Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juni 2019, 17:03   #16
Harun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kersten Bekijk bericht

Bij deze de update van 3 maanden. Ik vind het zelf langzaam gaan, maar ik weet dat het bij iedereen een ander tempo heeft. Er beginnen nu langzaam haartjes te voorschijn te komen. Ze zijn dunner en lichter dan de normale haren. Ook lijken het zo goed als allemaal single crafts. De chirurg gaf aan dat het vooral 3 haren crafts waren, maar dat is nu niet echt te zien. Bij esteworld geven ze aan dat dit later beter zichtbaar wordt. Doner ziet er al aardig hersteld zijn vind ik zelf. Je ziet nog heel ligt roze waar de haarzakjes zijn verwijderd. Het effect van de A-cell zie ik nog niet echt. In het begin leek het dikker en donkere van kleur, maar verder zie ik niet echt verschil. Misschien moet ik daar meer geduld voor hebben.
Iedereen heeft inderdaad een ander tempo, en ik zou me voorlopig niet al te veel zorgen maken. Je kan contact opnemen met het "aftercare" team van Esteworld. Die kunnen je vertellen of je al dan niet op schema zit. (na maand 4 nemen ze zelf contact op met jou om de situatie te bekijken.)
Harun is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2019, 00:45   #17
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
4 maanden

4 maanden update. Het begint langzaam te groeien
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20190626_211557533_HDR.jpg‎ (143,8 KB, 363x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190626_211616605_HDR.jpg‎ (145,2 KB, 323x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190626_211638546_HDR.jpg‎ (138,8 KB, 242x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190626_211647215_HDR.jpg‎ (145,2 KB, 230x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190626_211656119_HDR.jpg‎ (138,4 KB, 181x gelezen)
kersten is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2019, 00:47   #18
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
5 maanden

5 maanden update. Er is weer vooruitgang te zien, maar nog steeds niet ziet het haar er 'normaal' uit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20190721_172458879_HDR.jpg‎ (144,6 KB, 343x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190721_172535456_HDR.jpg‎ (147,8 KB, 232x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190721_172543828_HDR.jpg‎ (142,3 KB, 263x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190721_172553263_HDR.jpg‎ (140,1 KB, 178x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190721_172600709_HDR.jpg‎ (139,0 KB, 161x gelezen)
kersten is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2019, 00:54   #19
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
6 maanden

Beste forumleden,

Bij deze mijn update van afgelopen maanden. Door drukte en vakantie komt mijn update later. Hopelijk volgen jullie nog steeds wel het proces en hebben jullie ook wat aan mijn berichten. Het heeft even geduurd, maar het resultaat begint nu beter te worden. Vooral het vooraanzicht is al aardig bij getrokken. De verdikking mag van mij nog wel komen en ik zie wanneer ik mijn haren uit elkaar duw dat een groot deel van de haren nu pas begint met groeien. Dus ik denk dat de verdikking met de tijd komt. Lijkt bij mij allemaal wat later te beginnen dan bij andere op het forum. Het rode is ook volledig weg getrokken. Van mijn kapper krijg ik te horen dat ze mijn haren dikker vind geworden. Misschien dat de acell geholpen heeft. Ik ben in ieder geval tot nu toe tevreden, maar dan ga ik er wel vanuit dat het nog wel dikker word de komende tijd. Wat vinden jullie? IK hoor jullie mening graag.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20190825_150452805.jpg‎ (139,9 KB, 450x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190825_150521063.jpg‎ (121,6 KB, 335x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190825_150526512_HDR.jpg‎ (136,7 KB, 324x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190825_150924216_HDR.jpg‎ (88,0 KB, 453x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190825_150620803_HDR.jpg‎ (150,2 KB, 302x gelezen)
kersten is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2019, 13:28   #20
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Begint er goed uit te zien zeg, top man.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2019, 15:19   #21
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Ziet er goed uit. En nog zeker 6 tot 8 maanden te gaan tot het eindresultaat, netjes
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2019, 22:40   #22
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Ziet er goed uit.. vergelijkbaar met mij (ik ga eind september).
Mag ik vragen waarom je niet voor de haarbesparende methode ben gegaan zodat je niet kaal geschoren hoefde te worden?
Omdat het namelijk ook alleen je inhammen betrof? (net als bij mij)

Ik zie hier namelijk het meest tegenop, dat je je eigen kapsel voor meerdere maanden kwijt ben. En vooral ook de omgeving die ziet dat je haar ineens weg is.

Wat ik me overigens wel afvraag, waar ze het aantal grafts op baseren.
Ik heb een vergelijkbaar hoofd, en bij mij hebben ze het over 2100-2400 grafts... jij 3000..

Laatst gewijzigd door greenbeauty; 27 augustus 2019 om 22:46
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2019, 21:28   #23
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Begint er goed uit te zien zeg, top man.
Dankjewel man!
kersten is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2019, 21:29   #24
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Ziet er goed uit. En nog zeker 6 tot 8 maanden te gaan tot het eindresultaat, netjes
Thanks idd nog ff afwachten
kersten is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2019, 21:41   #25
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Ziet er goed uit.. vergelijkbaar met mij (ik ga eind september).
Mag ik vragen waarom je niet voor de haarbesparende methode ben gegaan zodat je niet kaal geschoren hoefde te worden?
Omdat het namelijk ook alleen je inhammen betrof? (net als bij mij)

Ik zie hier namelijk het meest tegenop, dat je je eigen kapsel voor meerdere maanden kwijt ben. En vooral ook de omgeving die ziet dat je haar ineens weg is.

Wat ik me overigens wel afvraag, waar ze het aantal grafts op baseren.
Ik heb een vergelijkbaar hoofd, en bij mij hebben ze het over 2100-2400 grafts... jij 3000..

Bij Esteworld hadden ze ook aangeven dat niet perse mijn hoofd geschoren hoefde te worden. Het voordeel om het wel te doen was dat ze eventueel kale plekjes konden vullen met crafts. Zoals je op de eerste foto's ziet niet echt de moeite bij mij achteraf. En ik wilde wel eens zien hoe mijn hoofd er gemillimeterd uit zag voor het geval het nodig is in de toekomst. Dan kan ik me vast voorbereiden. Je kapsel laten staan is een goede optie. Dan kun je de HT beter maskeren.

Ik moet zeggen dat ik daar ook tegenop zag en vooral idd iedereen in je omgeving vertellen wat er aan de hand was. Vooral als je kapsel over een soort van dood punt heen moet en het niet geen kapsel is. Veel hebben niet eens door dat je een HT hebt gehad. Er vragen ook veel mensen naar. Ik ben altijd gewoon eerlijk geweest over de onzekerheid van het kaal worden. Meeste mensen kunnen zich wel met die onzekerheid identificeren. Ik heb eigenlijk weinig negatieve reacties gehad.

De grafts bij mij zijn misschien hoger, omdat ze ook de zijkanten van mijn hoofd hebben meegenomen. Het heeft verder ook met oppervlakte te maken. Bij de chirurg heb ik dat aangepast dat ik ook de zijkanten bijgewerkt wilde hebben. Misschien zit daar het verschil in? In eerste instantie waren bij mij ook zoveel crafts berekend als bij jouw.

Succes in september. Als je nog vragen hebt, laat maar weten.
kersten is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2019, 22:03   #26
tim123456789
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2018
Berichten: 12
Geslacht:
Ziet er goed uit! Mooi man
__________________
- 1 febr 2018 finasteride
tim123456789 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 11:03   #27
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kersten Bekijk bericht
Beste forumleden,

Bij deze mijn update van afgelopen maanden. Door drukte en vakantie komt mijn update later. Hopelijk volgen jullie nog steeds wel het proces en hebben jullie ook wat aan mijn berichten. Het heeft even geduurd, maar het resultaat begint nu beter te worden. Vooral het vooraanzicht is al aardig bij getrokken. De verdikking mag van mij nog wel komen en ik zie wanneer ik mijn haren uit elkaar duw dat een groot deel van de haren nu pas begint met groeien. Dus ik denk dat de verdikking met de tijd komt. Lijkt bij mij allemaal wat later te beginnen dan bij andere op het forum. Het rode is ook volledig weg getrokken. Van mijn kapper krijg ik te horen dat ze mijn haren dikker vind geworden. Misschien dat de acell geholpen heeft. Ik ben in ieder geval tot nu toe tevreden, maar dan ga ik er wel vanuit dat het nog wel dikker word de komende tijd. Wat vinden jullie? IK hoor jullie mening graag.
zo zeg, dat ziet er goed uit kerel. als ik het vergelijk met je begin foto's!!
Ik denk dat die verdikking waar je op zit te wachten vanzelf komt, al denk ik dat dit bij jou ook een beetje tussen je oren zit. afgaande op je foto's vindt ik het al redelijk dik, maar goed jij bent natuurlijk de persoon die het dagelijks beetje bij beetje ziet groeien iin de spiegel, dus ik kan me voorstellen dat je dan heel gedetailleerd haartje voor haartje bekijkt (dat doe ik namelijk ook. Zoals eerder door een ander gezegd heb je nog een aantal maanden tot de magische eindstreep van 12 maanden dus dat moet goedkomen.

Ik zit zelf nu op 2 maanden na mijn HT (ook inhammen) en ik heb ervoor gekozen om mijn haar niet te millimeteren maar te laten staan. achteraf gezien ben ik daar heel blij mee want ik kan het erg goed maskeren met een simpele scheiding. leuk om te horen dat je er gewoon voor uitkomt dat je een HT hebt gehad omdat dit je stoorde. Ik herken dit zeker.

ik ga je zeker volgen tot de eindstreep gozer! succes.
Luca1993 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2019, 14:12   #28
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Welke producten heb je nu uiteindelijk meegenomen,
of zelf ingekocht die je gaat gebruiken?
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 10:06   #29
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tim123456789 Bekijk bericht
Ziet er goed uit! Mooi man
Thanks man
kersten is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 10:23   #30
kersten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luca1993 Bekijk bericht
zo zeg, dat ziet er goed uit kerel. als ik het vergelijk met je begin foto's!!
Ik denk dat die verdikking waar je op zit te wachten vanzelf komt, al denk ik dat dit bij jou ook een beetje tussen je oren zit. afgaande op je foto's vindt ik het al redelijk dik, maar goed jij bent natuurlijk de persoon die het dagelijks beetje bij beetje ziet groeien iin de spiegel, dus ik kan me voorstellen dat je dan heel gedetailleerd haartje voor haartje bekijkt (dat doe ik namelijk ook. Zoals eerder door een ander gezegd heb je nog een aantal maanden tot de magische eindstreep van 12 maanden dus dat moet goedkomen.

Ik zit zelf nu op 2 maanden na mijn HT (ook inhammen) en ik heb ervoor gekozen om mijn haar niet te millimeteren maar te laten staan. achteraf gezien ben ik daar heel blij mee want ik kan het erg goed maskeren met een simpele scheiding. leuk om te horen dat je er gewoon voor uitkomt dat je een HT hebt gehad omdat dit je stoorde. Ik herken dit zeker.

ik ga je zeker volgen tot de eindstreep gozer! succes.
Ik ben het met je eens dat je het meest kritische op je eigen resultaat bent. Je ziet jezelf elke dag in de spiegel om het resultaat te beoordelen. Ik merk soms ook dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Anders treed er juist twijfel op. Zeker in het begin. Het is idd nu een stuk beter resultaat en daar mag je ook van genieten.

Bedankt voor de complimenten. Ik hou je op de hoogte.
kersten is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.