Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 oktober 2019, 13:21   #841
arnob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2018
Berichten: 69
Geslacht:
Dat product is toch nog niet te koop dacht ik?
arnob is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2019, 19:26   #842
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ActiFolic Bekijk bericht
5% welkomskorting met code AF5 op het gehele assortiment (RU58841 en meer) geldig t/m 15-11-2019 - www.actifolic.nl
Wat een amateuristische site....
Waar zijn de COA's van jullie producten?

Advies aan iedereen hier: bestel hier niet!
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2019, 02:08   #843
ActiFolic
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Wat een amateuristische site....
Waar zijn de COA's van jullie producten?

Advies aan iedereen hier: bestel hier niet!
Beste,

Bedankt voor de opbouwende kritiek. Als u twijfelt aan onze kwaliteit, willen wij u best een gratis sample toesturen om het te testen. Tevens beschikken wij over een HPLC test rapport van onze meest recente batch van 4 november 2019. Indien u dit rapport wenst te ontvangen, zien wij graag een bericht van u tegemoet.

Hartelijke groet,

ActiFolic
__________________
ActiFolic.nl - Your Hair Our Care - RU58841
5% korting op alle RU58841 producten met kortingscode: haarweb5

Laatst gewijzigd door ActiFolic; 16 november 2019 om 02:55
ActiFolic is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2019, 09:00   #844
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Zomaar adverteren hier is niet toegestaan. Je had beter kunnen weten.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2019, 10:52   #845
ActiFolic
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Zomaar adverteren hier is niet toegestaan. Je had beter kunnen weten.
Dan verwijder ik uiteraard de advertentie. Ik heb de moderator even een bericht gestuurd wat wel toegestaan is. Ik wilde jullie enkel op de hoogte stellen van de kortingsactie.

Hartelijke groet,

ActiFolic
__________________
ActiFolic.nl - Your Hair Our Care - RU58841
5% korting op alle RU58841 producten met kortingscode: haarweb5
ActiFolic is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2019, 16:56   #846
Maikkeyy
HaarWeb lid
 
Maikkeyy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2018
Berichten: 36
Geslacht:
Post Verschil topische fina en RU58841

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nu dan precies het verschil is met RU58841 en het steeds populairder wordende topische finasteride. Heeft iemand daar een antwoord op?

Als je met RU seksuele bijwerkingen krijgt, betekent dat dan niet juist dat het systematisch aan het gaan is en is het dan niet gewoon ongeveer hetzelfde als topische finasteride? Beide breng je aan op de hoofdhuid en beide hechten zich aan de receptoren (correct me if i am wrong)? Waarom zouden bij RU de bijwerkingen minder zijn? Of verschillen ze zodanig in werking?

Laatst gewijzigd door Maikkeyy; 17 november 2019 om 17:00
Maikkeyy is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2019, 12:08   #847
ActiFolic
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikkeyy Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nu dan precies het verschil is met RU58841 en het steeds populairder wordende topische finasteride. Heeft iemand daar een antwoord op?

Als je met RU seksuele bijwerkingen krijgt, betekent dat dan niet juist dat het systematisch aan het gaan is en is het dan niet gewoon ongeveer hetzelfde als topische finasteride? Beide breng je aan op de hoofdhuid en beide hechten zich aan de receptoren (correct me if i am wrong)? Waarom zouden bij RU de bijwerkingen minder zijn? Of verschillen ze zodanig in werking?
De ervaring leert dat men ook met RU58841 bijwerkingen ervaart. In de onderzoeken wordt geconcludeerd dat RU58841 niet via de huid wordt opgenomen, maar dit is onjuist. Zeker als men de gehele hoofdhuid insmeert met RU58841, is de kans en de hoeveelheid die transdermaal wordt opgenomen velen malen groter en de kans op bijwerkingen neemt daardoor ook toe. Als men bijvoorbeeld enkel de inhammen behandelt, zul je geen bijwerkingen ervaren, terwijl indien je diffuus haarverlies hebt en de gehele hoofd insmeert juist wél bijwerkingen krijgt. Daarnaast verschilt het per individu hoe goed en hoeveel de transdermale opname is.

Het verschil tussen topische RU58841 en topische Finasteride, is dat RU58841 ieder androgeen zal blokkeren waarmee het in aanraking komt. Dus niet enkel DHT. Indien men exogene androgene hormonen gebruikt, zullen die androgenen ook geblokkeerd worden. Daarnaast dient men mede door het niet-selectieve karakter van RU58841 voorzichtig te zijn met de dosering. Overal in het lichaam bevinden zich androgenen, ook in de hartspier. Het is dus belangrijk om op te letten met de dosering. Tevens dient de producent van liquid (pre made) RU58841 hiermee rekening te houden, door gebruik te maken van de juist oplosmiddelen in de juist verhouding, om transdermale opname minimaal te houden.

Topische Finasteride is meer selectief en zal meer gericht zijn op het remmen van type II 5a reductase.
__________________
ActiFolic.nl - Your Hair Our Care - RU58841
5% korting op alle RU58841 producten met kortingscode: haarweb5

Laatst gewijzigd door ActiFolic; 18 november 2019 om 19:25
ActiFolic is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2019, 17:36   #848
Maikkeyy
HaarWeb lid
 
Maikkeyy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2018
Berichten: 36
Geslacht:
@Actifolic, bedankt voor het uitgebreide antwoord.

Dus als je bijv. alleen de kruin zou behandelen is de kans op bijwerkingen kleiner, want mijn inhammen zijn al behandeld middels een HT. Wat ik me verder nog afvraag is in hoeverre eventuele bijwerkingen blijvend zijn ten opzichte van finasteride. Ik zou denken dat als het alleen lokaal op receptorniveau tegengehouden wordt er bij het stoppen de bijwerkingen verdwijnen.

En bij finasteride wordt het enzym tegengehouden in het lichaam, wat het hormonale balans beïnvloedt, correct me if i am wrong. Dus ik zit voor mezelf even te bedenken wat minder risicovol is. Het lijkt me niet tof om een Post-RU58841 syndroom te hebben .

Ik lees ook dat topische finasteride uiteindelijk tot een verzadigingspunt kan komen in het lichaam (systemisch), maar dat dat gewoon langer duurt. Denk jij dat ook? En kan dat bij RU58841 ook zo zijn?

Zijn er btw mensen die anno 2019 nog RU gebruiken?
Maikkeyy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2019, 11:54   #849
ActiFolic
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2019
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikkeyy Bekijk bericht
@Actifolic, bedankt voor het uitgebreide antwoord.

Dus als je bijv. alleen de kruin zou behandelen is de kans op bijwerkingen kleiner, want mijn inhammen zijn al behandeld middels een HT. Wat ik me verder nog afvraag is in hoeverre eventuele bijwerkingen blijvend zijn ten opzichte van finasteride. Ik zou denken dat als het alleen lokaal op receptorniveau tegengehouden wordt er bij het stoppen de bijwerkingen verdwijnen.

En bij finasteride wordt het enzym tegengehouden in het lichaam, wat het hormonale balans beïnvloedt, correct me if i am wrong. Dus ik zit voor mezelf even te bedenken wat minder risicovol is. Het lijkt me niet tof om een Post-RU58841 syndroom te hebben .

Ik lees ook dat topische finasteride uiteindelijk tot een verzadigingspunt kan komen in het lichaam (systemisch), maar dat dat gewoon langer duurt. Denk jij dat ook? En kan dat bij RU58841 ook zo zijn?

Zijn er btw mensen die anno 2019 nog RU gebruiken?
Dat ligt natuurlijk aan hoe groot de te behandelen oppervlakte is op de kruin. Het klopt dat RU58841 enkel op de receptoren in de hoofdhuid werkt, maar dit is zeer afhankelijk van de formule/recept dat gebruikt wordt. De hoeveelheid en soort oplosmiddel bepaalt voor een groot deel hoeveel er transdermaal wordt opgenomen.

Zoals ik eerder benoemde in mijn vorige post, zijn er verhalen bekend van mensen die (milde) bijwerkingen ervaren tijdens het gebruik van RU58841 (het gaat dus systemisch). Echter verdwijnen deze bijwerkingen na ongeveer 3-7 dagen. Dit heb ik persoonlijk ook ervaren. Mijn libido is iets lager tijdens het gebruik van RU58841, dit is zie ik persoonlijk niet als een probleem, aangezien het na ongeveer een week herstelt.

Ru58841 is een anti androgeen, Finasteride is een 5a reductase inhibitor. Beide stoffen werken dus op een geheel andere manier, want RU58841 blokkeert ieder androgeen, waarbij Finasteride de 5a reductase remt en zo de bloedserum DHT waardes verlaagt. RU58841 is velen malen effectiever in het stoppen van mannelijke kaalheid en werkt bovendien veel sneller, dit is een zeer belangrijke factor bij het aanpakken van mannelijke kaalheid.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met topische en orale Finasteride. Ik blijf er ook ver van uit de buurt, ik gebruik liever iets topisch.
__________________
ActiFolic.nl - Your Hair Our Care - RU58841
5% korting op alle RU58841 producten met kortingscode: haarweb5

Laatst gewijzigd door ActiFolic; 19 november 2019 om 12:12
ActiFolic is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2020, 20:53   #850
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ActiFolic Bekijk bericht
Dat ligt natuurlijk aan hoe groot de te behandelen oppervlakte is op de kruin. Het klopt dat RU58841 enkel op de receptoren in de hoofdhuid werkt, maar dit is zeer afhankelijk van de formule/recept dat gebruikt wordt. De hoeveelheid en soort oplosmiddel bepaalt voor een groot deel hoeveel er transdermaal wordt opgenomen.

Zoals ik eerder benoemde in mijn vorige post, zijn er verhalen bekend van mensen die (milde) bijwerkingen ervaren tijdens het gebruik van RU58841 (het gaat dus systemisch). Echter verdwijnen deze bijwerkingen na ongeveer 3-7 dagen. Dit heb ik persoonlijk ook ervaren. Mijn libido is iets lager tijdens het gebruik van RU58841, dit is zie ik persoonlijk niet als een probleem, aangezien het na ongeveer een week herstelt.

Ru58841 is een anti androgeen, Finasteride is een 5a reductase inhibitor. Beide stoffen werken dus op een geheel andere manier, want RU58841 blokkeert ieder androgeen, waarbij Finasteride de 5a reductase remt en zo de bloedserum DHT waardes verlaagt. RU58841 is velen malen effectiever in het stoppen van mannelijke kaalheid en werkt bovendien veel sneller, dit is een zeer belangrijke factor bij het aanpakken van mannelijke kaalheid.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met topische en orale Finasteride. Ik blijf er ook ver van uit de buurt, ik gebruik liever iets topisch.
Wij van WC eend...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2020, 18:55   #851
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ActiFolic Bekijk bericht
Beste,

Bedankt voor de opbouwende kritiek. Als u twijfelt aan onze kwaliteit, willen wij u best een gratis sample toesturen om het te testen. Tevens beschikken wij over een HPLC test rapport van onze meest recente batch van 4 november 2019. Indien u dit rapport wenst te ontvangen, zien wij graag een bericht van u tegemoet.

Hartelijke groet,

ActiFolic
Hanteren jullie nog een kortingscode?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2020, 22:16   #852
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Hanteren jullie nog een kortingscode?
Ik heb laatst nog een kortingscode gehad van Chemyo.
Gewoon om gevraagd ook, haha.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2020, 11:54   #853
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo Bekijk bericht
Ik heb laatst nog een kortingscode gehad van Chemyo.
Gewoon om gevraagd ook, haha.
Geen kortingscode gehad, maar mijn pakketje is kwijtgeraakt door DHL en actifolic heeft me meteen een nieuwe opgestuurd (heb het vooralsnog niet binnen, maar toch!).
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2020, 12:48   #854
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Geen kortingscode gehad, maar mijn pakketje is kwijtgeraakt door DHL en actifolic heeft me meteen een nieuwe opgestuurd (heb het vooralsnog niet binnen, maar toch!).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo Bekijk bericht
Ik heb laatst nog een kortingscode gehad van Chemyo.
Gewoon om gevraagd ook, haha.
Zijn jullie nog tevreden met het gebruik van RU58841?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2020, 13:26   #855
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Zijn jullie nog tevreden met het gebruik van RU58841?
Ik gebruik het nog maar kort, maar vooralsnog ben ik (zeer) positief gestemd!

Mijn haarlijn was een probleem gebied en jeukte als een gek. Die jeuk is nu al stukken minder, voor mij een sterke aanwijzing dat er wat gebeurd.

Over een paar maanden kan ik er meer over zeggen, maar volgens mij zou dit wel eens een gouden combi kunnen zijn (duta en RU).
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.