Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 2 oktober 2019, 11:39   #11
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Hey Marianne!

Wat leuk weer wat van je te horen!
Al is en blijft de reden waarom wij hier komen niet leuk, en dat is nog zacht uitgedrukt....

Ik heb gekeken bij Kondor hair, dat is inderdaad alleen een leverancier voor haarwerkers... Dus ik ga nog maar eens verder zoeken.

Ik ben nog altijd niet tevreden met mijn haarwerk.
Het is steil en ik heb slag. En alles wat ik er zelf in maak aan slag, is er binnen een zucht en een scheet weer uit. Een windvlaag en het zit niet meer...

Ik snap wel wat jij bedoeld. Het verschil tussen zonder haarwerk en met haarwerk is groot, soms wel te groot. En dat is een hele pittige overgang.
Ik zou dat ook niet zomaar kunnen hoor...

Ik heb hier al eerder vermeld dat ik via Instagram een aantal dames volg die haaruitval hebben en een haarwerk dragen. Dit zijn overigens veelal meiden uit Australie. Zij hebben er voor gekozen om het via social media te laten zien, om zo meer bekendheid te verwerven aan hoe heftig haaruitval bij vrouwen kan zijn en wat de impact er van is. Maar ook dat het niet erg is om een haarwerk te dragen.
En daarom juist... het zijn meiden als jij en ik, en zij hebben stuk voor stuk prachtige haarwerken. Al dan niet met clipjes.
Maar, wat wel opvallend is, is dat die haarwerken vaak wat langer zijn.
Ik denk daar ook weleens aan, iets langer dan wat ik heb, maar dat is dan wel direct zichtbaar.

Ook geven zij aan dat hun leven en gevoel er een stuk beter door is geworden, omdat ze er altijd goed uit zien.
En het zijn echt mooie haarwerken/toppers... maar ja, ik kan moeilijk in amerika of australie gaan bestellen....


Mijn haaruitval duurt lang dit jaar. Erg lang.
Begin juni (of juli?) startte het, ik heb nog steeds na een wasbeurt 200/250 haren verlies. 3/4 maanden inmiddels. Gezien een haargroeicyclus 3 maanden is, zou er nu toch wel een rustigere fase moeten komen... Maar denk dat die niet gaat komen, gezien er op mijn werk ook behoorlijk wat stress is en ik zo onrustig ben...
Knap lastig, altijd zo druk en alles onder controle willen hebben en houden... onmogelijk, ik weet het. En toch vraag ik continu het uiterste van mijzelf.
Hoe in hemelsnaam kan ik dat nou toch eens veranderen...?

Marianne, klinkt heftig bij jou he? Het wil maar niet verbeteren.... hoe lang kamp jij nu al met haaruitval?
mexicang is offline   Met citaat reageren
 

Labels
telogeen effluvium


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.