Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2014, 13:40   #1
bram inham
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2012
Berichten: 15
maandje gestopt met fina en minox

ik gebruik nu ongeveer 16 maanden finasteride en minoxidil. het werkte echt supergoed maar ik heb nu sinds een maand nogal een terugval. mn haar is vet dun en valt heel erg uit, terwijl ik een maand daarvoor nog blij was over mn haarstatus. Ik ben wel 2,5 maand geleden een maand gestopt met zowel minoxidil als fina omdat ik het vergeten was te kopen en er ff niet zo mee bezig was. kan dit daardoor komen? Ik gebruik nu trouwens ook voor het eerst andere minox, spectral nogwat ipv kirkland. (mi is kirkland veel fijner want spectral is zo waterig dat het meteen van je hoofd afdruipt..) Behalve dat ik echt overal haren zie liggen voelt het ook gewoon onwijs futloos aan en is het bijna niet in model te brengen en heel snel vet.

iemand tips/ideeen hierover?
bram inham is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2014, 15:00   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Een maand lang niet gebruiken kan wel gevolg hebben ja..weet niet goed wat de uitwerking hier van is, maar kan me voorstellen dat dit pas later inzet.

Verschil tussen spectral en kirkland is er vrijwel niet lijkt mij. Je regime is wel belangrijk dus goed aanhouden.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.