Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 december 2018, 19:52   #16
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Hey, nee was helemaal niet de bedoeling hem aan te vallen hoor. Maar hoor steeds meer en meer hoe ze het soms afbreken in Turkije. Of over Esteworld. Hij zegt ,ging er professioneler aan toe.Hij is daar toch niet geweest? Toch niet in Turkije.... Ben daar ook heel goed ontvangen. Wil gewoon even benadrukken dat het niet beter is als het duurder is of als er mooie woorden worden gebruikt. das alles .... Mijn resultaat mag gezien worden en die is wel degelijk van Esteworld! En ze geven er tegenwoordig zulke mooi namen aan. Ice cube, circulation vitamienes enz.... pfff zo'n bedrog.. ook van andere ziekenhuizen in Turkije..... Maar in ieder geval , veel geluk daar in veldhoven.... En moge je haar allemaal terug komen of een geode resultaat behalen...
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2018, 21:24   #17
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeeveej Bekijk bericht
Als ik het eerste contact vergelijk met Esteworld, gaat het er hier een pak professioneler aan toe en voel je dat de mensen toch echt wel met je bezig zijn.
TS vergeleek enkel de professionaliteit van het eerste contact. Op dat vlak kan hij wel terecht een vergelijking maken. Maar ik begrijp ook wel dat jouw reactie niet slecht bedoeld was
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2018, 19:25   #18
Jeeveej
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Wat voor bijwerking dan? En was de bijwerking het niet waard? Natuurlijk moet je een balans vinden tussen voor en nadelen. Eventueel RU proberen? Dat doe je dan in je vloeibare Minoxidil. Van Foam kan ik niks zeggen omdat ik die nooit heb gebruikt. Het lijkt me wel onhandig en raar eigenlijk omdat je wilt dat de Minoxidil op en in je hoofdhuid terechtkomt en niet in het haar. Al zal de foam door je lichaamswarmte en inmasseren smelten en uiteindelijk ook op de hoofdhuid komen, ik ben meer voorstander van de vloeibare variant die je aanbrengt met een dun plastic pipetje. In Belgie kost een flesje Minoxidil bij de apotheek niet veel in vergelijking met Nederland.
De 'rare' bijwerking was bij het klaarkomen dat mijn sperma echt heel dik was, klonterig zelfs. Precies of er telkens dikke brokken uitkwamen ...:$
Telkens dus voer voor discussie bij de seks
Ik heb intussen de foam besteld, ik ga daarmee aanvangen. Misschien dat ik later nog overschakel op de pipetjes... Bedankt voor je bijdrage alvast
Jeeveej is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2018, 19:26   #19
Jeeveej
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Al eens micro hair pigmentation overwogen?
Nog niet overwogen maar ik ben er nu wel sinds kort over beginnen lezen
Jeeveej is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2018, 19:32   #20
Jeeveej
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy Bekijk bericht
Ik denk in uw situatie dat je nog te hard twijfelt.Ik zou ook nog wat lezen en dan weten wat je zeker wilt! Je spreekt over het verschil van Esteworld naar veldhoven. Hoe kan jij weten hoe professioneel het daar in Turkije aan toe gaat!
De mooi woorden en 50 gr per cm en die zever is allemaal mooi uitgelegd. Ik ben bij Esteworld geweest sept. 2017 en kan spreken over deze ervaring. Hewel, zie hier mijn resultaat maar eens! Daar kunnen vele mensen jaloers op zijn maar misschien moet je het driedubbele betalen en denken dat het dan beter is omdat ze wat mooiere woorden gebruiken......
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...esteworld+3400
Ik ga zeker en vast niets verkeerd zeggen over Esteworld hoor. Vond Hidde trouwens een sympathieke kerel. Alleen vond ik de uitleg en toekomstvisie beter onderbouwd bij Veldhoven. Maar idd, dat heeft natuurlijk ook een prijs...

En ik heb zonet even je thread bekeken en idd, zeer mooi resultaat! Niets op aan te merken! Super!

Laatst gewijzigd door Jeeveej; 6 december 2018 om 19:39
Jeeveej is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2019, 13:12   #21
Adri
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Mhp

Hallo.
Ik heb al heel veel informatie ingewonnen over MHP, maar voor ik het laat doen zou ik graag iemand in het echt ontmoeten die deze behandeling al heeft gedaan, gewoon heel even kijken hoe het er in het echt uitziet.
Het liefst een beetje in de buurt van Helmond.
Dus mijn vraag, wie wil zijn hoofd dat een MHP behandeling heeft gehad heel even aan mij tonen.
Al vast bedankt,
Adri
Adri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2019, 19:02   #22
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Waarom val jij de TS aan, Vespaboy ?!?! Slecht geslapen ?

Hij zegt over jouw clubje, niks slechts.
Hij valt het helemaal niet aan. Hij stelt slechts een kritische vraag..
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.