Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergave
Oud 29 december 2008, 23:29   #91
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
We wachten wel af.

Als iemand positief is kan ie gestuurd zijn om sluikreclame te maken. Als iemand negatief is kan ie overdrijven of ronduit liegen. Ik slik niks voor zoete koek, maar ondertussen weiger ik iedereen te benaderen als een potentiele leugenaar. Ik vind dat gewoon niet netjes en hou me daarom op de vlakte.

Het feit dat jij, Limbo, wel mensen voor leugenaar uitmaakt zegt meer over jouw instelling dan over mijn objectiviteit. Dat je er ineens out of the blue andere klinieken en gezeur uit het verleden bij sleept begrijp ik dan ook niet. Het lijkt alsof je een punt wil maken. Bovendien krijgt alles ineens een gewicht dat het voor je reactie totaal nog niet had. Nu moeten we ineens voor een kamp kiezen ...

Misschien is Miraatje een vreselijke leugenaar, misschien wordt het verhaal aangedikt, mogelijk is het gewoon een zielepiet of een zeurkous of een sukkel die amper wist waar ie aan begon. De IP is in ieder geval niet die van een kliniek en in de regio waar de IP vandaan komt zitten geen bekende klinieken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 23:33   #92
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
tot okt mega tevreden maar nu ineens minder, kaalheid sinds okt enorm ingezet en nu al 1 cm achter opvulling weer weg. Vreemd proces dat kaalworden, een jar prima en dan ineens boem

minoxidil nu 6 weken bezig en zie voorlopig ook slechts achteruitgang, maar ja dat duurt even
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 09:52   #93
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het feit dat jij, Limbo, wel mensen voor leugenaar uitmaakt zegt meer over jouw instelling dan over mijn objectiviteit.
Met alle respect Anthonie, ik maak niemand uit voor leugenaar. Toon me maar eens aan waar ik dat doe. Jij kent me toch ook al langer dan vandaag...

Het enige wat ik heb opgemerkt is dat als je in het verhaal van Miraatje TH vervangt door AC (of PH) de reacties anders waren geweest; voorzichtiger, minder stellig. Wat jij er meer van maakt komt voor jouw rekening. En voor de rest stel ik voor maar eens af te wachten waar TH mee komt. Veeg teken dat de aanstichtster, bedoeld of onbedoeld, zijnde Miraatje, niets meer van zich laat horen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 09:54   #94
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vega24 Bekijk bericht
Mijn reactie Hierop.


Het is overduidelijk, dat Miranda niet wist wat een haartransplantatie inhield, en heeft er geen onderzoek naar gedaan. Maar over dit onderwerp praten heeft geen zin.

Dat transhair Miranda zo heeft behandeld zou kunnen en zou niet kunnen.

Wij allemaal zullen daar verder niet achter komen.

Transhair zal nooit opelijk op de forum toegeven dat zij Miranda zo hebben behandeld, wachten op een reactie heeft dus geen zin.


Transhair zal Miranda vragen om nog even geduld te hebben, Miranda zit namelijk nog pas op 5 maanden.. tot haar eindresultaat bereikt is en als dat niet bevalt, een gratis herbehandeling of korting krijgen op een herbehandeling.

Miranda heeft haar verhaal verteld, en het blijft een verhaal voor ons.

Vega.
Vega, praat ons eens bij over jouw ontwikkelingen. Vind het zo raar dat het bij jou maar niet wil lukken. Ben je al bij Dr. F. op consult geweest??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 11:19   #95
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miraatje Bekijk bericht
Hoi,
ik wil reageren op verhaal mbo Trainshair.


Ik ben een vrouw van 27 en heb heel mijn leven al een tamelijk hoog voorhoofd gehad.Dat verborg altijd met een pony.Maar sinds 2 jaar werden mijn haren steeds dunner bovenop,dus kon het niet meer verbergen.Toen besloot ik een haartransplantatie te laten doen bij Trainshair.Zou zouden een stripje haar weg halen aan de achterkant,en de haren transplanteren naar het voorhoofd.3 cm werd mijn voorhoofd verlaagd.Ik betaalde 5000 euro voor ingeveer 1200 grafts.Bij het advies gesprek hebben ze me zo ingepalmd,dat ik meteen een maand later al een afspraak maakte voor de transplantatie.Er werd gezegt dat 1 behandeling genoeg was en dat het niet pijnlijk zou zijn.Ik zou worden behandeld als een prinsses........De operatie was pijnlijk,vooral toen ze de verdovingspuiten zetten bij mijn slapen. Nou daar wordt je echt rustig van en ook echt als een prinsses behandeld ja!!Toen besloten ze de vloeistof er wat langzamer in te spuiten...niet pijnlijk meer.Toen ze me aan het behandelen waren,werd er op elke vraag die ik stelde over de behandeling,noncharlant gereageerd als of het ze niet interreseerde wat ik dacht of vroeg.Was echt blij toen de transplantatie na 4,5 uur voorbij was.Maar toen begon de ellende eigenlijk pas.De eerste weken zag ik er niet uit. Verdovingen gingen zakken,opgezwollen ogen,korsten op de wond.Maar dat was van tevoren wel gezegd,maar niet dat het zo erg zou zijn!Sommige haren bleven zitten,andere vielen uit.Na 3 maanden begonnen de haren door te komen.De haren die zijn blijven zitten zijn al 1 a 2 cm.Dus was echt een verschrikkelijk gezicht.Sommige plaatsen haar,elders stoppeltjes.Mijn huid is nog steeds rood en en pijnlijk(Na 5 maanden)ben na 3 maanden terug geweest of het normaal was dat mijn hoofdhuid zo rood bleef.Er werd toen gezegt dat dat nog wel even zou duren,maar dat het goed kwam.
Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet.Lijkt net of er een paar plukjes haar op mijn voorhooft zijn geplakt.Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest.Zit niet lekker in mijn vel,heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.Of het wel goed komt en hoe ik er uit kom te zien.Wanneer ik weer eens zonder pet de deur uit kan en wanneer ik weer mijn oude leventje op kan pakken.Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan.Misschien als alles uiteindelijk goed komt dat ik er anders overdenk...maar dat is nog maar de vraag.Ben als de dood dat ik nog een operatie moet,omdat de dichtheid niet voldoet aan mijn verwachtingen.Als dat zo is ,loop ik nog een jaar voor schut. Na alles wat er gebeurt is.Voor iedereen die de zelfde behandeling als mij(voorhoofd verlagen) wil laten doen zeg ik:denk goed na,je zult een jaar rond moeten lopen met een pet/doek op je hoofd.Want je ziet er echt verschrikkelijk uit!!!!!En het is echt niet goed voor je ego,word er heel onzeker van.

Groetjes miranda

Beste Miranda,

We vinden het vervelend dat je de haartransplantatie zo ervaren hebt. Dit is dan ook niet de procedure waarin we ons herkennen. Het is nog te vroeg om naar een eindresultaat te kijken, maar we hopen wel dat je contact met ons op kunt nemen om een oplossing te zoeken voor hetgeen dat je dwars zit.

Je kunt mij via emailen cor@transhair.nl of via 073-6847311
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb

Laatst gewijzigd door Henk; 18 januari 2009 om 21:07 Reden: Aanpassing tekst miraatje
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 11:52   #96
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Het enige wat ik heb opgemerkt is dat als je in het verhaal van Miraatje TH vervangt door AC (of PH) de reacties anders waren geweest; voorzichtiger, minder stellig.
Nogmaals, je zit te zoeken naar dingen die er niet zijn.

Notabene 1 iemand stelde voor, een gratis 2e HT. Oh vreselijk, wat een vreselijke manier van doen ! De rest zat ook meteen op de bagagedrager, iedereen was het er volmondig over eens dat TH zich weer eens van zijn slechte kant had laten zien. Alle verhalen werden weer eens opgerakeld, wat er wel niet allemaal mis is met TH...

De opmerkingen waren dramatisch stellig...

Maar niet heus, zoeken, zoeken en nog eens zoeken naar de discussie.

Selectieve verontwaardigheid is het, Limbo. Als je je aan 1 opmerking of persoon irriteert moet je je daar op richten en niet iedereen over 1 kam scheren en al helemaal niet deze prietpraat.

Want idd, het stoort me. Als hier over gevallen wordt, dan ligt de grens wel erg laag en lijkt het er meer op dat je zoekende bent. Persoonlijk had ik altijd het idee, dat je het verder niet zo boeide als er "negatief" over TH werd gesproken, gezien je eigen positieve ervaring, maar nu lijkt het er meer op dat je meer vertegenwoordiger bent dan je zelf wilt toegeven.

Laatst gewijzigd door norwood2; 30 december 2008 om 12:04
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 12:29   #97
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Met alle respect Anthonie, ik maak niemand uit voor leugenaar. Toon me maar eens aan waar ik dat doe. Jij kent me toch ook al langer dan vandaag...
Nou ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Bij een positief verhaal over TH word je neergezet als Jorn2, en een negatief verhaal wordt gelijk geloofd.
Als je het niet gelooft, dan noem je Miraatje impliciet toch een leugenaar?

Maar lees eens terug tot voor dat bericht waaruit ik quote. Je ziet nergens iemand er vol op inspringen. De reacties waren van de orde 'nou nou zeg, maar als je nog even geduld hebt ...'.

Je maakte er een veel te groot drama van waardoor het ontspoorde. Dat komt volledig op jouw rekening.

Enne, als Transhair klanten bereid vindt hier actief hun ervaringen te delen (niet verhaaltje droppen en dan weer wegwezen), dan juich ik dat toe, net als van alle andere klinieken. Ik ben zelf vooral nieuwsgierig naar hun aanpak van FUE natuurlijk
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 12:29   #98
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Nou als klinieken op forums in zouden moeten gaan op alle verhalen van individuele klanten dan kunnen ze wel extra mensen aanstellen. Ik zou dat als kliniek niet zo snel doen en voor een algemenere aanpak kiezen: een verhaal in de orde van "geschillen met klanten proberen we altijd netjes op te lossen bla bla". Een online welles-nietes toestand zal hoe dan ook meer schade aanrichten en komt op mij bovendien onprofessioneel over.

Wat mij wel een goed idee lijkt bij zo'n uitzonderlijk kritisch verhaal, is als de dame zich identificeert en foto's laat zien. Dan kan de situatie worden bekeken, en weten we tevens dat zij het echt is (en dus niet wat foto's van een slechte situatie elders van internet heeft gehaald).

Nu vermoed ik helaas -maar begrijpelijk- dat de kans dat dit gaat gebeuren uitermate klein is en wij dus in het ongewisse zullen blijven.... Tenzij TH toch expliciet reageert natuurlijk
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 12:38   #99
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nogmaals, je zit te zoeken naar dingen die er niet zijn.

Notabene 1 iemand stelde voor, een gratis 2e HT. Oh vreselijk, wat een vreselijke manier van doen ! De rest zat ook meteen op de bagagedrager, iedereen was het er volmondig over eens dat TH zich weer eens van zijn slechte kant had laten zien. Alle verhalen werden weer eens opgerakeld, wat er wel niet allemaal mis is met TH...

De opmerkingen waren dramatisch stellig...

Maar niet heus, zoeken, zoeken en nog eens zoeken naar de discussie.

Selectieve verontwaardigheid is het, Limbo. Als je je aan 1 opmerking of persoon irriteert moet je je daar op richten en niet iedereen over 1 kam scheren en al helemaal niet deze prietpraat.

Want idd, het stoort me. Als hier over gevallen wordt, dan ligt de grens wel erg laag en lijkt het er meer op dat je zoekende bent. Persoonlijk had ik altijd het idee, dat je het verder niet zo boeide als er "negatief" over TH werd gesproken, gezien je eigen positieve ervaring, maar nu lijkt het er meer op dat je meer vertegenwoordiger bent dan je zelf wilt toegeven.
Jammer dat het je stoort. Je ego moet wel enorm zijn!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 12:40   #100
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je maakte er een veel te groot drama van waardoor het ontspoorde. Dat komt volledig op jouw rekening.
Volgens mij maken jij en NW2 hier een drama van. Enige nuancering is hier wel op zijn plaats. Maar helaas, staat niet in jullie woordenboek.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door Limbo; 31 december 2008 om 10:31 Reden: 'zinloos geweld'-passage verwijderd
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 12:42   #101
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
Beste Miranda,

We vinden het vervelend dat je de haartransplantatie zo ervaren hebt. Dit is dan ook niet de procedure waarin we ons herkennen. Het is nog te vroeg om naar een eindresultaat te kijken, maar we hopen wel dat je contact met ons op kunt nemen om een oplossing te zoeken voor hetgeen dat je dwars zit.

Je kunt mij via emailen cor@transhair.nl of via 073-6847311
Overigens ben ik van oordeel dat jullie zelf actief contact met haar moeten opnemen. Grote kans dat ze hier niet meer terugkomt.

En het zou natuurlijk wenselijk zijn als we op enig moment nog eens het ware verhaal krijgen te horen, aannemende dat jullie beiden er wel uitkomen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 12:46   #102
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Persoonlijk had ik altijd het idee, dat je het verder niet zo boeide als er "negatief" over TH werd gesproken, gezien je eigen positieve ervaring, maar nu lijkt het er meer op dat je meer vertegenwoordiger bent dan je zelf wilt toegeven.
Zie je, met iets anders kun je niet aankomen. Zo voorspelbaar!!

Enfin AnthonieH en NW2, jullie zullen wel het laatste woord willen hebben. Dus kom maar op. Wees gerust, ik zal er niet meer op reageren dus sabel me maar neer; het laat me koud!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 13:07   #103
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Wat mij wel een goed idee lijkt bij zo'n uitzonderlijk kritisch verhaal, is als de dame zich identificeert en foto's laat zien. Dan kan de situatie worden bekeken, en weten we tevens dat zij het echt is (en dus niet wat foto's van een slechte situatie elders van internet heeft gehaald).
Op zich is dat zo'n slecht idee nog niet. Laat ik voorop stellen dat het erg kwalijk zou zijn als een kliniek op deze manier te kakken wordt gezet. Iets wat ik eigenlijk al vanaf het eerste moment door mijn gedachten ging, maar goed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Jammer dat het je stoort. Je ego moet wel enorm zijn!
ja, dan kan je op deze tour gaan, maar inhoudelijk reageren lukt je niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Volgens mij maken jij en NW2 hier een drama van. Enige nuancering is hier wel op zijn plaats. Maar helaas, staat niet in jullie woordenboek. Een moderator onwaardig Anthonie!
Ik kan lullen als brugman, maar ER WAS MEER DAN GENOEG NUANCERING.

Als je dat gewoon niet wilt inzien, volledig onterecht hier een hetze oprakelt en in je punt blijft volharden, dan kan ik volledig begrijpen dat 't hier in verleden uit de hand is gelopen met jouw/spiderman en de rest.

Wat ook maar ruikt naar negativiteit omtrent FUT, TransHair of weet ik veel wat, dan zitten jullie op het puntje van je stoel.

Als er niks is, dan maak je er wel een punt van, zoals in dit geval...

Laatst gewijzigd door norwood2; 30 december 2008 om 13:18
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 13:20   #104
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Ik reageer niet meer! Heerlijk.

Alleen een onjuistheid, is voor jouw tijd, kon je niet weten, Spider had het met met name Lucky aan de stok. Ikke niet. Waarvan akte!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 16:41   #105
enroc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 25
Jezus, jongens....hou op met dat kinderachtige gedoe en vecht het ergens anders uit. Ik kom hier voor mijn haarproblemen, niet voor jullie persoonlijke problemen. Please weer on topic!
enroc is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.