Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2017, 14:56   #16
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Ik zou hoe dan ook beginnen met Minoxidil. Minoxidil is bewezen effectief bij AGA, en zorgt daarnaast voor het versterken van je donor en bestaande haren. Mensen onder de 30 hebben een grotere kans op postoperatieve shock-loss. Met Minoxidil kun je die kans flink verlagen. De bijwerkingen van Minoxidil zijn lokaal. In de studie waarin Minoxidil werd gestest kreeg 5% van de mensen die Minoxidil kreeg bijwerkingen, en 3% in de placebo groep. Als je geen gevoelige huid hebt is de kans op bijwerkingen vrijwel nul

Daarnaast zou ik starten met Nizoral shampoo. Slechts 2x per week toepassen. Met Finasteride had je slechte ervaringen dus daar zou ik niet meer mee beginnen.

Succes met je keuze!
Hallo Nicolaas,

Bedankt voor je advies, hier kan ik wat mee, ik ben me nu ook meer gaan verdiepen in beide producten en ben ze ook van plan om te gaan gebruiken!
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2017, 15:13   #17
fireofdoom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2017
Berichten: 114
Geslacht:
Je gaf aan van finasteride last te krijgen van bijwerkingen, wellicht zou je saw palmetto kunnen toevoegen aan je regime. Goedkoop te bestellen bij bijv de bodyfitshop. Heeft een vergelijkbare werking als finasteride alleen minder sterk, wetenschappelijk onderbouwing is niet ijzersterk maar je zou het kunnen overwegen.
fireofdoom is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2017, 19:01   #18
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fireofdoom Bekijk bericht
Je gaf aan van finasteride last te krijgen van bijwerkingen, wellicht zou je saw palmetto kunnen toevoegen aan je regime. Goedkoop te bestellen bij bijv de bodyfitshop. Heeft een vergelijkbare werking als finasteride alleen minder sterk, wetenschappelijk onderbouwing is niet ijzersterk maar je zou het kunnen overwegen.
Bedankt voor de tip!
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2017, 20:10   #19
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
nanoxidil helpt bij mij, is zoals minoxidil maar ik ben +- 3 jaar overgeschakeld van minox naar nanoxidil. bij minox kreeg ik last van hartklopping en mn huid zag er ouder oud (minox kan invloed hebben op collageen). nanox stabiliseert mn haar redelijk en heeft geen bijwerkingen. in juni 2015 liet ik een HT doen maar daar werden 3000 grafts geplaatst. dit om meer zeker te zijn dat ik binnen korte tijd geen nieuwe hoefde.

ik begrijp dat je op die leeftijd een mooie bos haar wilt maar best is eerst medicatie gebruiken om te zien in hoeverre alles stabiliseert. ik was 27 bij mn HT
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2017, 01:29   #20
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (H)appy Bekijk bericht
nanoxidil helpt bij mij, is zoals minoxidil maar ik ben +- 3 jaar overgeschakeld van minox naar nanoxidil. bij minox kreeg ik last van hartklopping en mn huid zag er ouder oud (minox kan invloed hebben op collageen). nanox stabiliseert mn haar redelijk en heeft geen bijwerkingen. in juni 2015 liet ik een HT doen maar daar werden 3000 grafts geplaatst. dit om meer zeker te zijn dat ik binnen korte tijd geen nieuwe hoefde.

ik begrijp dat je op die leeftijd een mooie bos haar wilt maar best is eerst medicatie gebruiken om te zien in hoeverre alles stabiliseert. ik was 27 bij mn HT
Hoi,

Dankjewel voor je reactie! fijn om te horen dat nanoxidil werkt. Merk je verschil tussen minox en nanoxidil betreft de werking?

Heb je ook ervaring met andere medicatie? zoja, wat hier is je ervaring mee?
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haarstichting

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.