Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 augustus 2012, 14:02   #1
deeeemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2012
Berichten: 1
Thumbs down Haar geblondeerd en verpest!

Ik had 3 dagen geleden mijn haar geblondeerd (niet helemaal,maar een paar plukjes. Highlight dus) Maar dat zag er totaal niet uit, ik had alleen aan de boven kant blond haar en derest was nog bruin

Dus heb ik gister weer dezelfde verf gekocht, en heb ik dat erbij gedaan om het een beetje mooi te krijgen.
Ik had al kunnen verwachten dat dit totaal niks ging worden. Maar ik hoopte op een mooi resultaat.
Nu loop ik dus super erg voor lul, het is een totaal andere kleur blond en het is geel/oranje/bruin. Ik heb dus 3 verschillende kleuren haar.

Nu wil ik mijn eigen kleur bruin weer terug, sommige mensen geven me het advies dat ik een bruine verf moet nemen met rood tinten, omdat als ik dat niet doe het groen kan worden ???
En ik vroeg me af of ik vandaag dat al kan laten doen? Of moet ik een weekje wachten?

Laatst gewijzigd door deeeemie; 10 augustus 2012 om 14:07
deeeemie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2013, 04:43   #2
emmyonline
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2013
Berichten: 2
Ik zou de wandel maken naar kapsalon en zelf even niet meer knoeien aan mijn haar. Zeker als je je er zo rot onder voelt.
emmyonline is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2013, 09:31   #3
Henker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2013
Berichten: 9
Heeft de kapper nog wat kunnen redden?
Henker is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2013, 10:42   #4
ilja365
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Berichten: 2
haar geblondeerd

Hoi, ben ook benieuwd hoe het je vergaan is, met al die verschillende tinten, wat was je oplossing? Denk dat er meer mensen met het probleem zitten, dus ook fijn om te horen wat je nu uiteindelijk hebt gedaan en wat heeft geholpen. Heb zelf donker haar, maar ken mensen die al jaren zelf hun haar blonderen of highlighten zonder problemen. Maar jouw probleem leek me meer een echt kappersprobleem, of heb je het zelf opgelost?
ilja365 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.