Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 augustus 2006, 20:12   #1
Ava
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 3
Hoe vaak laseren

Hoi,

Ik ben vorig jaar begonnen met het definitief ontharen van de schaamstreek dmv laseren (IPL). Het heeft na zeven keer nog (bijna) niks geholpen. Eigenlijk helemaal niks. Hoe vaak moet je het gemiddeld laten doen voordat je resultaat ziet? Ik liet het om de zes weken doen. Ik ben echt wanhopig. Ik kan niet goed tegen scheren en epileren daar lijkt me ook niks. Ik heb al vijf jaar geen relatie meer aan durven gaan, m'n spaarrekening is leeg en het heeft niks geholpen. Ik durf het ook niet meer te laten harsen. Ik heb het een keer laten doen, gewoon alleen de bikinilijn, en ik zag dat die vrouw er van schrok omdat het veel was. Toen ze het zag begon ze ook meteen over anderen die zoveel hadden. Ik schaamde me zo en voelde me zo smerig... Ik ben nu 22, nog een heel leven voor me, maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Laseren zou toch gegarandeerd moeten werken?

Ava
Ava is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2006, 15:24   #2
jessica84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 20
Hey, ik heb denk ik vijf keer mijn bikinilijn gedaan en het is bijna allemaal weg, behalve een paar haartjes. Persoonlijk vind ik de IPL niet goed, kheb da ook eens gedaan maar ik vind het echt niet goed... En 6 weken is veeeeeeel te kort! Je moet eens het topic lezen van 'ik heb zo een geavanceerd apparaat ofzoiets'. Die mevrouw van Korpos weet daar veel van (vind ik toch) en ik denk dat je toch langer moet wachten... Ik ben juist aant kijken nr da blaadje waar er op staat wanneer ik behandeld ben... Tussen de eerste keer en de tweede keer zaten er 3 maanden, tussen de tweede en derde keer ook en tussen de derde en de vierde keer 5 maanden en tis bijna allemaal weg. Dus na vier behandelingen al! De periodes ertussen spelen echt een belangrijke rol! Blijkbaar kennen ze er nog niet veel van waar je behandeld bent :s
jessica84 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 01:25   #3
irenebrug
Rianne
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 47
6 weken veelste kort.

6 weken veelste kort. Tja dat schreef ik ook al naar je in je prive mailbox...
irenebrug is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezicht Laseren Magnolia Hirsutisme - Behandelingen 4 21 juli 2009 15:09
Minder vaak ziek sinds AA loutjepetoetje AA - Algemeen 20 26 juni 2006 14:01
laseren? Thijs2 AGA - Algemeen 7 3 september 2005 14:03
Laseren in de salon. Voorstellen.... Edith Hirsutisme - Behandelingen 2 1 april 2002 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.