Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 maart 2011, 10:16   #16
chrissey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2010
Berichten: 27
Ah, wat fijn! Laat het maar lekker rommelen! Kan me voorstellen dat je al heel blij bent met haaractiviteit als er al zo lang niets geweest is. En mochten de haren wit blijven: ach, er is verf.
Met mij gaat het iets beter, geloof ik. Vind het moeilijk om het in te schatten, maar volgens mij heb ik meer haar nu dan pakweg een jaar geleden. Op de meeste plekken zit weer haar. Heb er nog niet veel aan, tis nog erg kort & licht, maar toch: het zit er weer!
Er ontstaan nog steeds nieuwe plekken overigens, maar die zijn betrekkelijk klein.
Gister wel weer een flinke bos verloren met douchen (snap niet waar het vandaan komt), dus mijn lief mag dadelijk even met zijn handen in mijn haar wroeten om te kijken of er een nieuwe megaplek aan het ontstaan is.
Maar: al met al: ben niet ontevreden! Met hulp van mijn busje Fullmore kan ik mijn coupe zo fabriceren dat werkelijk niemand het doorheeft. Dat geeft al een hoop rust, vind ik.

Laatst gewijzigd door chrissey; 26 maart 2011 om 10:18
chrissey is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2011, 13:03   #17
manja.a
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2009
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrissey Bekijk bericht
Ah, wat fijn! Laat het maar lekker rommelen! Kan me voorstellen dat je al heel blij bent met haaractiviteit als er al zo lang niets geweest is. En mochten de haren wit blijven: ach, er is verf.
Met mij gaat het iets beter, geloof ik. Vind het moeilijk om het in te schatten, maar volgens mij heb ik meer haar nu dan pakweg een jaar geleden. Op de meeste plekken zit weer haar. Heb er nog niet veel aan, tis nog erg kort & licht, maar toch: het zit er weer!
Er ontstaan nog steeds nieuwe plekken overigens, maar die zijn betrekkelijk klein.
Gister wel weer een flinke bos verloren met douchen (snap niet waar het vandaan komt), dus mijn lief mag dadelijk even met zijn handen in mijn haar wroeten om te kijken of er een nieuwe megaplek aan het ontstaan is.
Maar: al met al: ben niet ontevreden! Met hulp van mijn busje Fullmore kan ik mijn coupe zo fabriceren dat werkelijk niemand het doorheeft. Dat geeft al een hoop rust, vind ik.
Dat vind ik fijn om te horen... Ik weet niet echt wat fullmore is maar ik neem aan dat dat verf is om de kale plekken te verbergen. Volgens mijn dokter groeit haar ook sneller in de zomer dus we will see. Ik heb ook afentoe nog dat het weer een paar weken veel uitvalt en als ik dan kijk zit er ergens weer een klein plekje bij maar tot nu toe is er een grotere plek terug gekomen dan er uit is gevallen dus maak me niet druk en het is niet altijd grote bossen als eerst maar afentoe.... Fijne dag gewenst!
manja.a is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2011, 18:06   #18
NickV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 1
Wat fijn dat er beterschap is. Ikzelf heb bijna al mijn haar verloren, alleen vanboven op mijn hoofd stond nog haar.
In het begin had ik het er heel moeilijk mee, en probeerde ik de zijkanten en achterkant te bedekken met mijn toen langer haar.
Tot ik op een gegeven moment het zo beu was dat ik alles afgeschoren had.
Wat een opluchting was dat! Nooit meer in de spiegel kijken en me druk maken of mijn haar er goed over lag.
Ik ging terug zwemmen, lopen, fietsen en andere dingen doen zonder me er teveel zorgen over te maken.

Nu staat er op veel plaatsen al terug haar, op enkele plekken na, maar daar staat ook al wat dons op.
NickV is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2011, 09:42   #19
manja.a
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2009
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickV Bekijk bericht
Wat fijn dat er beterschap is. Ikzelf heb bijna al mijn haar verloren, alleen vanboven op mijn hoofd stond nog haar.
In het begin had ik het er heel moeilijk mee, en probeerde ik de zijkanten en achterkant te bedekken met mijn toen langer haar.
Tot ik op een gegeven moment het zo beu was dat ik alles afgeschoren had.
Wat een opluchting was dat! Nooit meer in de spiegel kijken en me druk maken of mijn haar er goed over lag.
Ik ging terug zwemmen, lopen, fietsen en andere dingen doen zonder me er teveel zorgen over te maken.

Nu staat er op veel plaatsen al terug haar, op enkele plekken na, maar daar staat ook al wat dons op.
Hey wat fijn voor je! Zou het los laten en accepteren dat je Alopcecia hebt helpen bij het genezings proces? Zou het dan toch te maken hebben met stress en niet lekker in je vel zitten.... Ach ik weet het niet maar....

Dans, dans, dans elke dag of het je laatste dag is!
manja.a is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.