Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 maart 2007, 18:10   #1
Jacky1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2007
Berichten: 1
Laserkam perfekte oplossing!

Ik had altijd last van dun haar, totdat ik tijdens het surfen een artikel las over een laserkam voor thuisgebruik. Het rode licht stimuleert de bloedcirculatie waardoor er voedingsstoffen bij de haarzakjes kunnen komen. Ik dacht baat het niet dan schaad het ook niet. Dus nu meer dan een jaar geleden ben ik ermee aan de slag gegaan. Na drie maanden, driemaal per week de kam gebruikt te hebben, zag mijn kapster dat ik allemaal nieuwe kleine haartjes kreeg. Inmiddels ben ik een jaar verder en heb ik weer een mooie volle bos met haar. Ik gebruik de kam nu nog eenmaal per week. Ik ben dolblij en vind het een echte aanrader.
Jacky1 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 18:48   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hartstikke leuk Jacky, maar aan welke aandoening leed jij? AGA of iets anders?
Voor anderen is dat belangrijk om te weten.

Groetjes,
Hanna
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2007, 15:02   #3
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Hierover staat een hele discussie bij Medicijnen/Oplossingen. Die loopt al een jaar of langer. Zie onder Hairmax Lasercomb.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2007, 12:32   #4
barbaravr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 143
is wel duur he. werkt het bij iedereen?
barbaravr is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2007, 16:31   #5
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Nee!

Bij mij doet die hele laserkam geen ene malle moer, terwijl ik ook in de doelgroep val. Ik had me het geld achteraf liever bespaard, maar ja, je weet nooit, hč?
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2007, 23:23   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sammy,
Binnen hoeveel tijd mag je resultaat verwachten? En hoe lang heb jij 't geprobeerd?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 09:27   #7
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Na ruim een jaar zou ik toch wel een uitspraak mogen doen of het voor mij werkt of niet! En dat doet het dus niet, dus ik ben 3 maanden geleden gestopt en er is geen haar extra uitgevallen. Maar goed, dat geldt voor mij.
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 09:42   #8
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Cloud heeft er goed resultaat mee, volgens mij. Ik zou echt het topic 'Hairmax Lasercomb' even doornemen als je interesse hebt in zo'n kam. Het blijft een heel bedrag.
Maar ja, Minox werkt ook niet voor iedereen....
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 12:25   #9
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy Bekijk bericht
Na ruim een jaar zou ik toch wel een uitspraak mogen doen of het voor mij werkt of niet!
't Waren gewone vragen van mij, dus mag je wel kwaad worden op die Laser comb, maar niet op mij.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2007, 12:21   #10
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Ik was helemaal niet kwaad, hoor! Het spreekt voor mij alleen vanzelf dat ik geen recht van spreken heb over een bepaalde methode als ik 'm (pak 'm beet) drie weken geprobeerd heb! Daarvoor heb ik al te lang met haarproblemen te kampen...

En buiten dat baal ik er natuurlijk van, want zo'n ding is inderdaad megaduur en als het dan niks helpt.... Al met al zou ik 'm niet 1,2,3 willen promoten, maar ja, er zijn ook mensen bij wie het wel helpt, dus wie ben ik? Dat is het ellendige van dit alles: er is nergens een eenduidig antwoord op te geven en er is ook geen echte oplossing. De Diane-pil, vitamines en minox 5% werken bij mij wel wat vertragend op de haaruitval, maar langzaam maar zeker wordt mijn haar toch dunner. Ik laat mijn dagelijks leven er het liefst zo min mogelijk door beďnvloeden maar bij tijd en wijle is het een regelrechte nachtmerrie. Ik ben er ook erg onzeker door geworden; niet alleen door de miserabele coupe en het weinig fraaie uiterlijk dat deze met zich meebrengt, maar ook doordat het een probleem is waar maar geen vat op te krijgen is. Ik heb echt álles al geprobeerd en alles werkt maar zó zó. Bovendien is het middel soms erger dan de kwaal, maar goed, dat is weer een andere discussie waard.
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2015, 20:13   #11
hamid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2013
Berichten: 1
Laserkam

Mijn vraag is kan iemand mij aub helpen bij het kiezen van een Laserkam. Ik zie dat er veel verschillende merken zijn en de prijzen variëren nogal. Is het zo dat je krijgt waar je voor betaald bij de laserkam of zijn ze allemaal even goed. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

je heb laserkammen die betaalbaar zijn alleen is dan de vraag of ze werken. Ik hoop dan iemand mij kan helpen bij het kiezen van een betaalbaar laserkam.

( iemand die er iets van af weet maar niet zijn product probeert te verkopen)
hamid is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2015, 13:58   #12
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Meer lasers = beter (in het algemeen).
Draagbaar/draadloos is fijn want dan houdt je het langer vol.
Een helm hoef je alleen op zetten is makkelijker in gebruik; maar is wel duurder.

Heb zelf ooit een helm gemaakt,

Met een beperkt budget kun je voorde kam gaan (lasercomb 12 bijvoorbeeld); als je wat meer geld hebt zou ik voor een helm gaan.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.

Laatst gewijzigd door Henk; 17 maart 2015 om 22:18 Reden: verwijzen naar commerciele link.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dr. Ids Boersma is die echt een oplossing? Deetje Haarproblemen bij vrouwen 15 19 september 2011 19:34
beste oplossing tegen haaruitval!!!! cicco AGA - Algemeen 2 2 januari 2007 14:18
de Laserkam silly_k Medicijnen/haargroeimiddelen 1 24 januari 2006 00:19
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
HT is geen oplossing. Jay Chirurgische behandelingen 8 25 oktober 2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.