Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2004, 12:21   #226
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Dames toch, dames..
We hebben het hier over iets triviaals als haar. Dus niet over de Palestijnse kwestie, over de effectiviteit van Andy van der Meijde op rechts of de 'Harry's' van Georgina. Maar enkel over haar. Een te onbeduidend iets om elkaar met rotte vissen om de oren te slaan, elkaars bijdrage aan het heil van de mensheid te ontzeggen, of wat dan ook.
SOS, er zijn genoeg mensen die het fantastisch vinden waar je mee bezig bent. Wat mij betreft verdien je absoluut het voordeel van de twijfel. Maar je hoeft de mensen hier die in jouw ogen supersceptisch zijn niet - als ware je een Clarence Seedorf of Dick Advocaat - te diskwalificeren door om 'respect' te gaan brullen. 'Respect' is het nieuwe penozewoord, een nieuw bezweringsmiddel. Ik kan het echt niet meer horen.
Zie niet achter elke boom een vijand. Negeer gewoon meningen die in jouw ogen jou onwelgevallig zijn.
Kunnen we nu weer inhoudelijk gaan discussieren?
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline  
Oud 1 december 2004, 12:22   #227
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Speciaal voor onze Verlosser Laurens:

1. ik heb trouwens begrepen dat er maar liefst vier types zijn van het enzym 3 alpha-hydroxysteroïde dehydrogenase.

Op welke richt de SOS-pil zich, Sam? En zijn deze nou allevier lid van de aldo-keto reductase superfamilie?


De SoS-pil richt zich op een precursor van 3a-HSD, dwz dat een tussenproduct wordt geactiveerd. Dit tussenproduct is in staat om ALLE varianten van 3a-HSD te activeren. Hoe het echter in de praktijk zal lopen, is nauwelijks te bepalen / meten, omdat er geen goede tests zijn die een "schifting" tussen alle mogelijke 3a-HSD's kan bepalen. Belangrijk is: in praktijk wordt het onderscheid nooit gemaakt. Er wordt gezegd 3a-HSD en verder niets.

De term 'aldo-keto reductase superfamilie' zegt mij niets. Ik heb het altijd over -ase's (bijv. reductASE) en -onen (bijv. hormONEN). De rest laat ik aan mijn team over.

2. En nog een vraagje (jaja ik ben lastig ): hou je in je onderzoek ook rekening met eventueel effect van 3a-HSD op kanker?

Ik hou met alles rekening. Er is BIJ MIJN WETEN echter geen verband tussen kanker en 3a-HSD. Theoretisch zou je denken dat er eerder een beschermend effect op kanker is. Veel DHT LIJKT namelijk eerder slecht dan goed voor een lichaam.
Niettemin worden door mij alle parameters voor maligniteiten (kankers) voortdurend in de gaten houden, middels bloedtesten 1 keer in de maand.


Son of Sam


sonofsam is offline  
Oud 1 december 2004, 12:27   #228
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongen25
Dames toch, dames..
We hebben het hier over iets triviaals als haar. Dus niet over de Palestijnse kwestie, over de effectiviteit van Andy van der Meijde op rechts of de 'Harry's' van Georgina. Maar enkel over haar. Een te onbeduidend iets om elkaar met rotte vissen om de oren te slaan, elkaars bijdrage aan het heil van de mensheid te ontzeggen, of wat dan ook.
SOS, er zijn genoeg mensen die het fantastisch vinden waar je mee bezig bent. Wat mij betreft verdien je absoluut het voordeel van de twijfel. Maar je hoeft de mensen hier die in jouw ogen supersceptisch zijn niet - als ware je een Clarence Seedorf of Dick Advocaat - te diskwalificeren door om 'respect' te gaan brullen. 'Respect' is het nieuwe penozewoord, een nieuw bezweringsmiddel. Ik kan het echt niet meer horen.
Zie niet achter elke boom een vijand. Negeer gewoon meningen die in jouw ogen jou onwelgevallig zijn.
Kunnen we nu weer inhoudelijk gaan discussieren?
Ik heb nooit om respect gevraagd. Ook heb ik nooit iemand opgeroepen om producten van mij te kopen en alvast geldbedragen te storten op mijn bankrekening.

Ik wil geen geld, noch respect. Ik wil alleen niet voor een oplichter uitgemaakt te worden.

Ik heb enorme spijt dat ik deze thread ben begonnen. Ik had op het eind van mijn onderzoek moeten gaan posten. Niet aan het begin.

Het zit blijkbaar in de aard van sommige mensen om alles te willen attackeren.

NOOT: ik weet niet wie het was: maar je gaat de Palestijnse zaak toch niet vergelijken met de Harry's van Georgina Verbaan? Het wordt steeds gekker op dit forum...

Son of Sam
sonofsam is offline  
Oud 1 december 2004, 12:27   #229
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongen25
Dames toch, dames..
We hebben het hier over iets triviaals als haar. Dus niet over de Palestijnse kwestie, over de effectiviteit van Andy van der Meijde op rechts of de 'Harry's' van Georgina. Maar enkel over haar. Een te onbeduidend iets om elkaar met rotte vissen om de oren te slaan, elkaars bijdrage aan het heil van de mensheid te ontzeggen, of wat dan ook.
SOS, er zijn genoeg mensen die het fantastisch vinden waar je mee bezig bent. Wat mij betreft verdien je absoluut het voordeel van de twijfel. Maar je hoeft de mensen hier die in jouw ogen supersceptisch zijn niet - als ware je een Clarence Seedorf of Dick Advocaat - te diskwalificeren door om 'respect' te gaan brullen. 'Respect' is het nieuwe penozewoord, een nieuw bezweringsmiddel. Ik kan het echt niet meer horen.
Zie niet achter elke boom een vijand. Negeer gewoon meningen die in jouw ogen jou onwelgevallig zijn.
Kunnen we nu weer inhoudelijk gaan discussieren?
Amen


Ps. Is dit nieuw of zo?
Citaat:
The following errors occurred when this message was submitted: The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline  
Oud 1 december 2004, 12:35   #230
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Laurens,

Ik zal je twee voorheen gestelde vragen beantwoorden, maar eerst moet ik toch een en ander kwijt:

Ik word in dit forum afgeschildert als een ONBETROUWBARE, ONPROFESSIONELE, OPLICHTENDE, ARROGANTE NEP-ONDERZOEKER, die zichzelf vaak tegenspreekt. Dit vind ik uiterst stuitend dat er ZO over mij wordt gedacht!
Ik vind je arrogant en onprofessioneel, ja. Ik wil echter nog niet definitief beweren dat ik je onbetrouwbaar, een nep-onderzoeker en een oplichter vind. Het kan heel goed zijn dat jij de waarheid spreekt, maar de manier waarop jij gerichte vragen afwimpelt maken wel dat ik een wat nare bijsmaak proef. Een belangrijk aspect daarvan is het feit dat je weigert om bronvermeldigen te geven voor je toch enigszins omstreden statements.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
1. Ik heb mezelf NIMMER tegengesproken, niet 1 keer.
2. als ik de boel loop te flessen, waarom roep ik in mijn resultaten-post mensen op om eind volgend jaar naar t AMC te komen en deel te nemen aan Phase II? Dat maakt toch geen logica?
3. Ik onprofessioneel? Als er iemand op het aard-oppervalk rondloopt met de gedachte andere mensen tot op het merg te willen helpen en zich daar constant voor loopt uit te sloven, dan ben ik het wel. Al mijn uitspraken zijn waar.
4. En dan de opmerking dat ik arrogant zou zijn: ja, het is waar dat dit forum beneden alle peil vind. Dat is mijn mening. Wat wil je dan? Dat ik Haarmannetje tot onze president uitroep? Laurens een kroon op zijn toch al fenomenale brein plant? Ugh, ook zo'n geweldenaar, met de grootste superlatieven benevel? En de rest van de afkrakende Pipo's op dit forum die nog steeds in de waan leven dat zij op welk moment in de tijd een verschil gaan maken, waar dan ook.
Wat een onzin! Jullie plaatsen jullie zelf in deze positie door jullie ronduit denigrerende opmerkingen over mij. Alsof jullie de gevestigde orde zijn en ik een rebelschopper.
Ik geeft toe dat ik dit forum nog lager heb staan dan de Fancy, maar dat is geen arrogantie, dat heet realisme en jullie zijn daar zelf verantwoordelijk voor.
Mijn reacties hierop:

1) Ik zou zeggen, lees alles eens rustig door vanaf het begin.
2) Eind volgend jaar pas, dan is het kwaad misschien al geschied. Ik geef toe dat ik zelf ook in de mooie woorden van Ken Belanger (de "productent" van RK19) getrapt ben, maar ik kan je zeggen dat het een hele mooie tactiek is om mensen aan je te binden. Gewoon vertellen dat je goede resultaten boekt, maar het termijn van een mijlpaal ver naar voren schuiven, zodat het onderwerp blijft voortbestaan.
3) Onder professionaliteit versta ik onder andere ook het vermelden van bronnen bij cruciale stellingen, een volwassen opstelling in plaats van het spelen van God op het forum enzovoort. Op een aantal punten faal jij in mijn ogen en dus noem ik jou onprofessioneel.
4) Hahahahaha ! Man hou gewoon op. Hoe kun je zulke dingen zeggen en dan nog steeds verwachten dat ik je posts accepteer? Dit forum is de enige structurele ontmoetingsplek voor mensen met haarproblemen. Er zijn op dit forum al mensen geweest die juist door dit forum hun leven beter op de rails hebben gekregen. Verder hebben we inmiddels een mooie inventaris over wat de moeite waard is en wat niet. Nergens anders (in Nederland) bestaat er zo'n uitgebreide en nuttige informatiebron voor zoveel haarproblemen.

Stel het gerust onder de Fancy, maar dat zegt echt werkelijk genoeg over jouw belevingswereld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Wat willen jullie dat ik doe? Concreet graag! En kom nou niet aan met het gezemel van artikelen die ik nooit zou plaatsen. Als je echt iets wilt weten, ga je naar een bieb en zoek je het op.
Voor de duidelijkheid: niet op google, altavista. Wetenschap wordt niet bedreven op internetsites, noch in de Donald Ducks.
Er staan genoeg wetenschappelijke artikelen op het internet. Neem bijvoorbeeld de artikelen over Finasteride, die regelmatig worden aangehaald.

Wat ik concreet van je vraag?
1) Een andere houding op dit forum wat betreft je neerkijkgedrag, of anders, beargumenteer eens waarom je niet zo'n hoge dunk van dit forum hebt. Op de manier waarop je dat nu uitspreekt komt het op mij over, alsof je jezelf gewoon wilt verdedigen en dan maar vervalt in schelden en kleineren.
2) Foto's van het onderzoek
3) Bronvermeldingen, of op zijn minst een poging tot en je er niet gemakkelijk vanaf maken, door met opmerkingen te komen als: "ga zelf maar zoeken in de bieb."
Haarmannetje is offline  
Oud 1 december 2004, 13:12   #231
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
De SoS-pil richt zich op een precursor van 3a-HSD, dwz dat een tussenproduct wordt geactiveerd. Dit tussenproduct is in staat om ALLE varianten van 3a-HSD te activeren. Hoe het echter in de praktijk zal lopen, is nauwelijks te bepalen / meten, omdat er geen goede tests zijn die een "schifting" tussen alle mogelijke 3a-HSD's kan bepalen. Belangrijk is: in praktijk wordt het onderscheid nooit gemaakt. Er wordt gezegd 3a-HSD en verder niets.

De term 'aldo-keto reductase superfamilie' zegt mij niets. Ik heb het altijd over -ase's (bijv. reductASE) en -onen (bijv. hormONEN). De rest laat ik aan mijn team over.
Maar als jij de onderzoeksleider bent, dan is het toch logisch dat jij overal verstand van hebt binnen de context van het onderzoek?
Haarmannetje is offline  
Oud 1 december 2004, 13:18   #232
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
...Dit forum is de enige structurele ontmoetingsplek voor mensen met haarproblemen. Er zijn op dit forum al mensen geweest die juist door dit forum hun leven beter op de rails hebben gekregen.
Onze O-zo Geadoreerde Haarmannetje,

Je begint met de minuut bespottelijker te worden.

Als dit forum zo'n Verlossing is, wat doet het Haarmannetje nog op dit forum? Dient Hij (Het Haarmannetje, ja laat ik het maar met hoofdletters schrijven) dan niet met zijn weelderige bos iets anders te doen? Je gelooft je eigen onzin toch niet? Je zegt het zelf: je loopt hier al 2 jaar rond op dit forum, wsch. iedereen af te kraken die iets zinnigs zegt.

Ik hoef hier absoluut niet te komen. Ik heb mijn haar-probleem opgelost, allang.

De enige die zichzelf dus CHRONISCH tegenspreekt lijkt het Haarmannetje, of moet ik zeggen 'Het Nog-Haarmannetje"?

Son of Sam
sonofsam is offline  
Oud 1 december 2004, 13:21   #233
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
NOOT: ik weet niet wie het was: maar je gaat de Palestijnse zaak toch niet vergelijken met de Harry's van Georgina Verbaan? Het wordt steeds gekker op dit forum...
Dit was ironisch bedoeld, uiteraard. Zie het als een soort van cultuurkritiek: mensen weten niet meer hoofd- van bijzaken te scheiden. In iedere Nederlander schuilt een dominee, daar ben ik van overtuigd. Dus ook in mij. Wisten jullie trouwens dat mensen die bij een speech hun woorden kracht bijzetten door een geheven vingertje te gebruiken, vrijwel louter negatieve reacties van hun publiek oproepen?
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline  
Oud 1 december 2004, 13:21   #234
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Maar als jij de onderzoeksleider bent, dan is het toch logisch dat jij overal verstand van hebt binnen de context van het onderzoek?
Ik werk in een team. We verdelen de taken. Ik heb de leiding, maar dat wil niet zeggen dat ik alwetend ben.

Ik begrijp, het woordje "team" is moeilijk voor jou, maar volgens het woordenboek:

Van Dale: Team: samenwerkingsverband waarin geen ruimte wordt gelaten voor Haarman-achtige acties...,

Son of Sam
sonofsam is offline  
Oud 1 december 2004, 13:23   #235
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Ik vind Haarmannetje toch doorgaans iemand die veel respect voor andere mensen en andere meningen kan opbrengen. Zie zijn bijdragen aan de maatschappelijke ontwikkelingen-topics.
Om Herman Brood te citeren: 'maak van uw scheet een donderslag.' Dat is precies wat hier gaande is.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline  
Oud 1 december 2004, 13:31   #236
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Speciaal voor onze Verlosser Laurens:

1. ik heb trouwens begrepen dat er maar liefst vier types zijn van het enzym 3 alpha-hydroxysteroïde dehydrogenase.

Op welke richt de SOS-pil zich, Sam? En zijn deze nou allevier lid van de aldo-keto reductase superfamilie?


De SoS-pil richt zich op een precursor van 3a-HSD, dwz dat een tussenproduct wordt geactiveerd. Dit tussenproduct is in staat om ALLE varianten van 3a-HSD te activeren. Hoe het echter in de praktijk zal lopen, is nauwelijks te bepalen / meten, omdat er geen goede tests zijn die een "schifting" tussen alle mogelijke 3a-HSD's kan bepalen. Belangrijk is: in praktijk wordt het onderscheid nooit gemaakt. Er wordt gezegd 3a-HSD en verder niets.

De term 'aldo-keto reductase superfamilie' zegt mij niets. Ik heb het altijd over -ase's (bijv. reductASE) en -onen (bijv. hormONEN). De rest laat ik aan mijn team over.

2. En nog een vraagje (jaja ik ben lastig ): hou je in je onderzoek ook rekening met eventueel effect van 3a-HSD op kanker?

Ik hou met alles rekening. Er is BIJ MIJN WETEN echter geen verband tussen kanker en 3a-HSD. Theoretisch zou je denken dat er eerder een beschermend effect op kanker is. Veel DHT LIJKT namelijk eerder slecht dan goed voor een lichaam.
Niettemin worden door mij alle parameters voor maligniteiten (kankers) voortdurend in de gaten houden, middels bloedtesten 1 keer in de maand.


Son of Sam


thnx voor je antwoorden. tipje: hou dat risico op prostaatkanker maar extra goed in de gaten.

Groet,

Laurens de Verlosser, al sinds 1987 lid van de Donald Duck
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 1 december 2004, 14:37   #237
lex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 23
kappe nou

Ik snap niet waar Haarmannetje zo moeilijk doet. Bij oplcihters gaat het alleen om geld, is dat bij SOS het geval?
Arrogant? naar mijn weten niet. Ik heb meer aan zijn posts gehad dan die van haarmannetje. Die schrijft 100-en postings vol in het rk19-topic waar een ieder met enig verstand van weet dat dit pas een oplichter is! wat een kul zeg om SOS aan te vallen. Kritisch zijn mag, maar mensen (persoonlijk) afkraken/aanvallen gaat mij te ver.

Laurens is een goede moderator mijn inziens. Jammer alleen dat hij onzinnige en beginnerstopics nooit delete.

Laten we het gewoon over het onderwerp haaruitval hebben en niet over persoonlijke zaken. Dit vervuilt de topics danig en maakt het lezen en bijhouden van dit forum er niet plezieriger op (tevens een reden voor al die vervelende en luie beginnertopics)
lex is offline  
Oud 1 december 2004, 14:46   #238
wigger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 30
Red face

haarmannetje was het niet zo dat jij 100% achter rk19 stond je verdedigde dit zogenaamde wondermiddel altijd Als er iets vaag was en niet wetenschappelijk onderbouwd dan was het rk19 wel en Ken met alleen wat vage en onduidelijke fotos dus ik snap niet waarom je nu opeen sam aanvalt ps bedoel hier niks verkeerds mee
wigger is offline  
Oud 1 december 2004, 14:53   #239
kalevandaal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 152
Je haar probleem is opgelost SOS?
__________________
.dec.2003 - dec 2004. - GESTOPT
Trix Capsules bij Intermedica vandaan.
.dec2004 - nu (en 2002 - 2003).
Finasteride Capsules bij Dr. Plinck vandaan (oa: 1mg fin. 25mg pyridoxine.)
.Erbij sinds dec.2004.
.Zinc (zinc citrate) 15 mg..Copper (copper glycinate) 2 mg.
.MSM 1000 mg..L-Proline 50 mg..L-Lysine 50 mg.
kalevandaal is offline  
Oud 1 december 2004, 15:02   #240
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Onze O-zo Geadoreerde Haarmannetje,

Je begint met de minuut bespottelijker te worden.

Als dit forum zo'n Verlossing is, wat doet het Haarmannetje nog op dit forum? Dient Hij (Het Haarmannetje, ja laat ik het maar met hoofdletters schrijven) dan niet met zijn weelderige bos iets anders te doen? Je gelooft je eigen onzin toch niet? Je zegt het zelf: je loopt hier al 2 jaar rond op dit forum, wsch. iedereen af te kraken die iets zinnigs zegt.

Ik hoef hier absoluut niet te komen. Ik heb mijn haar-probleem opgelost, allang.

De enige die zichzelf dus CHRONISCH tegenspreekt lijkt het Haarmannetje, of moet ik zeggen 'Het Nog-Haarmannetje"?

Son of Sam
Als dit forum de haarproblemen zou kunnen oplossen, zou ieder lid hier maar eenmaal hoeven komen. Natuurlijk werkt dat niet zo en om die reden ben ik er nog steeds, naast het feit dat ik het ook wel gezellig vind. Het is een soort uitlaatklep zeg maar. Wat ik heb gemerkt is dat er regelmatig mensen komen die zeer wanhopig zijn en nergens met hun probleem heen kunnen. Nou, HaarWeb blijkt voor die mensen juist een mooie oplossing. Ze kunnen hier praten over hun problemen en mogelijkerwijs oplossingen vinden. Ik zeg niet dat dat HaarWeb de oplossing is, het is slechts een houvast.

Ik kraak niemand af die iets zinnigs zegt, wel mensen die onzinnige dingen zeggen.
Haarmannetje is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik ben nieuw Saar AA - Algemeen 18 28 mei 2009 14:02
nieuw Eefje Haarproblemen bij vrouwen 73 7 juli 2004 10:36
Ik nieuw hier: wat kan ik het beste doen? Alecx AGA - Algemeen 2 16 augustus 2002 23:45
zelf een medicijn ontwikkelen op dit forum Bart -bold Archief: afgehandelde Suggesties 2 16 maart 2002 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.