Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 augustus 2007, 00:12   #1
Haaruitval AA
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2007
Berichten: 1
Kaal scheren

Ik heb ook AA en ben ten einde raad. Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om je haar helemaal kaal te scheren. Heeft dat een beter effect op de haar groei.
Is er een vrouw die dat heeft geprobeert?
Haaruitval AA is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 08:16   #2
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
Raad kan ik je niet geven,wel heb ik de zelfde gedachte,waar ik weet niet steeds niet precies water bij mij aan de hand is,mischien straks meer,moet zo meteen naar de dermatoloog,heb een hele lijst met vragen hoop dat ze tij hebt om te lezen hmmm.
Ik heb ook kale plekken op me hoofd ,maar denk dat het bij mij eerder van het te strak zetten van me matjes,die iker in heb laten zetten,al heel lang,omdat ik dun haar heb,maar sinds kort (3 maanden of zo) kwam ik er achter dat boven op mijn hoofd me scheiding zo dun was dat je door heen keek,heel raar...maar het schijnt begonnen te zijn door het slikken ven een med. tambocor...welles waar zeldzaam ,dus dan zal ik wel zeldzaam zijn,maar het ging sinds die begin mij zo slecht met het haar,dof...kleurloos,glazig weet ik veel...dus ben er mee gestopt samen met de cardioloog,maar ja ik vraag me af hoelang duurt het voor dat je haar helemaal weer in orde is,het gekke is nee ik heb geen haar gevonden,en toch dun geworden en maar nu zittener allemaal stekels en plukken lijkt op een hanen kam tussen het haar door,....
Maar mocht het zo zijn dat het mij te lang duurt of de uitslag van een onderzoek negatief zijn, Ja denk dat ik dan toch eens probeert om het af te scheren.welleswaar zou ik van te voren wèl een pruikje aanschaffen.
Want denk niet dat 1,2,3 het lef zal hebben zo op straat te lopen.
Dus jij hebt a.a is dat areata?
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2007, 18:53   #3
tingletangle
tingletangle
 
Geregistreerd: 19 augustus 2007
Berichten: 2
ja ik heb het geprobeerd. Niet om te kijken of de haargroei beter zou worden, maar als permanente oplossing! Ben er erg tevreden mee. Maar om je vraag te beantwoorden: Nee mijn haar is niet dikker. Ik zie duidelijk als het een paar mm lang is dat het nog net zo dun is als vroeger. Helaas geen optie dus, tenzij je ook permanent kaal durft!
tingletangle is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2007, 16:05   #4
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haaruitval AA Bekijk bericht
Ik heb ook AA en ben ten einde raad. Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om je haar helemaal kaal te scheren. Heeft dat een beter effect op de haar groei.
Is er een vrouw die dat heeft geprobeert?
Kaal scheren heeft helaas geen enkel effect op het al dan niet groeien van haren.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2008, 20:28   #5
Korthaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2004
Berichten: 160
Ik heb vandaag mijn haar geschoren omdat ik gek werd van het gezeik met mijn haar.
Het ziet er niet uit en ik ga echt niet zo naar buiten maar ik ben blij dat ik van dat haar af ben.
Ik ga ook misschien nog de originele diane pil halen en hoop dat het fatsoenlijk (door)groeit (mijn haar is extreem zwak) Volgens de derma heb ik tractie alopecia.

Laatst gewijzigd door Korthaar; 27 april 2008 om 20:30
Korthaar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kaal scheren? agatha Haarwerken 4 15 augustus 2007 18:07
Oplossing haar kaal scheren? Wings Haarproblemen bij vrouwen 7 1 december 2006 14:25
kaal laten scheren frank94 AA - Algemeen 0 5 april 2006 12:02
kaal scheren voor beter haar high Overige (haar)discussies - Algemeen 5 3 maart 2005 12:27
Kaal scheren Biljartbal Medicijnen/haargroeimiddelen 4 12 september 2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.