Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 november 2018, 15:12   #76
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alkh Bekijk bericht
Foto's van 7.5 maand na een

3300 grafts bij Esteworld met ACell/PRP.
Curegen shampoo en procapil spray 5%
Biotine
Kirkland Minoxidil lotion 5%

Donor ziet er beschadigd uit en had ik na bijna 8 maanden beter verwacht.
Dit is idd niet best! Balen man! Ik snap je teleurstelling en frustratie. Laat je niet teveel leiden door jongens als ''kowala'' en '' graafy''. Zij kunnen hun eigen frustratie niet kwijt dus gaan ze hier maar met je mee huilen. Je zit nu op 8 maanden, er kan nog zeker wat gaan veranderen Houd gewoon vast aan die gedachte! Zo niet, ga in gesprek met Estewrodl en leg je onvrede uit. Ik heb een ander topic gezien waarbij ze iemand een her-behandeling hebben gegeven, die wel goed heeft uitgepakt.
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2018, 15:46   #77
Niko-BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2018
Berichten: 77
Geslacht:
Dit is iets waar vele van te voren niet weten. Hoe zal men donor eruit zien na een HT. We zien allemaal na de foto’s van de resultaten langs voor.
Ik was ook in shock toen ik men donorgebied zag voor het eerste maal. Maar heb besloten om me er niet te veel van aan te trekken en rustig af te wachten.
Ik ging altijd wekelijks na de kapper om de zijkanten op te scheren. Dus Hopelijk zal het dan wel meevallen. Langs andere kant, wat kunnen we eraan doen? Een klacht indienen tegen de kliniek in Istanbul voor een schadeclaim? Ik denk niet dat het veel zal helpen. In ieder geval veel succes en hopelijk komt het nog goed.
Niko-BE is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2018, 14:00   #78
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alkh Bekijk bericht
Ij bent tevreden omdat jou donor er ok uitziet.Ik huil niet jonge, wat zeg ij.Het is huilen wanneer een kliniek geen vergoeding geeft of geen geheel kosteloze oplossing bij een donor/bovenhoofd met kalen plekken/slechte dichtheid. Als een donor ongelijkmatig uit is geboord dan ziet het er heel onnatuurlijk uit en dat wil men niet hebben bij het eindresultaat.

Momenteel heb ik mijn haren wat langer laten groeien waardoor ik zijkanten aan donor kan bedekken met haar. Ik wacht tot het eind resultaat na 14e maand.
Rustig maar, ik bedoelde het niet vervelend. Snap dat je hier van baalt! Maar je hebt er niets aan om mee te gaan in comments van concurrenten/lotgenoten die Esteworld afzeiken, aangezien die comments niet beargumenteerd zijn en alleen wijzen naar slechte resultaten. Er zijn veel meer goede resultaten, maar daar zie je die jongens van de concurrent niet. En ja, ik heb makkelijk praten, aangezien mijn donor wel goed is hersteld.

Ik zou het probleem bij de kern aanpakken, bij Esteworld dus. Wat zeggen zij eigenlijk? Geduld? Dat zou ik niet te lang pikken Succes in ieder geval, kerel! Ik blijf het volgen.
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2018, 21:51   #79
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
update maand 9 met recente foto's

Mijn donor is gedeeltelijk hersteld van shock loss t.a.v eerdere foto's.Dit is keer is het wel op 9mm geschoren en vorig keer 3/4mm. Het valt nog heel goed op en het overloop is te ongelijkmatig. Ik hoop op verdere herstel.

Bovenop zag het er na de HT mooi uit met geplaatste grafts kwa verdeling en best goed van dichtheid.Haren groeien uit de grafts, zo te zien is dat niet alles eruit is gekomen en hiervan moet het haar kwaliteit nog op juiste dikte aankomen. Hoofdhuid is nog goed zichtbaar en er moet dus nog veel dichtgroeien/verdikken de aankomende 5 maanden.

Curegen procapil spray en shampoo heb ik tot aan eerste 7maanden gebruikt en merkte ik dat het onvoldoende deed tegen mijn sterkte van aantasting door dht en zag ik meer een directe effect zoals volume, dat na een keer wassen weer verdween. Bij het gebruik van minoxidil hou ik mijn haren het eerste jaar kort zodat het goed oplost in de hoofdhuid. Van Acell/PRP heb ik weinig effect van gehad en haalt het denk ik verder niks meer uit. Ik weet dan op moment ook niks beters dat voldoende effectief en FDA wetenschappelijk bewezen is tegen haaruitval dan finasteride.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2444.jpg‎ (144,3 KB, 442x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2443.jpg‎ (145,8 KB, 392x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2448.jpg‎ (150,9 KB, 414x gelezen)

Laatst gewijzigd door Alkh; 4 december 2018 om 21:55
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2018, 21:52   #80
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Rustig maar, ik bedoelde het niet vervelend. Snap dat je hier van baalt! Maar je hebt er niets aan om mee te gaan in comments van concurrenten/lotgenoten die Esteworld afzeiken, aangezien die comments niet beargumenteerd zijn en alleen wijzen naar slechte resultaten. Er zijn veel meer goede resultaten, maar daar zie je die jongens van de concurrent niet. En ja, ik heb makkelijk praten, aangezien mijn donor wel goed is hersteld.

Ik zou het probleem bij de kern aanpakken, bij Esteworld dus. Wat zeggen zij eigenlijk? Geduld? Dat zou ik niet te lang pikken Succes in ieder geval, kerel! Ik blijf het volgen.
Ik moet tot de 14e maand wachten. Mocht het erna ongelijkmatig uitzien bij de donor en/of bovenop slecht van dichtheid zijn dan bespreken we de garantie mogelijkheden. Ik weet zo niet precies hoe het zit met vergoeding voor het vliegticket en hotel. Ik hoop dat alles gewoon hersteld en dichtgroeid, dat is voor mij het fijnste.
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2018, 07:52   #81
graafy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2014
Berichten: 18
Geslacht:
Meneer Arno1990
Ik ben niet negatief over Esteworld en er is ook niks te zeggen van de behandelingen die ik daar heb gehad.
alleen de donor kunnen ze wel wat beter uitdunnen zonder dat je die vervelende rand ziet waar ze ineens gestopt zijn.
Dat zie je bij bijna iedereen die bij Esteworld is geweest maar is volgens mij niet nodig want de laatste keer bij een andere ht kliniek hebben ze dit dus wel goed gedaan en steeds wat minder uitgedund zodat je die rand niet meer ziet.

Het vervelende is dat zelf als je aangeeft bij Esteworld dat je wil dat ze het aders gaan doen,ze het toch weer op dezelfde manier doen met uithalen.


Groeten
graafy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2018, 14:18   #82
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Laat het uitgroeien! Ik heb het achteraf ook te lang kort gehouden. Maar hoe langer hoe beter. Heb je meer dekking. Denk dat we jou er dan niet meer over zullen horen . Succes!
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2018, 21:00   #83
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Laat het uitgroeien! Ik heb het achteraf ook te lang kort gehouden. Maar hoe langer hoe beter. Heb je meer dekking. Denk dat we jou er dan niet meer over zullen horen . Succes!

Bedankt voor je tip. Ik heb al gekeken naar dekking met langer haar. Dit geeft nog geen goede dekking bij mijn donor en kon ik de kale plekken/shockloss erdoorheen zien. Ik houd het nog een maand of twee kort zodat minoxidil goed opgenomen kan worden bij het donor tegen shockloss.

Laatst gewijzigd door Alkh; 6 december 2018 om 21:38
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2018, 15:02   #84
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Wederom een voorbeeld waarom men Turkije moet vermijden voor medische ingrepen.
Ik hoop dat TS zijn donor enigszins nog herstel zal vertonen.
Toch zie ik de beste resultanten (los van het donorgebied) afkomstig van Turkse bedrijven.

Heb je voorbeelden van NLse en/of Belgische bedrijven die beter zijn?
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2018, 15:03   #85
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graafy Bekijk bericht
Meneer Arno1990
Ik ben niet negatief over Esteworld en er is ook niks te zeggen van de behandelingen die ik daar heb gehad.
alleen de donor kunnen ze wel wat beter uitdunnen zonder dat je die vervelende rand ziet waar ze ineens gestopt zijn.
Dat zie je bij bijna iedereen die bij Esteworld is geweest maar is volgens mij niet nodig want de laatste keer bij een andere ht kliniek hebben ze dit dus wel goed gedaan en steeds wat minder uitgedund zodat je die rand niet meer ziet.

Het vervelende is dat zelf als je aangeeft bij Esteworld dat je wil dat ze het aders gaan doen,ze het toch weer op dezelfde manier doen met uithalen.


Groeten
Wat is die andere HT kliniek waar je het steeds over hebt? Bedankt vast!
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2018, 20:49   #86
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slagharen Bekijk bericht
Toch zie ik de beste resultanten (los van het donorgebied) afkomstig van Turkse bedrijven.

Heb je voorbeelden van NLse en/of Belgische bedrijven die beter zijn?
Is deze opmerking serieus?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2018, 00:07   #87
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Is deze opmerking serieus?
Ze zullen er ongetwijfeld zijn. Maar wat zijn de namen van deze betere klinieken?
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2018, 16:56   #88
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Is deze opmerking serieus?
Dus, vertel. ;-)
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2018, 09:26   #89
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slagharen Bekijk bericht
Ze zullen er ongetwijfeld zijn. Maar wat zijn de namen van deze betere klinieken?
Verdiep je eerst maar eens in de materie van haartransplantatie, dan kom je vanzelf bij de betere klinieken uit
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2018, 18:09   #90
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Update maand 10

Afgelopen dagen alles met 3mm afgeschoren om het nog eens goed te bekijken.Donor ziet er nog steeds dramatisch uit na de behandeling, is wel beetje verbeterd van shockloss. Dichtheid boven is nog niet goed als er 3300 grafts geplaats zijn en moet er nog veel bijgroeien uit de grafts.

Hidde geeft aan dat dit langzaam zal herstellen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2775.jpg‎ (81,4 KB, 310x gelezen)
Bestandstype: jpeg IMG_2808.jpeg‎ (98,3 KB, 291x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2817.jpg‎ (143,2 KB, 236x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2815.jpg‎ (144,5 KB, 199x gelezen)

Laatst gewijzigd door Alkh; 2 januari 2019 om 00:52
Alkh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.