Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 maart 2016, 20:26   #1
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
- Esteworld 2015 - 2de Operatie (aan de kruin) - 14 maanden Daarna 2000/2400 grafts

Dag allemaal,

Ik ben er weer ! Ik had problemen met mijn inloggegevens en het is gelukt eergisteren om mijn account weer te bezoeken !

In ieder geval Ik ben jullie niet vergeten lotgenoten.

Ik heb fotos ge-upload voor jullie 14 maanden na de operatie aan de kruin.

Ik moet toevoegen dat Ik ALGEMEEN tevreden ben met mijn operatie; er zijn wel black spots geweest met de laatste operatie en de groei was naturel.

Op de fotos zien jullie "naakt" spots gelaten door de 2de operatie en je ziet ook dat het wel zichtbaar is ondanks het feit dat ik mijn haar liet groeien voor 5 maanden !! (Esteworld adviseert om haar te laten groeien voor camouflage..het helpt wel maar is niet optimaal).

Het is niet prettig voor de look maar wel satisfying voor de ego.

De 3de operatie (densiteit) met Esteworld is gepland voor 2017. Ik zal de punten op de i zetten met de vertegenwoordiger van Esteworld.

In vergelijking met de 1ste operatie heeft nazorg (bellen met vragen hoe het gaat etc) niet plaatsgevonden; teleurstellend.

Ik verneem graag van jullie lotgenoten.

Gr,
Zenith

Laatst gewijzigd door Zenith; 23 maart 2016 om 03:13
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2016, 20:49   #2
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Het was even zoeken naar je oude foto's. Maar respect dat je het hebt aangedurfd. Je was compleet kaal zeg en hebt nu een behoorlijke bedekking. Ik had het niet aan gedurfd in jou situatie. Het is toch een heel traject.

Ik denk dat dit ook wel overeen komt met wat het had kunnen zijn als alles precies zou lopen zoals het zou moeten. Dat si top, want je houdt altijd een onzekere factor.

Ik hoop wel voor je dat je donor het nog toe laat om een derde behandeling te doen! Ik vond hem om mee te beginnen al niet sterk. Goed werk met wat ze er uit hebben kunnen krijgen tot zover.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2016, 21:21   #3
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Het was even zoeken naar je oude foto's. Maar respect dat je het hebt aangedurfd. Je was compleet kaal zeg en hebt nu een behoorlijke bedekking. Ik had het niet aan gedurfd in jou situatie. Het is toch een heel traject.

Ik denk dat dit ook wel overeen komt met wat het had kunnen zijn als alles precies zou lopen zoals het zou moeten. Dat si top, want je houdt altijd een onzekere factor.

Ik hoop wel voor je dat je donor het nog toe laat om een derde behandeling te doen! Ik vond hem om mee te beginnen al niet sterk. Goed werk met wat ze er uit hebben kunnen krijgen tot zover.
Dag lotgenoot,

Dank je voor de feedback.

Ik ben absoluut content met het traject en alles wat Esteworld heeft gedaan tot nu toe ( ondanks de setbacks van de laatste operatie (verplegers).

Het is een strijd tussen ego en fear ! Ego wint ! Het is wel uitdagend geweest maar de challenge is de moeite waard.

Ego Pijn en onzekerheid ! Nee ? Ik laat ze niet winnen, ik durf en Ik win !

Gewoon doen bij Esteworld lotgenoot !

Gr,
Zenith

Laatst gewijzigd door Zenith; 22 maart 2016 om 21:25
Zenith is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.