Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2006, 21:17   #31
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Darkster

Ze is bang om (opnieuw?) gekwetst te worden....

Dat lees ik constant tussen de regels door in je verhaal. In dit geval is er daarom volgens mij maar 1 ding echt belangrijk ... geduld. Zal voor jou wel heel moeilijk zijn maar als je teveel pusht, vragen stelt/duidelijkheid afdwingt van haar kant dan haakt ze zeker af.

Denk dat je, voorzover je dat kunt opbrengen/wilt natuurlijk, zelf contact moet blijven zoeken met haar maar niet te dwingend zijn. Als ze twijfelt over het maken van een afspr. haar laten weten dat dat ook ok en dat je je wel weer meldt op een ander moment... Gewoon de tijd geven, verras haar een keer met iets leuks (vrouwen houden daar nou eenmaal van, etentje, klein kadootje of zo).

Groet
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:19   #32
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marit
Vrouwen vallen eerder voor 'n zelfverzekerde man, niet op 'n man die veel/continu bevestiging nodig heeft. Voor mannen geldt precies 't zelfde, als je je als vrouw te afhankelijk opstelt en 'm teveel achter z'n reet aanloopt omdat je harstikke gek op 'm bent, dan ben je geen uitdaging meer en dan knappen ze op je af. En da's allemaal nog láng voordat persoonlijke (lichamelijke) problemen met elkaar besproken worden.
tja, als zij normaal meteen terug smst en dan niet meer dan is er iets aan de hand, moet ik dat dan niet vragen?

@guoy ---> ik heb haar al gezegd dat ik zo niet ben als de standaardman.

ik stel hele hoge eissen aan vrienden en een eventuele vriendin.
ik ben trouw tot aan de dood en zal er altijd zijn voor diegene, klinkt gek in een maatschappij waar vreemdgaan een nationale sport is maar toch ben ik niet zo.

in mijn vroegere relatie had ik best wel change bij andere dames, vaak had ik dit niet door, mijn toenmalige vriendin wel en die was altijd kwaad of doodsbang terwijl ik nooit snapte waarom.



maar wat raden jullie aan? niet uit mezelf meer sms-en... koeltjes op msn...
morgenavond ga ik stappen met vrienden en zij met vriendinnen, hoe moet ik dan reageren?
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:22   #33
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Ze is bang om (opnieuw?) gekwetst te worden....

Dat lees ik constant tussen de regels door in je verhaal. In dit geval is er daarom volgens mij maar 1 ding echt belangrijk ... geduld. Zal voor jou wel heel moeilijk zijn maar als je teveel pusht, vragen stelt/duidelijkheid afdwingt van haar kant dan haakt ze zeker af.

Denk dat je, voorzover je dat kunt opbrengen/wilt natuurlijk, zelf contact moet blijven zoeken met haar maar niet te dwingend zijn. Als ze twijfelt over het maken van een afspr. haar laten weten dat dat ook ok en dat je je wel weer meldt op een ander moment... Gewoon de tijd geven, verras haar een keer met iets leuks (vrouwen houden daar nou eenmaal van, etentje, klein kadootje of zo).

Groet
Kitty
heb haar laatst al haar liefelingsfilm op dvd gegeven, kwam hem toevallig tegen in de stad.

ik ben wel bang dat als ik koeltjes ga doen dat ik haar kwijt raak.

vrouwen zijn wel rare wezens, als je je als eikel gedraagd vinden ze je aantrekkelijk maar klagen ze later dat het toch een eikel was en vreemd ging.

als je eerlijk en oprecht bent dan gaan ze moeilijk doen :S
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:24   #34
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
darkster

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
tja, als zij normaal meteen terug smst en dan niet meer dan is er iets aan de hand, moet ik dat dan niet vragen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
?

ja wel vragen, of er iets is ...


maar wat raden jullie aan? niet uit mezelf meer sms-en... koeltjes op msn...
morgenavond ga ik stappen met vrienden en zij met vriendinnen, hoe moet ik dan reageren?


Bedoel je als je d'r ziet of zo? gewoon naar toe gaan en vragen hoe het met d'r gaat. Je merkt snel genoeg of ze wil praten.
Laat gewoon ff gebeuren en neem beetje afstand. Misschien helpt die stapavond daar wel bij.. Realiseer me dat ik klink als een ouwe taart.. sorry.
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:26   #35
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Gewoon de tijd geven, verras haar een keer met iets leuks (vrouwen houden daar nou eenmaal van, etentje, klein kadootje of zo).
Wel als ze zelf ook weet wat ze wil (of als het 'n profiteur is), maar als je niet weet of je ook echt geinteresseerd bent dan kan teveel aandacht (hoe leuk ook) afstotend werken. Je moet haar laten voelen dat ze wat mist als je juist niets van je laat horen.

Vervelend wel als je beiden in dezelfde kringen uitgaat. Sta je dan smachtend naar haar te kijken zal zij dat niet fijn vinden, maar als je (net doet alsof) je je zeer goed vermaakt met je vrienden, dan is ze misschien ook beledigd. (Vrouwen kunnen soms raar zijn, net als mannen als je er gek op bent hahaha )

Misschien ergens anders uitgaan. Jezelf niet laten zien in de kroeg waar zij naartoe gaat. Zodat ze -als ze je mist- vraagt waar je was?
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:28   #36
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
vrouwen zijn wel rare wezens, als je je als eikel gedraagd vinden ze je aantrekkelijk maar klagen ze later dat het toch een eikel was en vreemd ging.
Valt wel mee joh! Dat afstoten en aantrekken is wel een beetje vrouw-eigen dat herken ik nog wel. Zeker willen weten dat zo iem. echt is geinteresseerd enz.



als je eerlijk en oprecht bent dan gaan ze moeilijk
doen :S

Nee joh! probleem is alleen dat in dit geval zij niet meer kan geloven dat mannen dus zo kunnen zijn. Da's wel lastiger want dan moet je (blijven?) bewijzen dat je eerlijk en oprecht bent. Tot op zekere hoogte natuurlijk, het moet niet ten koste gaan van jezelf...

Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:36   #37
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
Mannen die er heel erg de nadruk opleggen dat ze eerlijk zijn en te vertrouwen zijn, die wantrouw ik vaak makkelijker, omdat iemand die écht eerlijk en te vertrouwen is zich niet eens bewust is van eventuele achterdocht en 't niet nodig vind om zichzelf te bewijzen. Althans, zo redeneer je als je al 'ns door 'n man bedrogen bent, dus heeft dat echt geen enkele zin om jouw eerlijkheid te willen bewijzen.
Ze zal 't dus toch zelf moeten willen om je beter te leren kennen en om het de kans te geven. Zeggen dat jij er voor open staat haar beter te leren kennen, maar dat je eigen leven verder gaat als zij weg blijft lopen. Misschien kun je haar 'n keer mee uit eten vragen ipv de kroeg in om 'ns te praten en misschien kun je haar ook vragen of zij jou wel ziet zitten, ofdat ze er omheen draait om jou niet te kwetsen. 't Is altijd moeilijk om iemand die je graag mag waarvan je weet dat ie gek op je is, rechtuit te vertellen dat het niet wederzijds is...
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:37   #38
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marit
Wel als ze zelf ook weet wat ze wil (of als het 'n profiteur is), maar als je niet weet of je ook echt geinteresseerd bent dan kan teveel aandacht (hoe leuk ook) afstotend werken. Je moet haar laten voelen dat ze wat mist als je juist niets van je laat horen.

Vervelend wel als je beiden in dezelfde kringen uitgaat. Sta je dan smachtend naar haar te kijken zal zij dat niet fijn vinden, maar als je (net doet alsof) je je zeer goed vermaakt met je vrienden, dan is ze misschien ook beledigd. (Vrouwen kunnen soms raar zijn, net als mannen als je er gek op bent hahaha )

Misschien ergens anders uitgaan. Jezelf niet laten zien in de kroeg waar zij naartoe gaat. Zodat ze -als ze je mist- vraagt waar je was?
ze vroeg juist of ik ook kwam of zo, haar vriendinnen kwamen ook.
als ze van mij wil profiteren dan verwacht je toch een andere opstelling. meer aanhankelijk en heel blij met caudeautjes en elke dag willen shoppen, maar dat is ook niet zo.

ik heb net een huisgenoot gesproken en nu gaat er dus een vriendin van mij mee wat ook haar beste vriendin is en die gaat met ons mee en wil naar de kroeg waar annelien ook komt.
die huisgenoot is bereid om die meid af te zeggen en wel naar een andere kroeg te gaan.... en mijn vrienden zijn wel bereid ergens anders mee heen te gaan.
en als ik in dezelfde kroeg kom dan ken ik nog wel veel mensen die zij niet kent maar om haar nu jaloers te maken...

ik heb haar vandaag ook gevraagd om mee te gaan naar een discotheek met trance/hardstyle, muziek die ze niet echt leuk vind. moet ze bij mijn ouders blijven slapen, dat wil ze dan wel weer.

ik snap er geen fuck van (of moet ik dat afblazen, zeggen dat ik een afspraak had die ik was vergeten ...)
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:41   #39
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marit
Mannen die er heel erg de nadruk opleggen dat ze eerlijk zijn en te vertrouwen zijn, die wantrouw ik vaak makkelijker, omdat iemand die écht eerlijk en te vertrouwen is zich niet eens bewust is van eventuele achterdocht en 't niet nodig vind om zichzelf te bewijzen. Althans, zo redeneer je als je al 'ns door 'n man bedrogen bent, dus heeft dat echt geen enkele zin om jouw eerlijkheid te willen bewijzen.
Ze zal 't dus toch zelf moeten willen om je beter te leren kennen en om het de kans te geven. Zeggen dat jij er voor open staat haar beter te leren kennen, maar dat je eigen leven verder gaat als zij weg blijft lopen. Misschien kun je haar 'n keer mee uit eten vragen ipv de kroeg in om 'ns te praten en misschien kun je haar ook vragen of zij jou wel ziet zitten, ofdat ze er omheen draait om jou niet te kwetsen. 't Is altijd moeilijk om iemand die je graag mag waarvan je weet dat ie gek op je is, rechtuit te vertellen dat het niet wederzijds is...
dat heb ik dus gezegd. ik heb gezegd dat zij de tijd moest nemen maar dat ze wel eerlijk moest zijn. ook is ze gek op me, dat zegt zij en haar vriendin, en ook ik heb gezegd dat als ze dit alleen ziet voor de sex of whatever dat ik er dan geen behoefte aan heb omdat ik meer voel.

telkens antwoord ze dat ze gek op me is om de volgende dag weer afstandelijk te zijn
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:41   #40
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
oh, ze ontloopt je dus níet? 'k dacht dat ze niets van zich liet horen!

tja, 'n kroeg of hardcoretent zijn nu niet bepaald gelegenheden voor 'n serieus gesprek en 'n misverstand ontstaat zo als er drank in 't spel is; zelf zou ik haar persoonlijk bellen om af te spreken en voor 't uitgaan met d'r uit eten gaan ofzo
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:44   #41
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
telkens antwoord ze dat ze gek op me is om de volgende dag weer afstandelijk te zijn
in dat geval (veel) geduld hebben en niet pushen tot ze weet wat ze wil (of tot jij 't zat bent )
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:49   #42
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
tot nu toe zijn we 1x bios geweest, heb ik voor haar gekookt en bij mij films gekeken en bij mij met vrienden indrinken en stappen. we praten op zich best veel.
het gekke is dat als we sex hebben gehad en ze nog zo half op me ligt dat ze dan opeens wel heel intiem en open...
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:55   #43
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
telkens antwoord ze dat ze gek op me is om de volgende dag weer afstandelijk te zijn

Zei ik toch al... aantrekken en afstoten is een vrouwenspelletje. Ze is onzeker gewoon.. Niet te veel pushen idd. en genieten van de momenten die wel ok zijn..
Hou wel contact maar dring niet te veel/vaak aan. Geen zin in een afspr. vandaag? ok, even goeie vrienden..
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 00:08   #44
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Ze klinkt wel als een gecompliceerd meisje. Geen moeite hebben met seks, maar toch bang zijn dat jongens haar zullen kwetsen. Meestal gaat dit niet hand in hand dacht ik. Ik heb echt geen idee verder. Ik zou gewoon een gulden middenweg zoeken. Haar aandacht geven maar niet meer dramatisch worden waardoor ze zich beklemt voelt. Ook niet totaal niets meer van je laten horen, want dan zal jij ook niets meer horen. Beetje zoals kitty zegt. Af en toe een dagje of twee daagjes en misschien nog wel langer contact break houden? Geen idee hoevaak jullie elkaar nu zien. Moet je zelf een beetje inschatten. Verder zou ik haar niet meenemen naar een trance feest. Als ze er niet van houdt kan ze zich dood gaan ergeren en dat lijkt me niet relaxed in jou situatie.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 02:21   #45
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
ik ga haar vannacht eens niet sms-en en morgen ook niet, en als we naar de stad gaan dan naar andere kroegen.

het is wel iets wat me veel moeite kost en tegen al mijn gevoelens in gaat.
het rare is dat onze gemeenschappelijke vriendin maandag tegen me zei dat ik zo snel mogelijk haar weer moest zien omdat annelien iets serieus (positiefs) wou bespreken.

ik ben heel benieuwd wat het gaat worden... Hoop dat het geluk en liefde nu een keer op mijn kant is ...
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd voor haarprobleem haarmens2 AGA - Algemeen 37 15 februari 2006 20:24
De omgeving drea Haarproblemen bij vrouwen 34 3 januari 2006 22:27
Kan iemand mij advies geven inzake mijn haarprobleem silverheart AGA - Algemeen 6 12 september 2005 00:11
Mijn haarprobleem snappie TTM - Algemeen 1 14 november 2002 00:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.