Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 november 2011, 09:34   #31
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
De wachtperiode... het uitvallen is al een kleine maand gestopt, maar ik heb nog niet de indruk dat er iets gebeurt. De periode tussen een maand en drie maanden moeten ze maar afschaffen. Maar goed, nu 'pas' 10 (en een halve) week onderweg. Vanaf drie maanden moet er volgens mij wat gaan gebeuren.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2011, 10:25   #32
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Heren, vandaag ben ik 3 maanden. Ik heb nog een drietal foto's gemaakt (voor de vorm). Bijvoegen lukt hier niet. Ze zijn te vinden op mijn parsoonlijke pagina. Er valt volgens mij nog weinig te zien. Maar volgens mij wordt het langzaam aan tijd dat de eerste haren zich laten zien.

Laatst gewijzigd door slotzang; 17 december 2011 om 10:27 Reden: Link met foto's kwam niet tevoorschijn.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2011, 10:58   #33
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
hoi slotzang het zou inderdaad nu bij jou zo'n beetje moeten gebeuren, ik zit zelf nu op 2,5 maand maar ook nog niks alleen de haren ongeveer 20 % die niet zijn uitgevallen groeien wel goed.

ik hou je topic goed in de gaten,ben benieuwd of er deze maand bij jou wat gaat groeien
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2011, 13:25   #34
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Ik zit op 11 weken en verkeer in dezelfde situatie. Zit vol verwachting te wachten op de eerste stoppeltjes. Haren die de 'aanslag' overleefd hebben groeien goed door. Ga woensdag voor het eerst naar de kapper om er een beetje model in te knippen. Misschien dat zij wat kan zien!
__________________
29-09-2011 1921 grafts ProHair
vanaf 01-2009 0,5 mg duta 3x per week
crespo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2011, 21:16   #35
Djuma Lee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 7
Hi Slotzang ik ben op (19) november een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld, 3000 grafts. Ik ben nu een maand verder en maak hetzelfde mee. Alle haartjes zijn zowat uitgevallen en heb nu zo ongeveer mij oude "look" weer terug. Balen dat die haartjes eerst moeten uitvallen. Ik begreep zelf van Esteworld dat de nieuwe haartjes pas na 3 maanden langzamerhand zouden moeten gaan groeien. Ik ben zelf heel erg benieuwd naar het resultaat. Ik ben nieuw op dit forum. Ik zal kijken of ik wat fotos van mijn eigen haartransplantatie kan plaatsen. Verder wens ik je veel geduld toe.
Succes!
Djuma Lee is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2011, 17:11   #36
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
Word gek van die spiegel, kijk er elke dag in of er al wat wil groeien
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2011, 07:22   #37
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
He Hulk, het is inderdaad regelmatig in de spiegel kijken, je hoofd nog dichter bij de spiegel... Volgens mij staan er nu redelijk wat donsharen op, maar die zijn echt lastig te zien. We moeten gewoon nog geduld hebben! En dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
@ Djuma Lee: voor jou is het wachten begonnen. Misschien dat er nog wat haren zijn blijven staan en is je haarlijn al zichtbaar. Weet je iig waar de bebossing gaat komen!
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 13:47   #38
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Ja het wachten tussentijds lijkt mij ook echt het moeilijkst...Je gaat van kalig naar behaard naar kalig en dan als het goed is weet terug naar behaard :-)

Donshaartjes is een goed teken,dan is het in ontwikkeling :-)

succes met het opbrengen van geduld
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2011, 18:07   #39
Djuma Lee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 7
Heren, inderdaad het wachten is zo moeilijk...ik maak zowat dagelijks close up foto´s. Ik zie op de close up foto´s om de paar dagen wel (hele) kleine verschillen.

Heb ondertussen mijn eerste foto´s geüpload in mijn fotoalbum. Hieronder een paar foto´s van de afgelopen dagen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC06916.jpg‎ (145,0 KB, 421x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC06919.jpg‎ (147,6 KB, 384x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC06918.jpg‎ (145,1 KB, 395x gelezen)
Djuma Lee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2011, 07:22   #40
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
He Djuma Lee,
Hoe is bij jou de verdeling geweest? Bij mij zijn er 2.900 op het voorste gedeelte geplaatst en 100 op de kruin.

De foto's van de voorkant zien er herkenbaar uit. Ook bij mijn inhammen zitten er een paar 'verdwaalde' haren. Als ik terugkijk naar de foto's van net na de behandeling, moet daar nog een hoop naar boven komen.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2011, 09:54   #41
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
He Djuma Lee,
Hoe is bij jou de verdeling geweest? Bij mij zijn er 2.900 op het voorste gedeelte geplaatst en 100 op de kruin.

De foto's van de voorkant zien er herkenbaar uit. Ook bij mijn inhammen zitten er een paar 'verdwaalde' haren. Als ik terugkijk naar de foto's van net na de behandeling, moet daar nog een hoop naar boven komen.
Niet om gelijk negatief te doen, maar 100 op de kruin? Is dat niet wat onzinnig? Hoeveel heb je dan laten implanteren een stukje van 2 cm2?
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2011, 12:35   #42
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
De bedoeling was eerst 500 op de kruin en 2.500 op het voorste gedeelte. Tijdens het prikken van de gaten is er toen besloten om hiervan af te wijken. 100 is inderdaad erg weinig.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2011, 15:59   #43
Djuma Lee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 7
Hi Slotzang, ik moet bekennen dat ik deze informatie moet navragen. Uit het resultaat kan ik opmaken dat de inhammen de grote aantallen grafts hebben gekregen. Ik kom hierop terug.
Djuma Lee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2011, 20:58   #44
pelin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2011
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
He Hulk, het is inderdaad regelmatig in de spiegel kijken, je hoofd nog dichter bij de spiegel... Volgens mij staan er nu redelijk wat donsharen op, maar die zijn echt lastig te zien. We moeten gewoon nog geduld hebben! En dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
@ Djuma Lee: voor jou is het wachten begonnen. Misschien dat er nog wat haren zijn blijven staan en is je haarlijn al zichtbaar. Weet je iig waar de bebossing gaat komen!
Hallo Slotzang, ik ben half november dit jaar naar Istanbul geweest voor een HT bij EW. Er zijn, dit is mij verteld, 2700 grafts geplaatst. Nu circa 6 weken later zijn de haartjes bijna allemaal uitgevallen. Ik had verwacht dat het uitvallen wat langzamer zijn gaan. Hoop dat het haar maar snel weer terugkomt. Hoofdhuid is niet zo rood meer, maar de rode gloed valt nog wel op. Hoe lang heb jij last gehad van een rode hoofdhuid?
pelin is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2011, 19:33   #45
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Ja ook mijn hoofdhuid is rood geweest. Het is nu, na 3,5 maand nog niet helemaal weg. Wanneer ik in de badkamer (die goed verlicht is) in de spiegel kijk, kan ik nog een roze gloed ontdekken. Overigens is het volgens mij wel een goede tijd om de HT te laten doen. In de winter is er relatief weinig zon, hetgeen je moet proberen te beperken. Twee weken geleden heb ik het voor het laatst geschoren naar 2,5mm en vanaf nu kijk ik of ik mijn haar al wat kan laten groeien. Mocht het geen porem zijn, dan gaat de tondeuse er gewoon nog enkele keren overheen. In ieder geval succes Pelin!!
slotzang is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.