Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 27 februari 2002, 19:33   #1
Mark
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2002
Berichten: 2
Question objectieve mening HT ?

Ik ben me al een tijdje aan het oriënteren naar het laten verrichten van een haartransplantatie, omdat ik heb dus moeten constateren dat het gebruik van het middel minoxidil (dat ik alweer zo’n 6 jaar gebruik) op langere termijn niet echt heeft bijgedragen aan het remmen van haarverlies. Er staan op het internet wel wat ervaringen en voorbeelden van andere mensen, maar ook dit is dan weer erg gekoppeld en nauw verweven met een bepaalde kliniek, waarvan de brochures e.d. (met foto’s ) er uiteraard ook “gelikt”uitzien (logisch). Maar patienten die echt 100% tevreden zijn met het behaalde resultaat (zie o.a. de duitse site www.alopezie.de) , nee die ben ik bijna nog niet tegengekomen !!!

Net als op deze site zie ik op diverse andere forums vaak de reactie van Jorn staan. Ik vind zijn (goedbedoelde) info, zoals hij zelf ook aangeeft, niet echt objectief te noemen daar hij zelf werkzaam (stagiair/afstudeerder) is bij Transhair. Ook geeft hij zelf aan dat de behandeling die hij heeft ondergaan slechts de (lichte) inhammen betrof; volgens mij is dit dus niet echt representatief voor het merendeel van de mensen die een haartransplantatie overwegen.

Ik (en ik denk velen met mij) ben dus zeer benieuw of er mensen zijn die een haartransplantatie hebben gehad en daar hun eerlijke, objectieve mening over willen geven of informatie/tips hebben, zonder daar commerciele belangen bij te hebben. Hier zou ik veel meer aan hebben dan de steeds weer terugkerende kreet dat “je moet kiezen voor de kliniek waar je het beste gevoel bij hebt … “
Mark is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.