Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2005, 18:59   #316
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Dude
Hou oud waren je testpersonen??Waren er ook jonge gebruikers tussen???
Jong EN oud. Maar zoiezo nog niet representatief, daarvoor is het aantal van 20 simpelweg te klein.
sonofsam is offline  
Oud 3 februari 2005, 19:00   #317
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Die Phase II gaat me wel wat kosten. Phase I kost tot nu toe 14.000 euro! En dat voor slechts 20 personen.
sonofsam is offline  
Oud 3 februari 2005, 19:09   #318
nickk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 7
Na de volledige thread te hebben gelezen, zal ik ook mijn steentje bijdragen met een reactie. Allereerst gefeliciteerd met je onderzoek Sos. Dit lijkt echt hoopgevend voor ieder kalende/grijswordende individu. Dus het 3a MSD zorgt ervoor dat de receptoren aan de haarfollikels worden vernietigd. Lijkt me wel straf dat enkel die receptoren worden vernietigd/verwijderd. Als dat zo is (verder onderzoek zal dit moeten aantonen) dan zullen er ook niet veel bijwerkingen zijn. DHT blijft immers onaangeroerd.

Bedankt voor het mededelen van je onderzoeksresultaten en andere nuttige informatie. And keep up the good work!


P.S. Als je nog 'proef'personen zoekt, laat iets weten.
nickk is offline  
Oud 3 februari 2005, 19:11   #319
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Die Phase II gaat me wel wat kosten. Phase I kost tot nu toe 14.000 euro! En dat voor slechts 20 personen.
Waarom moet dat zo duur zijn?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 3 februari 2005, 19:12   #320
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Hoi...Gefeliciteerd met de resultaten tot nu toe......

Waarom gebruik je zelf nog duta en andere haarmedicijnen als de sospil beter is als dit alles?

Klinkt goed...in ieder geval teminste als dit allemaal echt is..

Groeten Russell
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline  
Oud 3 februari 2005, 19:45   #321
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Waarom moet dat zo duur zijn?
Tja, elk onderzoek ik prijzig. Maar ik huur een lab en heb personeel en de sos-pil moet ook betaald worden.

20 pillen per dag (20 proefpersonen) maal 365 dagen: hoop geld
sonofsam is offline  
Oud 3 februari 2005, 19:46   #322
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russell
Hoi...Gefeliciteerd met de resultaten tot nu toe......

Waarom gebruik je zelf nog duta en andere haarmedicijnen als de sospil beter is als dit alles?

Klinkt goed...in ieder geval teminste als dit allemaal echt is..

Groeten Russell
Ik wil pas na Phase I beginnen. Ik wil zoveel mogelijk "erbuiten" zitten: objectiviteit boven alles!
sonofsam is offline  
Oud 3 februari 2005, 19:52   #323
cabello
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Ik heb foto's, maar nog geen toestemming om ze te publiceren. Realiseer je dat dit forum door duizenden, zo niet meer, bezocht wordt. Op dit moment is er vanuit de groep weinig animo voor om op dit forum (of andere fora) te plaatsen.
Als ik die pil mag slikken, mag je zoveel foto's van m'n haar publiceren als je maar wilt
cabello is offline  
Oud 3 februari 2005, 20:09   #324
wigger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 30
hoi sam gefeliciteerd met je resultaten

geld is toch zeker geen kwestie als de resultaten zo zijn als je beweerd zul je toch genoeg investeerders vinden dacht ik zo
als dit medicijn echt zo werkt en met een goede marketing kun je rijker worden als billie gates
wigger is offline  
Oud 3 februari 2005, 20:44   #325
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wigger
hoi sam gefeliciteerd met je resultaten

geld is toch zeker geen kwestie als de resultaten zo zijn als je beweerd zul je toch genoeg investeerders vinden dacht ik zo
als dit medicijn echt zo werkt en met een goede marketing kun je rijker worden als billie gates
Tja, kijk investeerder zitten meer te wachten op medicijnen tegen kanker, tbc, hiv etc.

Voor hun is haaruitval "a big laugh"...

Niettemin maak ik me daar zeker geen zorgen over. Step by step...
sonofsam is offline  
Oud 3 februari 2005, 21:36   #326
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ik ben nog steeds 100% sceptisch.

Vooral door het feit dat er nog STEEDS geen foto's zijn, maakt het allemaal behoorlijk ongeloofwaardig. Het privacy-probleem vind ik onzin. Een foto is HARSTIKKE makkelijk te bewerken zodat iemand totaal onherkenbaar is. Maar ja... Er wordt nog 'gesproken' over publicatie van foto's.... Was dat een paar maanden geleden ook al niet zo?

SonOfSam, je zegt trouwens dat de sos-pil een kuur is. Hoe weet je dat je het maar 8 maanden hoeft te gebruiken. En als al die receptoren vernietigd zijn (is dat wel helemaal gezond???), hoe weet je dan dat die receptoren niet gewoon terugkomen?

Laatst gewijzigd door Robert18; 3 februari 2005 om 21:39
Robert18 is offline  
Oud 3 februari 2005, 22:38   #327
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
[QUOTE=Robert18]Ik ben nog steeds 100% sceptisch.

Vooral door het feit dat er nog STEEDS geen foto's zijn, maakt het allemaal behoorlijk ongeloofwaardig. Het privacy-probleem vind ik onzin. Een foto is HARSTIKKE makkelijk te bewerken zodat iemand totaal onherkenbaar is. Maar ja... Er wordt nog 'gesproken' over publicatie van foto's.... Was dat een paar maanden geleden ook al niet zo?
[QUOTE]

Ethiek is heel belangrijk bij onderzoeken, als mensen voorlopig anoniem willen blijven heb je dat als onderzoeker te respecteren. Als ik aan een onderzoek zou meedoen en de onderzoekers liepen de hele tijd te jengelen daarover, dan zou ik mn animo verliezen.
Pak ff die rust en wacht het gewoon ff af, je bent hier over een tijdje toch nog wel.

Citaat:
SonOfSam, je zegt trouwens dat de sos-pil een kuur is. Hoe weet je dat je het maar 8 maanden hoeft te gebruiken. En als al die receptoren vernietigd zijn (is dat wel helemaal gezond???), hoe weet je dan dat die receptoren niet gewoon terugkomen?
Daarvoor de onderzoeken, de voorlopige test wezen uit dat er na 4 maanden praktisch nul androgenen zich aan de (vernietigde) receptoren hechten. Sam zegt zelf dat er vervolgteksten komen.

Ondanks je heilige geloof in de wetenschap robert, heb je weinig verstand van de gang van zaken...maar zo leer je weer.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline  
Oud 3 februari 2005, 23:28   #328
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Ondanks je heilige geloof in de wetenschap robert, heb je weinig verstand van de gang van zaken...maar zo leer je weer.
Hoezo heeft hij weinig verstand van de gang van zaken? Ik vind dat hij een zeer terechte en goede vraag stelt. Gebaseerd op de door Sam geplaatste onderzoeken ligt het inderdaad in de lijn der verwachting dat de AR verdwenen zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat dat zo blijft als er gestopt wordt met het slikken van die pil. Het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat het lichaam de AR dan weer opbouwt.

En Sam, ik vraag me af hoe je uit dat stralingsonderzoekje kan concluderen dat de AR daadwerkelijk verdwenen zijn. Het blijkt dus dat er geen androgenen meer zijn in de gefollikoliseerde huid, maar dan wil toch niet zeggen dat de AR zijn afgebroken? Misschien zijn ze wel geblokkeerd door LD8, op die wijze kunnen er ook geen androgenen meer aan hechten.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 3 februari 2005, 23:44   #329
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Hoezo heeft hij weinig verstand van de gang van zaken? Ik vind dat hij een zeer terechte en goede vraag stelt. Gebaseerd op de door Sam geplaatste onderzoeken ligt het inderdaad in de lijn der verwachting dat de AR verdwenen zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat dat zo blijft als er gestopt wordt met het slikken van die pil. Het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat het lichaam de AR dan weer opbouwt.

En Sam, ik vraag me af hoe je uit dat stralingsonderzoekje kan concluderen dat de AR daadwerkelijk verdwenen zijn. Het blijkt dus dat er geen androgenen meer zijn in de gefollikoliseerde huid, maar dan wil toch niet zeggen dat de AR zijn afgebroken? Misschien zijn ze wel geblokkeerd door LD8, op die wijze kunnen er ook geen androgenen meer aan hechten.

Robert's vraag is op zich ook niet verkeerd, maar meneer wil altijd, ter plekke, hier, nu, een volledige verklaring. Wetenschap is een proces van hypothese-assumpties-onderzoek-analyseren-hypothese aanpassen-etc. De hypothese is gedurende het onderzoek al aangepast, dus hij kan misschien weer veranderen naarmate meer data beschikbaar is. Je kunt het niet uit Sam wringen, ook door gemaakte afspraken met zijn proefpersonen.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline  
Oud 3 februari 2005, 23:48   #330
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Robert's vraag is op zich ook niet verkeerd, maar meneer wil altijd, ter plekke, hier, nu, een volledige verklaring. Wetenschap is een proces van hypothese-assumpties-onderzoek-analyseren-hypothese aanpassen-etc. De hypothese is gedurende het onderzoek al aangepast, dus hij kan misschien weer veranderen naarmate meer data beschikbaar is. Je kunt het niet uit Sam wringen, ook door gemaakte afspraken met zijn proefpersonen.
hij wil volgens mij niet directe verklaringen, maar hij stelt enkel (in mijn ogen terechte) vragen bij enkele aannames die Sam heeft gedaan (zoals het feit dat de AR vernietigd worden).

Een sceptische kijk op dit onderzoek is niet meteen een aanval, juist dat soort kritische visies kunnen een wetenschapper verder helpen en nieuwe inzichten verschaffen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik ben nieuw Saar AA - Algemeen 18 28 mei 2009 14:02
nieuw Eefje Haarproblemen bij vrouwen 73 7 juli 2004 10:36
Ik nieuw hier: wat kan ik het beste doen? Alecx AGA - Algemeen 2 16 augustus 2002 23:45
zelf een medicijn ontwikkelen op dit forum Bart -bold Archief: afgehandelde Suggesties 2 16 maart 2002 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.