Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 februari 2024, 18:53   #31
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 467
Ziet er goed uit.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2024, 18:50   #32
RaulS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2015
Berichten: 82
Geslacht:
Maand 8

Volgende week maand 8. De laatste maanden niet veel visuele groei. Bij vorige HT”s waren maand 6-8 de beste maanden. Dit is wel het eindresultaat. Bij mijn 2 vorige HT’ s waren de resultaten boven verwachting. Deze keer valt het me eerlijk gezegd tegen. Ik begrijp dat na een aantal HT’s de beste grafts zijn geoogst en dat de haarkwaliteit op mijn 51e jaar niet meer de beste is. Maar ik had gewoon meer verwacht van het resultaat van 2000 grafts.

Daarnaast is ook de inschatting (bij de intake en pre-operatie) voor het beoogde te behandelen gebied met 2000 grafts duidelijk te weinig Daarom is een deel van de kruin rond het gebied 5V (zonder enige communicatie) niet behandeld. Ik baal hier ontzettend van. De dokter heeft meteen, nadat ik dit vaststelde, voorgesteld om het op te lossen/herstellen. Direct 2 weken na de operatie en anders de komende tijd. Vertrouwen is allerbelangrijkste. Ik ga nadenken hoe ik dit wil oplossen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0971.jpg‎ (141,8 KB, 155x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0984.jpg‎ (100,1 KB, 136x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0995.jpg‎ (94,3 KB, 143x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1011.jpg‎ (88,5 KB, 120x gelezen)
RaulS is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2024, 16:42   #33
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 70
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RaulS Bekijk bericht
Volgende week maand 8. De laatste maanden niet veel visuele groei. Bij vorige HT”s waren maand 6-8 de beste maanden. Dit is wel het eindresultaat. Bij mijn 2 vorige HT’ s waren de resultaten boven verwachting. Deze keer valt het me eerlijk gezegd tegen. Ik begrijp dat na een aantal HT’s de beste grafts zijn geoogst en dat de haarkwaliteit op mijn 51e jaar niet meer de beste is. Maar ik had gewoon meer verwacht van het resultaat van 2000 grafts.

Daarnaast is ook de inschatting (bij de intake en pre-operatie) voor het beoogde te behandelen gebied met 2000 grafts duidelijk te weinig Daarom is een deel van de kruin rond het gebied 5V (zonder enige communicatie) niet behandeld. Ik baal hier ontzettend van. De dokter heeft meteen, nadat ik dit vaststelde, voorgesteld om het op te lossen/herstellen. Direct 2 weken na de operatie en anders de komende tijd. Vertrouwen is allerbelangrijkste. Ik ga nadenken hoe ik dit wil oplossen.



Wilt hij dit kosteloos voor je oplossen of komen hier nog kosten bij kijken? Want dan is het wel erg slecht.
vortex is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2024, 12:57   #34
RaulS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2015
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vortex Bekijk bericht
Wilt hij dit kosteloos voor je oplossen of komen hier nog kosten bij kijken? Want dan is het wel erg slecht.
De dokter heeft meteen voorgesteld om het kosteloos te herstellen. Heel chique. Omdat de operatie toen net 2 weken vers was, besloten om het niet op dat moment te doen. In evaluaties is het herstel van kruin besproken. We zijn nu ruim 7 maanden verder. Kijken hoe we het verder gaan oplossen.

Het getransplanteerde haar wordt nog steeds dikker van natuurlijke structuur. En de operatie met de aansluiting met het overige haar is netjes gebeurd. Daar ben ik tevreden over. Ook de keuze van de dokter om het deze manier te doen om de dichtheid van de rest optimaal te krijgen, begrijp ik. Alleen inschatting, plan en communicatie had beter gemoeten. Ik heb eigenlijk ook geen zin meer in een behandeling. Was echt de bedoeling dat dit de allerlaatste behandeling zou zijn. Mijn donor is er ook wel klaar mee . Maar we gaan voor perfectie
RaulS is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2024, 23:21   #35
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 384
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RaulS Bekijk bericht
De dokter heeft meteen voorgesteld om het kosteloos te herstellen. Heel chique. Omdat de operatie toen net 2 weken vers was, besloten om het niet op dat moment te doen. In evaluaties is het herstel van kruin besproken. We zijn nu ruim 7 maanden verder. Kijken hoe we het verder gaan oplossen.

Het getransplanteerde haar wordt nog steeds dikker van natuurlijke structuur. En de operatie met de aansluiting met het overige haar is netjes gebeurd. Daar ben ik tevreden over. Ook de keuze van de dokter om het deze manier te doen om de dichtheid van de rest optimaal te krijgen, begrijp ik. Alleen inschatting, plan en communicatie had beter gemoeten. Ik heb eigenlijk ook geen zin meer in een behandeling. Was echt de bedoeling dat dit de allerlaatste behandeling zou zijn. Mijn donor is er ook wel klaar mee . Maar we gaan voor perfectie
Op de fotos lijkt je donor nog wel goed. Dat is zeker omdat het een flinke lengte heeft. Ik weet er alles van dat als je het korter opscheert het heel anders lijkt. Heb ik dan weer MHP voor gedaan in de donorzone. Maar ook dat effect is misschien 30-40% verbetering. Ik heb nog steeds een redelijke donor overigens maar op een plek was er toch plaatselijk iets teveel uitgehaald bij een behandeling.

Maar hey vervelend dat het zo is gelopen natuurlijk. Wel ontzettend netjes dat hij het wilt oplossen. Go for it zou ik zeggen. Succes 🤞 💯
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2024, 07:53   #36
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 467
Hi Klapz, mag ik vragen waar je destijds bent behandeld? Bedankt
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2024, 19:01   #37
RaulS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2015
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Op de fotos lijkt je donor nog wel goed. Dat is zeker omdat het een flinke lengte heeft. Ik weet er alles van dat als je het korter opscheert het heel anders lijkt. Heb ik dan weer MHP voor gedaan in de donorzone. Maar ook dat effect is misschien 30-40% verbetering. Ik heb nog steeds een redelijke donor overigens maar op een plek was er toch plaatselijk iets teveel uitgehaald bij een behandeling.

Maar hey vervelend dat het zo is gelopen natuurlijk. Wel ontzettend netjes dat hij het wilt oplossen. Go for it zou ik zeggen. Succes 🤞 💯
Klapz, dank voor je bericht. Het is opmerkelijk dat mijn donor er nog zo goed uitziet. Helemaal als je bedenkt dat er in totaal zoveel grafts zijn geoogst na de verschillende HT’s. Complimenten aan Feriduni en Eberson. Heel gelijkmatig geoogst allemaal. Ook als het opgeschoren is, zie je het niet. Ik heb nu toevallig een korter kapsel met zijkant en achterkant kort. Ik zal binnenkort wat foto’s uploaden.

Maar op een gegeven moment houdt het gewoon op. De donor is niet oneindig. Naast de donor ben ik er zelf eigenlijk wel klaar mee is. Maar inderdaad toch nog een keer voor gaan. Kijken hoe en waar ik dat wil uitvoeren.
RaulS is offline   Met citaat reageren
Oud Gisteren, 11:19   #38
RaulS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2015
Berichten: 82
Geslacht:
Door het maken van de foto's zie ik het nu goed. Het is zeker wel te zien bij korter haar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1137.jpg‎ (131,1 KB, 35x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1150.jpg‎ (122,0 KB, 28x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1152.jpg‎ (115,6 KB, 37x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1139.jpg‎ (81,8 KB, 33x gelezen)
RaulS is offline   Met citaat reageren
Oud Gisteren, 15:51   #39
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 79
Geslacht:
hey!

knap resultaat allereerst!

ja, jij ziet het, wij zien het omdat we het zelf ook meemaken allemaal.

maar iemand die geen weet heeft dat je HT's gehad hebt, ziet het überhaupt niet!
no offense maar je bent ook al iets ouder dus voor de buitenwereld lijk je er volkomen normaal uit te zien!

je haar wordt ook grijzer, dat maakt dat je sowieso al iets meer inkijk/doorkijk hebt maar alsnog is het niets om je zorgen over te maken

je ziet er goed uit, je haarbos mag gezien worden!
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud Gisteren, 16:07   #40
RaulS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2015
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsie Bekijk bericht
hey!

knap resultaat allereerst!

ja, jij ziet het, wij zien het omdat we het zelf ook meemaken allemaal.

maar iemand die geen weet heeft dat je HT's gehad hebt, ziet het überhaupt niet!
no offense maar je bent ook al iets ouder dus voor de buitenwereld lijk je er volkomen normaal uit te zien!

je haar wordt ook grijzer, dat maakt dat je sowieso al iets meer inkijk/doorkijk hebt maar alsnog is het niets om je zorgen over te maken

je ziet er goed uit, je haarbos mag gezien worden!
Ketsie, dank voor de complimenten. Makes my day! En inderdaad de buitenwereld ziet het niet. En grijs haar maakt het dunner.
RaulS is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.