Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 september 2010, 14:52   #1
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Kaal of Kammen

Hallo Haarwebleden,

Ik wil mij allereerst voorstellen aan alle mede-haarwebleden. Heb veel geleerd in de 2 jaar dat ik deze site bezoek en heb vandaag besloten om mij in te schrijven.

Ik ben bijna 35 jaar en heb sinds mijn 20e last van haaruitval. Eerst ging het langzaam en vanaf mijn 25e is het in een stroomversnelling geraakt met als resultaat dat ik nu een NW 5 of 6 heb. Ik droeg mijn haar vroeger altijd lang maar het werd steeds korter en heb nu 15 jaar later een tondeuse laagste stand kapsel (zonder opzetkam).

Ik heb lang nagedacht over een haartransplantatie maar wilde het nooit laten uitvoeren door het litteken dat je krijgt op je achterhoofd. Heb zelfs tien jaar geleden een afspraak gehad met LA laser.......uit Haarlem, maar ben nu zeer blij dat ik toendertijd die stap niet heb genomen.

Totdat ik veel positieve reacties heb gehoord over FUE heb ik het laatste jaar met veel aandacht de reacties gelezen van de forumleden. Ik weet dat je als je een mooi restultaat wilt hebben er hier in de buurt maar 3 opties zijn nl. Dr Gho, Prohair en AC. Ook heb ik op hairlosshelp veel mooie resultaten gezien van BHR Bisange in brussel alleen hoor ik hier op het web niet veel van deze clinic. Mijn beginsituatie is vergelijkbaar met stephenl van BHR clinics http://www.hairlosshelp.com/FORUMS/m...&enterthread=y

Deze man heeft 7000 grafts laten tranplanteren.


Ik zal van de week een aantal foto's maken van mijn situatie en zou dan graag wat advies willen vragen aan de forumleden voordat ik een afspraak ga maken bij een kliniek. Ik wil dan met name weten of het mogelijk is om zo'n kaalheid als bij mij nog wel een goede (60 a 70 m2) dichtheid is te halen in 2 of 3 behandelingen met een redelijke donor en eventueel bodyhair. Ook wil ik mijn tondeusekapsel behouden maar dan met over het hele gebied stoppeltjes.

Ik slik op het moment geen medicijnen maar behandel mijn hoofd al een jaar met minoxidil 5%. Dit heeft er voor gezorgd dat er op mijn hoofd veel donshaartjes zijn verschenen en misschien ook wel wat sterke haren zijn teruggegroeid.

Tot gauw!
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2010, 19:14   #2
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Als je al heel wat haar hebt verloren is Gho de man die kan laten zien wat hij kan met de haarvermeerdering methode.

7000 is écht veel, dat laten je wel in fases doen of niet?
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2010, 12:21   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Bisanga

Ik heb Stephen persoonlijk gezien en dat ziet er werkelijk fantastisch uit. Wij werken in NL met Bisanga samen. Je hoort er nog weinig over hier in Nederland, maar dat zal wel veranderen komende tijd :-).

Gr. Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Begin ik kaal te worden (haar dunner + teruglopende haarlijn) Surenas AGA - Algemeen 16 15 juli 2016 11:13
Word ik kaal? Ray313 AGA - Algemeen 3 26 april 2008 17:42
Kaal door kammen? Livius Baltimus Overige (haar)discussies - Algemeen 14 5 november 2007 21:31
Kaal of kammen stoppel AGA - Algemeen 4 2 juni 2006 19:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.