Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 december 2015, 07:31   #286
RonaldB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2015
Berichten: 68
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
even een informatieve vraagje tussendoor..

ik lees op het forum vaak over bloedprikken en bloedwaarden laten testen omtrent hormonen wegens het gebruikt van finasteride of dutasteride.
Waarvoor is dat precies?

Ik heb tot zover nergens last van en maak mij er geen zorgen om, moest ik er even bij zeggen.

Mijn reden voor hormoononderzoek was om te kijken of
er een verband was met onbalans en piep in het oor.

Na een finasteride pauze van een paar dagen kwam
het na gebruik weer terug.

Mijn conclusie is dat ik geen bijwerking tussen de
oren had, maar in de oren.
RonaldB is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2015, 17:12   #287
Foggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2015
Berichten: 151
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonaldB Bekijk bericht
Waardes waren net binnen de grenzen, maar was bij
meting al paar weken van finasteride af. Belangrijkste
voor mij is dat ik van die piep af ben.

Denk nu maar zo dat ik toch liever een kale kop heb
op termijn dan dat ik constant aan een piep in mijn
oor herinner wordt hoe belangrijk ik mijn haar vind.

Nog oestrogeen daling methode gevonden?
Hi Ronald,

Nee nog geen methode voor gevonden, inmiddels doorverwijzing gekregen naar een androloog die zich gaat buigen over mijn situatie. eind januari kan ik je meer vertellen.

Heb je je bloeduitslag zelf gezien/meegekregen? Bij mij bleek namelijk dat zo'n beetje alle "belangrijke" hormonen op de onder grens zaten, het lab stuurt dan simpelweg terug "ok" omdat er niets echt buiten valt, maar alles bij elkaar levert het toch wel een ander plaatje op.

En als je een piep in je oor had dan gok ik dat je testosteron of onder of op de ondergrens zit, kan dat kloppen?
__________________
2002 - 2011
Finasteride 1 mg
2012 - 2015
Proscar 5mg

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34980

Things are getting pretty fogged up
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...hp?f=24&t=2577
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...c.php?f=13&t=7
Post-Finasteride Syndrome Foundation
http://www.pfsfoundation.org/

Laatst gewijzigd door Foggy; 14 december 2015 om 17:13 Reden: typefoutje
Foggy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2015, 15:48   #288
RonaldB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2015
Berichten: 68
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foggy Bekijk bericht
Hi Ronald,

Nee nog geen methode voor gevonden, inmiddels doorverwijzing gekregen naar een androloog die zich gaat buigen over mijn situatie. eind januari kan ik je meer vertellen.

Heb je je bloeduitslag zelf gezien/meegekregen? Bij mij bleek namelijk dat zo'n beetje alle "belangrijke" hormonen op de onder grens zaten, het lab stuurt dan simpelweg terug "ok" omdat er niets echt buiten valt, maar alles bij elkaar levert het toch wel een ander plaatje op.

En als je een piep in je oor had dan gok ik dat je testosteron of onder of op de ondergrens zit, kan dat kloppen?


Heb uitslag zelf gezien en is me ook uitgelegd, want
ik ken de waardes ook niet allemaal uit het hoofd.

Testosteron was 15 en was volgens hem binnen de
waardes. Heb verder ook geen (hoorbare) klachten
meer dus verdere actie vind ik voor mezelf niet nodig.

Moet wel zeggen dat een gemillimeterd kapsel me
beter bevalt dan iedere dag zorgen maken om
mijn haarverlies.

Laatst gewijzigd door RonaldB; 16 december 2015 om 15:50
RonaldB is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 21:12   #289
JohanM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Ik kom hier voor de goede orde nog (laat) even op terug; de klachten die ik ervoer kwamen wel degelijk door de Minox. Lichthoofdigheid/duizeligheid zijn bekende bijwerkingen van (over)gebruik. Toen ik hiermee stopte had ik een week later al nauwelijks last meer. Heb mijn Duta inname sindsdien weer opgeschroefd en nergens meer last van gehad.
Recentelijk een nieuwe poging met Minox gedaan en dezelfde problematiek.

Mbt dit topic wilde ik bij deze iig duidelijk maken dat mijn "paniek" mbt bijwerkingen die leken op wat Foggy in zijn eerste post beschrijft echt niet aan finas/duta toe te schrijven is en eventuele lezers dus wellicht ten onrechte zou afschrikken. Ik wil hiermee ook niet zeggen dat het middel dus heilig is. Afgaan op zowel positieve of negatieve verhalen op fora als deze is sowieso een bijzonder slechte manier om jezelf wegwijs te maken. Hiermee doel ik uiteraard niet op de kwaliteit van dit forum maar op de mondige extremen en vooral de meerwaarde van (toegankelijk) wetenschappelijk onderzoek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohanM Bekijk bericht
@Foggy

Dank voor je reactie!
Ik ben er eerlijk gezegd nog echt niet uit of mijn klachten door Dutasteride komen/kwamen.
Ik heb op advies van propeciahelp admins mijn Duta inname toch niet direct een halt toegeroepen maar heb besloten dit rustig wat af te bouwen. Sinds afgelopen vrijdag heb ik 2x 0,5mg Duta genomen en op de rest van de dagen 1mg Fina.
Wel ben ik na vrijdagochtend direct met Minoxidil gestopt.

Ik had vrijdag nog tot iets in de namiddag vrij duidelijk last van een heel vaag gevoel. Daarna kwam het een beetje in opwellingen terug (maar wel zonder twijfel een vreemd gevoel dat ik niet zo maar als katerig of vermoeid zou kunnen omschrijven). Sindsdien is dit minder en vandaag en gister heb vrijwel nergens meer last van. Ik voel me ook aanmerkelijk beter dan ik me in de afgelopen 2 a 3 weken heb gevoeld.

Ik zou (tegen beter weten in) dus bijna willen opperen dat het meer met de Minoxidil te maken had. Ik kom dit hier en daar ook op internet tegen al trek ik mijn twijfels bij de achterliggende logica.

Heeft iemand hier wellicht ervaring mee of iets bruikbaars over gelezen?
JohanM is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 22:31   #290
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohanM Bekijk bericht
Afgaan op zowel positieve of negatieve verhalen op fora als deze is sowieso een bijzonder slechte manier om jezelf wegwijs te maken. Hiermee doel ik uiteraard niet op de kwaliteit van dit forum maar op de mondige extremen en vooral de meerwaarde van (toegankelijk) wetenschappelijk onderzoek.
A-men! Dit is een levensles voor iedereen die er uberhaubt aan denkt om ooit fina te gaan gebruiken.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2016, 19:39   #291
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 176
Is er iemand hier die sides had me Finasteride, geswitcht is naar Dutasteride en nagenoeg geen last van sides meer heeft?
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2016, 12:51   #292
gebruikhetniet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Het is echt rotzooi!

Lieve Foggy,

Moet nog de hele thread lezen! Maar wil je alvast een mijn virtuele steun aan je geven. Bedankt dat je je verhaal online zet.

Ik ben een partner van iemand die zeker weten het post-finasteride syndroom heeft. Alle symptomen die jij beschrijft zijn aanwezig. In 2013 gestopt....maar nog geen verbetering... wanhoop nabij...
Nog met tranen in mijn ogen mijn verhaal bij mijn gynaecoloog gezeten in 2013; maar die heeft gewoon koeltjes gezegd dat het vanzelf weer terug zou komen

Het is zwaar maar we houden de moed er in. Binnenkort een afspraak met een neuropath maken. Vertrouwen in de reguliere artsen hebben we niet meer.
gebruikhetniet is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2016, 18:50   #293
Ramontje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Hi, beste haarmembers,

ik ben heel opgelucht dat er nu eindelijk op dit forum wat meer afkeurend over het gebruik van finasteride wordt gedaan. Ook ik gebruikte meer dan 10 jaar dit product voor mijn haren. In het begin met goed resultaat na mijn haartransplantatie. Het haar werd stabiel en ook met enige hergroei. De laatste jaren verminderde het en werden de bijwerkingen van fina ook zichtbaar.
Ik werd bijvoorbeeld vlak en onverschilliger, kon van weinig meer echt genieten. Ik was vaak moe en down, met als gevolg dat bijv. mijn contract niet werd verlengd. ook had ik af en toe neurologische problemen, zoals tintelingen en oorsuizen (die ook weer overgingen).

Nu gebruik ik fina al drie jaar niet meer en ben er een stuk beter uitgekomen. Niet direct maar door bijv het gebruik van vitamines en Maca poeder (voor balans, ook hormonale balans). Ik heb nu bijv. minder last van woord vind problemen en meer energie. Natuurlijk valt niet alles aan fina te wijten. Ik ben blij dat ik het toen had als strohalm na mn transplantatie. Nu gebruik ik de minox foam van Folligain naar tevredenheid en de laserkam, in combinatie met Maca en vitamines.

Bij deze wil ik iedereen die aan fina wil beginnen.. zint eer ge begint met dit product.

Groeten Ramon
Ramontje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2016, 17:23   #294
Foggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2015
Berichten: 151
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikhetniet Bekijk bericht
Lieve Foggy,

Moet nog de hele thread lezen! Maar wil je alvast een mijn virtuele steun aan je geven. Bedankt dat je je verhaal online zet.

Ik ben een partner van iemand die zeker weten het post-finasteride syndroom heeft. Alle symptomen die jij beschrijft zijn aanwezig. In 2013 gestopt....maar nog geen verbetering... wanhoop nabij...
Nog met tranen in mijn ogen mijn verhaal bij mijn gynaecoloog gezeten in 2013; maar die heeft gewoon koeltjes gezegd dat het vanzelf weer terug zou komen

Het is zwaar maar we houden de moed er in. Binnenkort een afspraak met een neuropath maken. Vertrouwen in de reguliere artsen hebben we niet meer.
Hi Gebruikhetniet,

Ontzettend rot om te horen dat je partner te maken heeft met PFS. ik ben absoluut geen expert maar raad je aan voor zover je dit nog niet gedaan hebt contact te zoeken met een endocrinoloog en aan de hand van je klachten een bloedonderzoek te laten doen. Ik heb zelf ook een paar onderzoeken gedaan en de waardes staan hier ook in het topic.

Bedankt voor je steun in ieder geval, ik ben nu bijna een jaar gestopt met finasteride en merk (gelukkig) wel significante verschillen maar ben zeker niet de oude en ga door met onderzoeken.

Succes en als je vragen hebt kun je me PM'en
__________________
2002 - 2011
Finasteride 1 mg
2012 - 2015
Proscar 5mg

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34980

Things are getting pretty fogged up
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...hp?f=24&t=2577
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...c.php?f=13&t=7
Post-Finasteride Syndrome Foundation
http://www.pfsfoundation.org/
Foggy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2016, 17:26   #295
Foggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2015
Berichten: 151
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramontje Bekijk bericht
Hi, beste haarmembers,

ik ben heel opgelucht dat er nu eindelijk op dit forum wat meer afkeurend over het gebruik van finasteride wordt gedaan. Ook ik gebruikte meer dan 10 jaar dit product voor mijn haren. In het begin met goed resultaat na mijn haartransplantatie. Het haar werd stabiel en ook met enige hergroei. De laatste jaren verminderde het en werden de bijwerkingen van fina ook zichtbaar.
Ik werd bijvoorbeeld vlak en onverschilliger, kon van weinig meer echt genieten. Ik was vaak moe en down, met als gevolg dat bijv. mijn contract niet werd verlengd. ook had ik af en toe neurologische problemen, zoals tintelingen en oorsuizen (die ook weer overgingen).

Nu gebruik ik fina al drie jaar niet meer en ben er een stuk beter uitgekomen. Niet direct maar door bijv het gebruik van vitamines en Maca poeder (voor balans, ook hormonale balans). Ik heb nu bijv. minder last van woord vind problemen en meer energie. Natuurlijk valt niet alles aan fina te wijten. Ik ben blij dat ik het toen had als strohalm na mn transplantatie. Nu gebruik ik de minox foam van Folligain naar tevredenheid en de laserkam, in combinatie met Maca en vitamines.

Bij deze wil ik iedereen die aan fina wil beginnen.. zint eer ge begint met dit product.

Groeten Ramon
Hi Ramon,

verstandige afsluiter;-) het zijn geen snoepjes. Maar wat je beschrijft kan ik me ook heel goed in vinden. Die emotionele afvlakking en constante moeheid in fysiek als mentaal... echt killing!

Succes met het bestrijden van je kaalheid, ik heb me er inmiddels bij neergelegd en ondervind daar ook absoluut geen nadeel van. Kracht komt van binnenuit;-)
__________________
2002 - 2011
Finasteride 1 mg
2012 - 2015
Proscar 5mg

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34980

Things are getting pretty fogged up
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...hp?f=24&t=2577
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...c.php?f=13&t=7
Post-Finasteride Syndrome Foundation
http://www.pfsfoundation.org/
Foggy is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2016, 13:15   #296
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramontje Bekijk bericht
Hi, beste haarmembers,

ik ben heel opgelucht dat er nu eindelijk op dit forum wat meer afkeurend over het gebruik van finasteride wordt gedaan. Ook ik gebruikte meer dan 10 jaar dit product voor mijn haren. In het begin met goed resultaat na mijn haartransplantatie. Het haar werd stabiel en ook met enige hergroei. De laatste jaren verminderde het en werden de bijwerkingen van fina ook zichtbaar.
Ik werd bijvoorbeeld vlak en onverschilliger, kon van weinig meer echt genieten. Ik was vaak moe en down, met als gevolg dat bijv. mijn contract niet werd verlengd. ook had ik af en toe neurologische problemen, zoals tintelingen en oorsuizen (die ook weer overgingen).

Nu gebruik ik fina al drie jaar niet meer en ben er een stuk beter uitgekomen. Niet direct maar door bijv het gebruik van vitamines en Maca poeder (voor balans, ook hormonale balans). Ik heb nu bijv. minder last van woord vind problemen en meer energie. Natuurlijk valt niet alles aan fina te wijten. Ik ben blij dat ik het toen had als strohalm na mn transplantatie. Nu gebruik ik de minox foam van Folligain naar tevredenheid en de laserkam, in combinatie met Maca en vitamines.

Bij deze wil ik iedereen die aan fina wil beginnen.. zint eer ge begint met dit product.

Groeten Ramon
Hoi Ramon,

Bedankt voor het delen. Ben zelf altijd een pro Fina slikker geweest. Onlangs was mijn Fina op en dacht dat ik ergens nog wel iets had liggen. Ook Pinksteren viel in het weekend, dus bij toeval een week geen Fina geslikt. Vreemd genoeg begon ik me op het eind van de week mezelf beter te voelen. Heb zelf ook last van depressies en angsten en slik anti depressiva. Maar opeens begon ik me beter te voelen en lag toen de link met Fina. Ook al durf ik niet te stoppen aangezien ik het al 12 jaar slik. Vroeg me af hoe het nu met je haarstatus is? Daar ben ik enigszins bang voor dat het instort bij mij. Eigenlijk zou ik kaal geweest zijn nu als ik niets had gedaan. Heb ook een ht gedaan, minox gebruik speciale shampoo. Ik Doe veel om het te behouden, maar weet ook dat Fina de grondlegger is van mijn huidige status. Wat zijn jou ervaringen hierin als je na zo'n lange tijd stopt met Fina mbt haaruitval?
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2016, 15:28   #297
Foggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2015
Berichten: 151
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Hoi Ramon,

Bedankt voor het delen. Ben zelf altijd een pro Fina slikker geweest. Onlangs was mijn Fina op en dacht dat ik ergens nog wel iets had liggen. Ook Pinksteren viel in het weekend, dus bij toeval een week geen Fina geslikt. Vreemd genoeg begon ik me op het eind van de week mezelf beter te voelen. Heb zelf ook last van depressies en angsten en slik anti depressiva. Maar opeens begon ik me beter te voelen en lag toen de link met Fina. Ook al durf ik niet te stoppen aangezien ik het al 12 jaar slik. Vroeg me af hoe het nu met je haarstatus is? Daar ben ik enigszins bang voor dat het instort bij mij. Eigenlijk zou ik kaal geweest zijn nu als ik niets had gedaan. Heb ook een ht gedaan, minox gebruik speciale shampoo. Ik Doe veel om het te behouden, maar weet ook dat Fina de grondlegger is van mijn huidige status. Wat zijn jou ervaringen hierin als je na zo'n lange tijd stopt met Fina mbt haaruitval?
Hi Hektor,

Ik reageer even op je bericht omdat ik zie dat reactie van Ramon even uitblijft. Ik ben in juni 2015 gestopt met het gebruiken van Fina dus nu bijna 12 maanden, na ruim 12 jaar gebruik. Uiteindelijk hersteld je hormoonbalans zich enigszins, althans dat is mijn ervaring tot nu toe. Op het moment heb ik wel het idee dat mijn kaalheid wat verder gevorderd is ten opzichte van met fina. Maar anderzijds had ik ook niet de illusie dat ik een volle kop met haar zou houden/hebben. Ik schat dus in dat je wel een reactie kunt verwachten als je stopt met fina.

Maar gezien je klachten die je beschrijft lijkt me dit een klein offer ten opzichte van de kwaliteit van je leven. Ik weet niet of je al gestopt bent of nog wil/gaat stoppen maar hou er rekening mee dat je een behoorlijke crash gaat meemaken die best wel een tijdje kan duren. Dit ging bij mij eigenlijk met pieken en dalen met als dieptepunt toch wel na 6 maanden. Daarna ging het weer meer bergopwaarts.

Maar de klachten die je beschrijft heb ik ook gehad, alleen ik wilde niet accepteren dat ik depressief zou zijn of irrationele angsten had dmv mentale problemen. Ik had/heb niets te klagen over mijn leven in die zin. Dus zodoende ben ik verder opzoek gegaan en de oorzaak gevonden. Had ik naar mijn huisarts gegaan zonder vermelding van mijn ontdekking dan weet ik zeker dat ik ook antidepressiva voorgeschreven zou krijgen met alle gevolgen van dien.

Het is geen makkelijke weg, maar het is het 100% waard. Als ik zie hoe ik er nu bij sta ten opzichte van vorig jaar dan voelt het als een verschil van dag en nacht..

Succes kerel en als je meer wilt weten kan je altijd PM'en
__________________
2002 - 2011
Finasteride 1 mg
2012 - 2015
Proscar 5mg

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34980

Things are getting pretty fogged up
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...hp?f=24&t=2577
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...c.php?f=13&t=7
Post-Finasteride Syndrome Foundation
http://www.pfsfoundation.org/
Foggy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2016, 12:23   #298
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Hoi Foggy,

Bedankt voor je reactie. Ik ben nog niet gestopt en zal dat ook niet snel doen. Ik slik wel minder en dat heeft nu al gevolgen mbt mijn haarstatus. Ervaar nu al meer haarverlies en gisteren kreeg ik een opmerking van een collega over mijn kaalheid op de kruin, Wat ik dan ook als erg vervelend beschouw. Finasterde is voor mijn haarstatus ook echt een paardenmiddel geweest en eigenlijk zou ik al helemaal kaal geweest zijn. Lastige afweging zeg. Ik zit me erg veel in te lezen over alternatieve middelen, maar verder dan foligain, neofollics en keratene retard kom ik niet als echte dht blokker, wat ook niet echt bewezen is. Wellicht de laatste nog wat, maar dat onderzoekje is niet heel groots geweest. Ben wel aan het afbouwen, maar mss is het verstandig om eens een tijdje te stoppen te zien wat het psychisch met me doet.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2016, 12:26   #299
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Wat bedoel je precies met die crash?
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2016, 15:49   #300
Foggy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2015
Berichten: 151
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Wat bedoel je precies met die crash?
Als je met fina stopt dan gaat je hormoonhuishouding zich weer een soort van aanpassen/stabiliseren. Dat gaat gepaard met mentale pieken en dalen. Zie het als de emotionele stabiliteit van een zwangere vrouw die overloopt van de hormonen.. Geen pretje kan ik je vertellen, maar ik denk dat het bij iedereen anders kan uitpakken. Als je je eigen leven terug wilt een klein hobbeltje om te nemen..

Succes kerel
__________________
2002 - 2011
Finasteride 1 mg
2012 - 2015
Proscar 5mg

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34980

Things are getting pretty fogged up
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...hp?f=24&t=2577
http://www.propeciahelp.com/forum/vi...c.php?f=13&t=7
Post-Finasteride Syndrome Foundation
http://www.pfsfoundation.org/
Foggy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
bijwerking, finasteride, propecia, proscar

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.