Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 april 2018, 15:32   #16
krulhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 117
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vice1983 Bekijk bericht
Ik twijfel nog tussen beauclinic en Veldhoven, maar een vd twee gaat het worden (ben bij beau op consult geweest, bij Veldhoven ga ik binnenkort op de koffie).

En er zijn 'voor en tegenstanders' van elke kliniek, dus je zult zelf de 'feiten' er uit moeten pikken en je keuze dan maken. Er zijn veel mensen op forums, die hun ervaring blijven opdringen.

Een zwaluw maakt geen zomer, en dat werkt twee kanten op!
Succes met je keuze!! Ik weet hoe lastig het is....
Beauclinic heeft Boomsma behandelt volgend mij.
krulhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2018, 16:32   #17
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Welke kliniek is de beste?

Beste Tampert,
Uiteraard zit er verschil in de resultaten per kliniek maar bedenk wel dat jij zelf de donor bent.Dus is het zeker ook van belang of je dun of dik haar hebt. Of het haar in het donorgebied dicht bij elkaar staat. Of je golvend of steil haar hebt. Hoe kaal je bent. En zo kan nog wel 10 zaken aanwijzen die van belang zijn als jij je eigen donor bent. Ik kan je ??n voorbeeld geven uit mijn ervaringen. De man had alles tegen met betrekking tot bovengenoemde zaken. Uiteindelijk is toen aan de voorkant een zogenaamde "widdows peak" gezet met ongeveer 650 grafts. Die man was ineens veranderd van kaal in iemand met een kale kruin. Hij was er gelukkig mee omdat hij de beperkingen van haartransplantaties begreep. Vergelijken tussen 2 behandelde pati?nten is dus haast onmogelijk en daardoor ook een vergelijking tussen klinieken.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 juli 2018 om 22:07 Reden: Op verzoek Tampert quote verwijderd
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2018, 17:46   #18
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Beste Tampert

Sorry dat ik je verkeerd heb begrepen. Omdat ik onafhankelijk advies geef kan ik niet oordelen over een kliniek. Wat zijn je plannen?
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 juli 2018 om 22:12 Reden: Op verzoek Tampert quote verwijderd
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2018, 19:36   #19
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Als je een nummertje wilt zijn en van lopende band werk houdt, ga dan naar Esteworld.

De dokter zal max 5 min. Je haarlijn tekenen en dan kunnen de berggeiten aan de slag.

Fantasie aantallen grafts in beperkte tijd, onmogelijk en zeer schadelijk qua stress.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2018, 20:03   #20
krulhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 117
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Als je een nummertje wilt zijn en van lopende band werk houdt, ga dan naar Esteworld.

De dokter zal max 5 min. Je haarlijn tekenen en dan kunnen de berggeiten aan de slag.

Fantasie aantallen grafts in beperkte tijd, onmogelijk en zeer schadelijk qua stress.
Je was eerst heel positief over Esteworld, maar nu zeik je ze af. Heb jij echt een bewijs dat jij te weinig grafts hebt gekregen? Of kwam het doordat het kalingsproces door heeft gezet en ik dacht te lezen door anabole?
krulhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2018, 00:41   #21
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krulhaar Bekijk bericht
Je was eerst heel positief over Esteworld, maar nu zeik je ze af. Heb jij echt een bewijs dat jij te weinig grafts hebt gekregen? Of kwam het doordat het kalingsproces door heeft gezet en ik dacht te lezen door anabole?
Lees anders mijn post eens door.

Te weinig grafts geplaatst waar het 25 grafts per cm minimaal moest zijn stonden er slechts 10.

Als je s ochtends begint en rond 2u klaar bent met nog pauze ertussen kunnen er nooit meer dan 2000 geplaatst zijn dat weet ik zeker.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2018, 12:10   #22
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Tampert II. ik weet niet of je het zelf door hebt, maar je begint een tweede Dino33 te worden. dat je zelf gefrustreerd bent, is mij inmiddels wel duidelijk. elke discussie grijp jij aan om jouw frustratie en verhaal te verkondigen terwijl daar niet om gevraagd wordt. je schrikt mensen af die een haartransplantatie overwegen. laat iedereen in zijn of haar waarde. doe ons een lol en stop ermee. draag mee aan een constructieve bijdrage. daar hebben mensen veel meer aan.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 juli 2018 om 22:36
Advisor is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, kliniek, nederland, prijs, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.