Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 april 2008, 18:39   #31
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Nou bij FUT klinieken worden nog wel verbanden gebruikt op de plaats van de incisie aan de achterkant van het hoofd. Ik heb dit 1 keer gehad voor de zekerheid, en ook weleens gezien bij iemand anders. Standaard is het voor zover ik kan overzien niet. Ook na mijn correctie bij AC had ik geen verband en dat was ook niet nodig.

Verband op de plaats van de grafts lijkt me heel raar en daar heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij loop je dan ook het risico dat je de grafts eruit trekt op het moment dat je het verband er af haalt....
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 18:45   #32
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Nou bij FUT klinieken worden nog wel verbanden gebruikt op de plaats van de incisie aan de achterkant van het hoofd. Ik heb dit 1 keer gehad voor de zekerheid, en ook weleens gezien bij iemand anders. Standaard is het voor zover ik kan overzien niet. Ook na mijn correctie bij AC had ik geen verband en dat was ook niet nodig.

Verband op de plaats van de grafts lijkt me heel raar en daar heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij loop je dan ook het risico dat je de grafts eruit trekt op het moment dat je het verband er af haalt....
Even off topic,

Test kun je mss je PM box leeg maken ik wil je een PM sturen.
Maar er wordt vermeld dat je geen PM'S meer kan ontvangen.

Gr,

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 19:51   #33
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Nou bij FUT klinieken worden nog wel verbanden gebruikt op de plaats van de incisie aan de achterkant van het hoofd. Ik heb dit 1 keer gehad voor de zekerheid, en ook weleens gezien bij iemand anders. Standaard is het voor zover ik kan overzien niet. Ook na mijn correctie bij AC had ik geen verband en dat was ook niet nodig.

Verband op de plaats van de grafts lijkt me heel raar en daar heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij loop je dan ook het risico dat je de grafts eruit trekt op het moment dat je het verband er af haalt....
Nou ja, in elk geval niet bij TH!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 21:58   #34
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Als ik het goed heb is bij Mlsbutt de laatste keer ook een verband gebruikt. (Op zn grafts)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 22:05   #35
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Bij HP kreeg ik verbanddoekjes mee voor op de grafts. Deze doekjes moest ik in de eerste dagen een uur per dag op de grafts laten zitten.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 22:36   #36
flippodud
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2008
Berichten: 17
dat ik niet de beste keuze gemaakt heb, is wel vrij zeker. maar dat dokter de keyser zooo incompetent is om morgen al mijn implantaten uit te trekken, daar ga ik toch niet in mee

ik ben trouwens niet haar eerste patient, er is een continue wachtlijst van ongeveer 4 maand, en dat verband heeft wel voordelen, iedereen ontziet je beetje, hoef niet te helpen in het huishouden etc.
flippodud is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 22:50   #37
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
het is absurd om een FUT uit te voeren voor 300 grafts ...

Die profs zijn echt niet te schatten onlangs las ik ergens een artikel in een magazine van een prof/arts die dat uitvoerde in UZ leuven en die zichzelf opblies tot het beste wat er op de markt is en hij noemde het zelfs grote sessies en neusje van de zalm. Ook 300 grafts dus..

Moet altijd lachen met die academici die op TV komen en dan enkel algemene waarheden verkondigen die men in het eerste jaar van de humaniora ook hoort. Of bvb een econoom die mbt tot de kredietcrisis enkel wist te zeggen dat er ofwel herstel ging komen ofwel verdere recessie.... ja daar moet je idd zeer slim voor zijn.


je moet weten dat men op dit moment in de VS megasessies uitvoert met meer dan 6000 grafts in één keer. Dat is een uitzondering , maar 4000 grafts is daar dagelijkse kost!!

Die 300 grafts zijn gewoon lachwekkend. Want elke keer je snijdt versnij je ook huid en dus ook haar dat verloren gaat. Dus als je elke keer dat zou moeten doen dan blijf je bezig ... verlies je elasticiteit ... elke keer opnieuw trauma en aan de snijkanten heb je transectie van grafts.

Men moest het verbieden van zulke nutteloze zaken uit te voeren. iets of wat kaalheid vraagt 700 grafts. dan sprelen we over kleine inhammen zonder meer!

Zal wel goed verdienen voor die praatjesmakers maar of het in het belang van de patient is ??

Anderzijds zit je daar qua hygiene etc wel goed. Maar Daar ben je vet mee...
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 23:25   #38
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Als ik het goed heb is bij Mlsbutt de laatste keer ook een verband gebruikt. (Op zn grafts)
Idd, maar dat was meer omdat het een sessie van meerdere dagen betrof.
Denk ik, weet het anders ook niet.
Hoe gaat dat bij AC en PH bij meerdere dagen achtereen.

En woordat er varband op kwam kwam er eerst een desinfecterend smeersel op.
En daarop een soort verband gaasjes en toen die ''tulband''
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2008, 23:51   #39
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flippodud Bekijk bericht
dat ik niet de beste keuze gemaakt heb, is wel vrij zeker. maar dat dokter de keyser zooo incompetent is om morgen al mijn implantaten uit te trekken, daar ga ik toch niet in mee
Dat denk ik ook.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2008, 08:20   #40
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flippodud Bekijk bericht
dat ik niet de beste keuze gemaakt heb, is wel vrij zeker. maar dat dokter de keyser zooo incompetent is om morgen al mijn implantaten uit te trekken, daar ga ik toch niet in mee

Ik heb niet gezegd dat ze je implantaten eruit gaat trekken Ik heb alleen gezegd dat ik me kan "voorstellen" dat als je verband over implantaten gaat aanbrengen, deze implantaten eruit getrokken worden als je de dag erna het verband eraf haalt. De reden dat ik me dit kan "voorstellen" is dat bloed zal stollen en mogelijk ook in het verband zal stollen. Er is dan een "vaste" verbinding tussen verband en transplantaat. Ik zou hier heel voorzichting mee zijn.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2008, 10:21   #41
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat ze je implantaten eruit gaat trekken Ik heb alleen gezegd dat ik me kan "voorstellen" dat als je verband over implantaten gaat aanbrengen, deze implantaten eruit getrokken worden als je de dag erna het verband eraf haalt. De reden dat ik me dit kan "voorstellen" is dat bloed zal stollen en mogelijk ook in het verband zal stollen. Er is dan een "vaste" verbinding tussen verband en transplantaat. Ik zou hier heel voorzichting mee zijn.
Daar zit zeker een risico in. Maar ik neem aan dat een arts dat ook wel weet!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2008, 13:58   #42
flippodud
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2008
Berichten: 17
wel ja vandaag ben ik dus langs geweest om dat verband eraf te halen. en rond dat verband, ze had er idd een heel erg vette gel/creme op gesmeerd om te voorkomen dat het ging plakken. met als gevolg dat alles dus netjes blijft zitten.

ik bekom nu ff en strax neem ik wel een foto of 2 voor jullie. kan wel al zeggen dat ik tegelijk tevreden en ontevreden ben van het litteken omdat het op eerste zicht erg netjes uitziet en imo zeker niet breed is, maar aan andere kant is het wel 10 cm lang, nogal lang imo voor 300 grafts. maar liever ietwat langer dat goed geneest dan een kort dat helemaal openrekt. de verpleegster zei ook dat alles goed ging genezen omdat ik een zeer goede doorbloeding heb op mijn hoofdhuid.

wel een serieus vraagteken op dit moment, ik ben nogal gevoelloos op de plaats net boven het litteken. ik neem aan dat dit tijdelijk is? want anders krijgt dat nog een staartje...
flippodud is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2008, 16:23   #43
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flippodud Bekijk bericht
wel ja vandaag ben ik dus langs geweest om dat verband eraf te halen. en rond dat verband, ze had er idd een heel erg vette gel/creme op gesmeerd om te voorkomen dat het ging plakken. met als gevolg dat alles dus netjes blijft zitten.

ik bekom nu ff en strax neem ik wel een foto of 2 voor jullie. kan wel al zeggen dat ik tegelijk tevreden en ontevreden ben van het litteken omdat het op eerste zicht erg netjes uitziet en imo zeker niet breed is, maar aan andere kant is het wel 10 cm lang, nogal lang imo voor 300 grafts. maar liever ietwat langer dat goed geneest dan een kort dat helemaal openrekt. de verpleegster zei ook dat alles goed ging genezen omdat ik een zeer goede doorbloeding heb op mijn hoofdhuid.

wel een serieus vraagteken op dit moment, ik ben nogal gevoelloos op de plaats net boven het litteken. ik neem aan dat dit tijdelijk is? want anders krijgt dat nog een staartje...
Het litteken is wel altijd fijn ,(nadat het pas gehecht is). Stretchen van het litteken (als het gebeurd), gebeurd pas later de volgende maanden. Dat gevoelloos gevoel ,is normaal ,komt door de verdoving ,en het feit dat er zenuwen doorgesneden worden bij het verwijderen van de strip ,dat komt langzaam terug ,en kan een aantal maanden duren. Bij een grotere HT ,is je kruin tot 5 maand totaal gevoelloos ..je voelt niet dat je eraan komt ,je voelt geen water onder de douche ..zowel warm als koud ...gewoon niks.....bij mij ging het weg de 5de maand.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2008, 16:42   #44
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Ik had het vooral op mijn voorhoofd. Echt irritant. Bijna een jaar lang. En opeens was het weg!

Tsjonge, 300 grafts dus daadwerkelijk. En dat voor dat bedrag...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2008, 23:16   #45
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ik ben eigenlijk nu wel benieuwt naar de foto's
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dokter dirkydirk AGA - Algemeen 2 28 december 2007 20:17
dokter Boersma Ryjan AA - Algemeen 38 1 maart 2007 14:08
Overtuigen dokter... vrosjnivosj Medicijnen/haargroeimiddelen 1 19 oktober 2005 19:54
Stel je vragen over HM aan Dokter Gho Henk21 Overige behandelingen 27 23 april 2004 20:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.