Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 oktober 2015, 20:56   #1
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
haarlijn

hallo,

Is het eigenlijk wel mogelijk om je haarlijn te laten teruggroeien?
of is iemand dat wel is gelukt?

gr
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 22:43   #2
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Je bedoelt of het mogelijk is om je haarlijn te verlagen door het gebruik van medicatie?
Tenzij je een NW4 hebt is dat niet mogelijk. Er kunnen wel wat sprietjes terugroeien, maar een dichte lagere haarlijn kan je enkel met een HT bereiken.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 23:15   #3
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Ja, dat bedoel ik. Ik heb namelijk een halve centimeter van me voorste haarlijn verloren en ik hoopte dat het misschien mogelijk was om dat terug te laten groeien.
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 23:28   #4
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Nee, dat zal helaas niet gebeuren.

Bij een evt HT kan wel een mooi resultaat worden bereikt als over de gehele voorste haarlijn een strook wordt getransplanteerd.

Bij mij is er een strook van 1 cm bijgeplaatst en dat is naar grote tevredenheid.
__________________
03-2015 HT FUE Esteworld
04-2015 Finasteride
04-2015 Regenepure DR
Mayo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 00:42   #5
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramon93 Bekijk bericht
Ja, dat bedoel ik. Ik heb namelijk een halve centimeter van me voorste haarlijn verloren en ik hoopte dat het misschien mogelijk was om dat terug te laten groeien.
Neen, met medicatie gaat dat niet lukken.

Maar een halve centimeter, is dat zo'n ramp voor jou? Zo'n haarlijn dat pal tegen je bovenste voorhoofdsrimpel zit staat totaal niet mooi bij een volwassene.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 00:48   #6
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Nee dat niet alleen maar de haarlijn waar die nu zit is ook behoorlijk uitgedund dus ik hoopte dat ik dan wel daar de haardichtheid kon verbeteren zodat dat wel een stevige haarlijn wordt. Maar dan wel iets hoger dan de 'orginele' haarlijn.
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 01:22   #7
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Gezien je vraag neem ik aan dat je geen medicijnen gebruikt op het moment? Mocht je trouwens een HT overwegen, dan is het gebruik van medicatie haast onvermijdelijk als je geen raar patroon op je hoofd wilt natuurlijk. Want je geeft al aan dat je haarlijn iets naar boven is verschoven en deze nieuwe haarlijn is ook al aan het uitdunnen. Betekent dus dat je nog niet "uitgekaald" bent. Zou je dan middels een HT een strook laten plaatsen op je oude haarlijn en je kaalt verder, dan gaat het er vrij bizar uitzien.

Laatst gewijzigd door Reet; 30 oktober 2015 om 01:24
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 12:29   #8
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Ik gebruik nu minoxidil maar ik vroeg me af omdat door steroide me haar veschrikkelijk is uit gedund. En me haarlijn een halve centimeter is verschoven of het mogelijk is dat ik me haar weer met medicatie dikker krijg en de haarlijn verstevig
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 17:23   #9
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
En mijn kleine ontwikkelde inhammen weer dicht te laten groeien
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 17:26   #10
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Steroiden?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 17:42   #11
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Ja voor de krachtsport anabolen steroide
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 17:58   #12
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Vind je het gek dat je dan haar verliest?! Kennelijk heb je al aanleg voor AGA en dan ga je nog anabolen gebruiken. Je zult daarin toch een keuze moeten maken...
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 18:19   #13
Ramon93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Voor de kuur nergens last van kaarsrechte haarlijn en super dik haar. Toen ben ik zo stom geweest om voor krachtsport aan dat soort middelen te grijpen en direct na de eerste kuur me haarlijnverschoven en diffuuse uitdunning. Ik kan het helaas njet meer terug draaien, maar hoop dat ik de schade kan beperken en wellicht de situatie weer verbeteren.
Ramon93 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 19:06   #14
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Joh als je haar je lief is dan zou ik hoe dan ook stoppen met kuren. En als je DHT gevoelige haarzakjes hebt dan ben ik persoonlijk zelfs van mening dat naturel krachttrainen ook niet veel goeds voor je haar brengt. Weliswaar geen grote schade maar toch wel langzame aantasting. Heb ik zelf ook ervaren. Hier zijn de meningen over verdeeld en hierover zijn ook enkele discussies gevoerd hier op haarweb. Maar geen enkele degelijke studie heeft plaatsgevonden om dit aan te tonen trouwens.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 02:23   #15
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Joh als je haar je lief is dan zou ik hoe dan ook stoppen met kuren. En als je DHT gevoelige haarzakjes hebt dan ben ik persoonlijk zelfs van mening dat naturel krachttrainen ook niet veel goeds voor je haar brengt. Weliswaar geen grote schade maar toch wel langzame aantasting. Heb ik zelf ook ervaren. Hier zijn de meningen over verdeeld en hierover zijn ook enkele discussies gevoerd hier op haarweb. Maar geen enkele degelijke studie heeft plaatsgevonden om dit aan te tonen trouwens.
Ik train ook al vanaf mijn 18e. En nog steeds drie keer per week. Ik denk ook dat het invloed heeft gehad. Ik ben ook zeeee benieuwd of krachttraining per definitie je DHT doet stijgen....
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.