Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2014, 13:14   #16
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
...en ook zeker te weten dat er hier verschillenden rondlopen met een dubbele agenda.
Dat geloof ik graag. Alleen heeft Renzo zijn twee kliniek bezoeken hier opgeschreven en jouw kritiek is dat het niet objectief is. Kom dan met een inhoudelijk steekhoudend argument waarom zijn visie niet objectief is.

Vroeger was het beter hier. Dat was dan de tijd dat je jezelf kon tegenspreken terwijl niemand het opmerkte.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 01:56   #17
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht

Vroeger was het beter hier. Dat was dan de tijd dat je jezelf kon tegenspreken terwijl niemand het opmerkte.
Die begrijp ik niet. leg ff uit.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 09:47   #18
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik begrijp niet wat hier nu het probleem is.

Er plaatst iemand een bezoekverslag en meteen wordt hij aangevallen op zijn ervaring.
Ik ben al afgehaakt bij het telefonische gesprek met de/een consultant van Transhair. wat een gladde kwal was dat zeg.
Aesthetic was aan de telefoon ook vriendelijk, maar vond ik door gebrek aan kennis, na 1 gesprek met een consultant, geen goede keus (maar misschien was dat een momentopname OF de verkeerde consultant)
Feriduni had een overvolle agenda en Prohair bleek zo gek nog niet.

Zo maakt iedereen zijn of haar keuze op gevoel en gevoel is iets persoonlijks.

Ik heb twee fut's gehad. voor mij nooit meer.
Het scheren bij een FUE is vervelend, maar voor de haarlijn hoeft alleen het te behandelen deel eraf en het donorgebied.
Voor mij was dat vervelend, maar geen ramp.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 22:07   #19
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Nee, mijn reactie is zeker geen aanval op de ts.

Dat was misschien idd een beetje een gefrustreerde reactie van mijn kant
over hoe het hier aan toe gaat op Haarweb. Deze reactie had ook in een andere thread kunnen staan.

Telefonisch een kliniek beoordelen is ook zeldzaam geloof ik. Als je bij Aesthetic was langsgegaan was de kans groot geweest dat je voor hun had gekozen.

Transhair heeft idd gladde verkopers, maar als je met Cor had gesproken had je wss weer anders gedacht. Alles draait om gevoel. Ik snap dan ook niet dat TH met gladde verkopers blijft werken.

Die zullen uiteindelijk toch hun geld opleveren denk ik.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 23:11   #20
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Die begrijp ik niet. leg ff uit.
Je schrijft nu zelf al over die gladde verkopers, maar toch zal ik op je vraag ingaan. Renzo en Haircoach wijzen op de gladde verkopers. Haircoach is zelf in het verleden in aanraking gekomen met zo'n gladde verkoper (Kettmann) en is logischerwijs op zijn hoede.
Ik ben het daarmee geheel eens en wijs op het feit dat die types niet in het belang van hun cliënt denken met alle schadelijke gevolgen van dien.
Dan krijg ik een reactie dat het hier tegenwoordig een commerciële bende is en het er vroeger minder commercieel en informatiever aan toeging. Een reactie die in het licht van bovengenoemde tekst kant noch wal raakt en tegenstrijdig klinkt.

Laatst gewijzigd door Tampert35; 6 juli 2014 om 23:14
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2014, 16:22   #21
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Graag willen wij hierop reageren. Uiteraard respecteren wij ieders mening, maar de ervaring van het consult is op enkele punten niet in de juiste context geïnterpreteerd.

Citaat:
Ik vertelde dat ik graag een ht wilde laten doen voor mijn haarlijn en inhammen. Dit wilde ik en FUE wilde zonder scheren laten doen met een graft dichtheid van 50 grafts per cm2.
Mijn wensen werden beschouwd als onredelijk en niet realistisch.
Hierdoor raakte ik teleurgesteld en van slag, want ik had alles zo helder en nu verteld iemand die er verstand van heeft dat dit niet kan.
Niet realistisch vonden wij de wens om een FUE zonder scheren te doen. Als je meer dan 500-700 grafts wilt transplanteren is scheren helaas een vereiste. Wil je niet scheren dan is een FUT een andere optie. Wij doen sinds meerdere jaren evenveel FUE als FUT behandelingen. Het maakt ons niks uit welke behandeling een klant kiest.

Daarnaast vinden wij een dichtheid van 50cm2 inderdaad zeer hoog als je dat in 1 behandeling doet. Slechts in uitzonderlijke gevallen is dit mogelijk. De tweede vraag die je je dan moet afvragen is of je wel genoeg donormateriaal, maw grafts, beschikbaar hebt om het gehele te transplanteren gebied 50cm2 te halen. Het is niet de vraag hoeveel je kunt implanteren maar de vraag hoeveel je kunt weghalen uit het donorgebied. Wij krijgen volledige kale mannen op bezoek die 50cm2 willen hebben van voor tot achter. Dat is niet realistisch als je maar een klein donorgebied hebt.

Wij hebben liever dat iemand tijdens het consult van slag raakt doordat we vertellen wat we niet kunnen, dan dat iemand na een jaar van slag is omdat hij meer had verwacht van het resultaat.



Citaat:
Erg glad ogend, maar wel goed in het verkoper. Zoals hij zelf al zei; Ik kan een blinde nog een bril verkopen
Dit is juist een opmerking die slaat op bovenstaande. Helaas willen klanten/mensen graag het onmogelijke geloven. Ook als het TE mooi om waar te zijn is. Klanten willen graag een oplossing horen voor hun 'probleem' ook als dat niet realistisch is. Met deze opmerking wordt dus bedoeld dat als we beloven dat de blinde door de bril weer gaat zien, de blinde de bril meteen zal kopen.

Net als sommige posters hier hebben ook wij het gevoel dat men hier op haarweb bij voorbaat al erg negatief is over ons. Dit is volgens ons voor een belangrijk deel te wijten aan het feit dat wij buiten de FUE methode als enige Nederlandse kliniek ook de FUT methode aanbieden.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2014, 18:07   #22
renszo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Berichten: 178
Ik heb me lang afzijdig gehouden van de discussie die ontstond.
Het was mijn ervaring en kijk op het geheel.

Allereerst kan ik beamen dat je niet moet gaan scheren bij meer dan 750 grafts.
Er wordt anders teveel donor weggehaald op een te kleine plek.
Echter ik wilde dat graag omdat ik dacht maar 750 a 1000 grafts nodig had.
Toen bleek dat ik er meer nodig had snapte ik dat het plan afviel.
Echter toen werd FUT aangehaald omdat ik daar niet bovenop geschoren hoefde te worden. Doordat er naast de haarlijn ook inhammen aangepakt moeten worden waar nog haar staat, lijkt me dat zowiezo een slecht plan aangezien je de haargroeirichting moeilijk kan bepalen en slecht zicht hebt. Om in jullie termen te blijven; Voor mijn gevoel hebben jullie mij als blinde met de FUT een bril aangeboden om weer te kunnen zien. Daar was ik super blij mee, maar de vraag die mij later rees is de volgende;
Ook met FUT moet je ponzen in ontvangstgebied en goed zicht etc hebben en voor een goede kwaliteit is het toch beter om kaal te moeten?

Ook de aantal grafts per vierkante centimeter is een discussiepunt.
Jullie zijn de enige kliniek die 30/35 aanhouden terwijl anderen zeggen dat er zeker tot 50 grafts per behandeling mogelijk is. Dit samen met FUT was mijn reden om verder te kijken. Echter LET OP; Transhair is hier duidelijk en eerlijk over en maken het niet mooier dan het is. Dit kan ik waarderen alleen is het niet iets voor mij.

@ graft een kleine feedbackpuntje is wel dat ik vind dat je moet benoemen dat er een kans bestaat dat met FUT je litteken later nog uitrekt.

Verder kan ik niet oordelen over de kwaliteit die geleverd wordt bij Transhair.
Ik denk zelfs dat dit top is, vanwege het grote medische team met veel ervaring. Met 30/35 grafts per vierkant centimeter zal er ook nooit een groot risico genomen worden.

Met mijn post is nooit de bedoeling geweest Transhair te schaden, aangezien ik niet daar behandeld ben kan ik ook niet oordelen over de kwaliteit daarvan. Ik blijf wel achter mijn verhaal staan, aangezien dat gewoon mijn oprechte ervaring is.

MVG Rens

ps: Ik dacht dat hairplus mc ook FUT en FUE aanbieden.
__________________
-Finasteride 1 mg dosering om de dag
-Minoxidil Foam kirkland 5%

Shampoo:
Revita en beaver Keratin thickening shampoo

HT Aesthetic Beauty Clinics 1530 grafts 09-12-2014.
HT Aesthetic Beauty Clinics 600 grafts 18-12-2015 verdichting haarlijn.
renszo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2014, 08:48   #23
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
@Renszo

50cm2 is absoluut mogelijk maar niet bij iedereen en meestal niet over het gehele te behandelen gebied. Wij houden daarom een realistisch gemiddelde aan van 35cm2.

Hairplus doet geen FUT. Aesthetic Clinics doet na de gestopte samenwerking met Feriduni geen FUT meer. Maar Feriduni in België doet wel FUT behandelingen.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb

Laatst gewijzigd door Graft; 8 juli 2014 om 09:52
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2014, 20:46   #24
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ok Tampert, duidelijk!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2014, 21:34   #25
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Allemaal laaielichters...blijf maar ver bij al die klinieken vandaan.!
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2014, 22:26   #26
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Vertel anders jouw ervaringen ff. Is gelijk wat duidelijker en misschien heeft er iemand nog wat aan.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2014, 23:52   #27
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Ok Tampert, duidelijk!
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2014, 07:55   #28
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.410
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Vertel anders jouw ervaringen ff. Is gelijk wat duidelijker en misschien heeft er iemand nog wat aan.
Kun je lang wachten vrees ik!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2014, 10:12   #29
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
@Morehair..

Martin G. Leon H. Hein S. (Transhair)..,allemaal lullen zij in het belang van hun eigen portemonnee.

Gewoon misdadig om vandaag de dag mensen nog een FUT aan te smeren.
Dat er nog steeds slachtoffers te vinden zijn, die in hun leugenachtige praatjes geloven, vind ik helemaal ünglaublich.

''Een onzichtbaar potlootstreepje''...m'n reet!
En dan nog de gevoelsloosheid op het achterhoofd en al die andere ongemakken, die nauwelijks serieus belicht worden.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.