Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 november 2005, 21:48   #1
India
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2005
Berichten: 1
Kapper gezocht in Rotterdam of omgeving

Beste lotgenoten,

Ik ben er pas sinds een half jaar achter dat ik TTM heb. Geheel bij toeval omdat ik haren trekken aan het googelen was. Natuurlijk wist ik al veel langer, zo'n 5 jaar, dat er iets niet klopte omdat ik veel haren aan het uittrekken was en er dunne en soms kleine kale plekken onstonden/ontstaan.

Het dwangmatige trekken, vooral onder stress, herken ik zeker! Ik heb momenteel zeer dunne plekken boven mijn oren en op mijn hoofd. Het is gelukkig niet zo erg dat ik een hoedje moet dragen of id, maar ik draag mijn haar wel ALTIJD in een staart!! Ik ben dus ook al tijden niet naar de kapper geweest. Simpelweg omdat ik het niet durf. Mijn moeder of ikzelf punt mijn haar wel bij, maar meer ook niet. Zij weet het ook niet. Niemand trouwens!

Nu mijn vraag: weet iemand van julllie een kapper in Rotterdam of omgeving die bekend is met TTM zodat ze niet verbaasd reageren als ze me willen gaan knippen???

Dit MOET ik even kwijt!!! Ik heb vandaag, 25 november 2005, de stoute schoenen aangetrokken en ben naar mijn oude kapper gelopen!!
De jongen door wie ik vroeger werd geknipt die werkte er helaas niet meer, maar ik ben heel vriendelijk te woord gestaan door een andere jongeman. Ik heb meteen gevraagd of hij wel is van TTM had gehoord. Nee zei hij. Waarop ik hem uitlegde wat het betekende en dat het heel wat voor mij was om hier te staan en hem dit te vertellen. Ik heb hem zelfs een redelijk kaal getrokken plek laten zien. Hij reageerde begripvol en wist mij zelfs te vertellen dat er nog iets leuks van te maken valt!!

Ik heb nu voor aanstaande woensdagochtend een afspraak gemaakt. Hij knipt me en bovendien is het dan heel rustig zodat niemand hoeft mee te kijken.

IK BEN ZOOO TROTS!!!!

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties!!

Groetjes,
India

Laatst gewijzigd door India; 25 november 2005 om 14:44
India is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2005, 10:50   #2
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Thumbs up Hartstikke goed!

Hoi India,

Fijn voor je dat je een afspraak hebt gemaakt. Een hele goede stap. Vast weet de kapper er iets van te maken. Ik weet niet of je hier al veel gelezen hebt, maar ik wilde je toch nog vertellen dat ik voor het camoufleren van dunne plekken een spray gebruik (full more), echt super vind ik. Nu heb ik mijn haren, je mag wel zeggen, super kort. Ik heb nog wel een paar dunne plekken, maar als ik daar wat spray opspuit zie je niets meer.
Heel veel succes woensdag en hopelijk is het resultaat mooi.

groetjes Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2009, 21:01   #3
anjavinken
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2009
Berichten: 1
Kijk even op Zoekkapper Rotterdam . Op deze site kan je naar dit soort dingen zoeken.

Succes in ieder geval!
anjavinken is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
turkse kapper gezocht cees53 Overige (haar)discussies - Algemeen 12 12 augustus 2008 15:54
kapper gezocht jessieagressie TTM - Algemeen 8 14 juli 2008 21:14
Goede kapper in omgeving Den Bosch/Tilburg?! Petro AGA - Algemeen 4 3 november 2005 17:03
Kapper in Amsterdam snowboardster TTM - Algemeen 13 7 juli 2005 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.