt ondergaan?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 20:43   #37
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123
Hmm interessant. Volgens mij zijn rechterlijke uitspraken in aanleg openbaar (kan iemand dit wellicht bevestigen?).
Dan kan iemand ook weleens eens de archieven bij de rechtbanken doorspitten met "haartransplantatie" als keyword? Benieuwd wat er dan allemaal naar boven komt
www.rechtspraak.nl is de meest gebruikte bron voor arresten. Zowel van de 'reguliere' rechtbanken en de Hoge Raad kun je hier uitspraken vinden.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 20:44   #38
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slager
Als ze mij info geven [ b.v. met een laser zie je geen gaatjes]verwacht ik dan ook dat ze dat waar kunnen maken.
En dan kan je wel zeggen voorlichting,voorlichting en nog eens voorlichting maar ik ga niet even een broodje kroket halen, dat zal even makkelijk zijn. Het is hun verplichting om de klant goed voor te lichten.Doen ze dat niet dan is de HT mislukt want de klant heeft het wel verwacht.
Je slaat de spijker op z'n kop!
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 20:56   #39
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Bij een laser zie je geen gaatjes!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 21:19   #40
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Bij een laser zie je geen gaatjes!
Dat kan kloppen. Mijn haarlijn is ook 'geschoten' met laser. Verderop is het geprikt. Voorop en bovenop zijn absoluut geen gaatjes of putjes te zien.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2005, 21:24   #41
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Er staat hier nog ergens een foto van mijn haar.
Daarop zie je dus duidelijk geen gaatjes.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2005, 16:49   #42
slager
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2005
Berichten: 42
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Dat kan kloppen. Mijn haarlijn is ook 'geschoten' met laser. Verderop is het geprikt. Voorop en bovenop zijn absoluut geen gaatjes of putjes te zien.
Dat is bij mij dus ook het geval,alleen zijn ze even vergeten erbij te vertellen dat ze dus ook gingen prikken. En dat bedoel ik dus met info geven.Ik ging er vanuit dat alles met de laser gedaan werd.Maar goed dat was nog niet alles wat er niet goed gedaan is.
slager is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2005, 20:11   #43
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
La

VInd ik ook erg slecht. Zet dan in de communicatie dat je ook andere technieken gebruikt. Dat doen ze niet. Ze beschikken nu eenmaal over een unieke laser die alleen bij LA gebruikt wordt. Andere technieken zijn dus niet noodzakelijk....duh...

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2005, 00:44   #44
Rein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2004
Berichten: 43
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Volgens mij is het enige verschil de priktechniek. Als ik mij niet vergis heeft het medische team van LA voorheen gewerkt voor Transhair en zijn vervolgens naar LA overgestapt.
M.i. is de laser techniek hetzelfde.

Overigens ben ik zelf 2 jaar geleden door LA behandeld en ben zeer tevreden over het resultaat. Ondanks het feit dat ik dun/fijn haar heb en tevens een matige donorsituatie heb, is door middel van 1100 grafts de haarsituatie een heel stuk verbeterd. Middels propecia probeer ik een 2e behandeling zo lang mogelijk uit te stellen.

Wie heeft nog meer (goede of slechte) ervaringen met LA?

Groet,
THOMAS
Ik heb een slechte ervaring met LA in Haarlem. Twee jaar geleden transplantatie laten doen, daarbij zeiden ze , eerlijk is eerlijk, dat ik niet de hoeveelheid haar terug zou krijgen alsdat ik van origine had. MAAR, dat het zo weinig en slecht behandelbaar haar zou zijn als dat het nu is, daar werd met geen woord over gerept. Er werd gesproken over een dichtheid van rond de veertig procent na de eerste transplantatie, waar die veertig procent op gebasserd is maag Joost weten, maar ik kan je wel vertellen dat het geen veertig procent dekking is, je kijkt er namelijk aan beide kanten super makkelijk doorheen. Daarbij is de ene kant nog eens slechter gelukt dan de andere. Daarbij zit aan de voorkant van me hoofd bovendien gewoon een kaal plekje, weliswaar klein, maar toch. Ze zeiden dat ze dit bij een volgende transplantie kosteloos bij zouden werken. Over dat begrip "kosteloos" heb ik ook mijn twijfels. Bij de transplantatie diende ik iets van 8100 Euro te betalen, maar nadat ik geholpen was en nog half onder invloed van dat "roesje" dat je bij die transpantatie kreeg (wat overigens het enige relaxede van dit hele verhaal was) werd mij direct een nota van nog eens 800 Euro onder mijn neus geschoven, ivm extra geplaatste grafts. Nou ik vraag me af waar die geplaatst zijn, op dat kale plekje op mij voorhoofd zéker dat nu "kosteloos" bijgewerkt kan worden bij een volgende transplantatie? Nou ik dacht het niet, er is geen haar op mijn hoofd die erover denkt ooit nog eens in die zaak binnen te stappen. Ik voel me gewoon bekocht, want geld teruggeven doen ze niet, zelfs niet een klein beetje, voor een nota bene door hun zelf erkende FOUT!! Let dus goed op voordat je met deze rakkers in zee gaat!!
Mij heeft die hele grap gewoon !!! 8900 !!! EURO gekost. Uiteindelijk had ik dit liever aan iets anders uit gegeven.
Ik moet hierbij wel zeggen dat met het middel Toppik best aardige resultaten te boeken zijn, maar nadeel is dat je hele huis vernaderd in één grote stof zooi van dat spul. Bovendien is 50 Euro in de twee weken aan Toppik nu ook niet echt bepaald goedkoop, plus een hoop werk steeds alles goed te doen, haar wassen, föhnen, modelleren en sprayen zodat het blijft zitten en maar hopen dat het niet waait buiten. Daarnaast kan je alle Toppik van je gezicht afhalen, en je hele kaptafel en de weide omgeving daarvan schoonmaken. Maar ach, dat neem je maar voor lief, als het er maar niet kaal uitziet.

Inmiddels heb ik gekozen voor een haarwerk, nij hairplus in Rotterdam. Het haarwerk is net binnengekomen hoorde ik en zal één dezer weken bevestig worden, nou dan maar hopen dat dit minder ellende oplevert dan die haartransplantatie en Toppik gedoe.

Mijn collega's zeiden, voordat ik die Toppik ging gebruiken, niks over mij haartransplantatie terwijl zei er wel van wisten dat ik dit had laten doen. Toen ik een paar weken niet gewerkt had en terugkwam met ineens Toppik in mijn haar zeiden ze van "ja we dachten dat je haartransplantatie mislukt was, maar zo te zien is het toch aardig gelukt nu we het eindresultaat zien."
Zeg wat over de kwaliteit die LA levert, dacht ik zo.

Laatst gewijzigd door Rein; 11 oktober 2005 om 01:01
Rein is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2005, 16:43   #45
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Post anders eens een foto. dan kunnen we het zien.

Voor een buitenstaander lijkt het al snel dat een ht mislukt is, omdat je nooit heel veel haar terugkrijgt. Terwijl je als kale zelf er misschien toch wel blij mee kan zijn.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GOOD WORK Laser Aesthetic??? dieseltje Chirurgische behandelingen 13 16 oktober 2005 07:55
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 18:07
haartransplantatie bij laser aesthetic johan1 Chirurgische behandelingen 41 20 december 2003 18:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.