Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 september 2003, 20:27   #1
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
Cool Dutasteride

Hallo,
ik gebruik nu al 3,5 maanden AVOdart met wisselend resultaat.
begon eerste maand allemaal voorspoedig , maar nu na 3.5 maanden lijkt het allemaal wat langzamer te gaan , en nog eigenlijk weinig nieuwe haren.
moet wel zeggen dat haaruitval wel bijna nul is , ook met douchen.
nu is het maar de vraag hoe lang het nog gaat duren voordat de bossen haar komen , als die nog komen ??
mijn haar groeit aan de zijkanten wel stukken sneller , dus ook daar heeft het zijn effect.
je leest op andere amerikaanse forums dat sommig mensen last hebben van frontal hairloss , ik eigenlijk ook wel een beetje , maar mischien is dit ook onderdeel van het proces.
ik merk wel dat alcohol samen met AVO niet kan , voel me heel naar daarna.
in principe zou je toch na een jaar goede resultaten moeten gaan zien ?
zij er hier mensen die al langer AVO gebruiken met goede resultaten?
trouwens ik gebruik ook minoxidiel erbij .
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2003, 18:37   #2
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Arrow re

Hoi Plop,
Heb geduld met dutasteride...(net zoals met alle andere medicijnen eigenlijk) 3.5 maand is nog veel te vroeg voor hergroei. Wat je al zei, je haaruitval is wel stukken minder rond deze periode... Om enig hergroei te verwachten moet je toch echt een maand of 3 verder zijn. Natuurlijk kan dit ook langer op zich laten wachten. Wat je zei over dat je haren aan de zijkanten sneller groeien... dit heeft niets met duta te maken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar tussen je 16e en 25e levensjaar groeit je haar zowieso een stuk sneller.
Probeer het een jaar en oordeel dan of je ermee stopt of niet. Ik zelf ben nu net de 10 maanden gepasseert. Oud&Nieuw zal voor mij waarschijnlijk veel meer worden, dan alleen het einde van het jaar vieren.

Mzzl.

p.s. Let goed op met het gebruik van alcohol i.c.m. duta. Ik zelf denk dat dit niet alleen een negatieve invloed heeft op je gezichtsvermogen maar ook op de werking van duta.

Kortom... drink met mate
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2003, 00:00   #3
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
aan Pindakaas

Hallo Pindakaas , bedankt voor je reply.
ik ben nu 40 jaar en heb al haaruitval sind mijn 21 ste jaar zo ongeveer.
het is toch wel frapant dat ik eigenlijk mijn haar de laatse tien jaar niet echt lang meer kon laten groeien (dus achter en aan de zijkanten) , maar nu sinds ik AVODART gebruik groeit het daar ook als een speer, en is ook veel steviger , dus ik denk dat DHT ook gewoon invloed heeft op al je haar , niet alleen maar boven op je hoofd , alleen gewoon minder invloed op de zijkanten en achterkant maar genoeg om het langzamer te laten groeien .
Daarom zal met gebruik van AVO je haar aan zijkanten sneller reageren dan b.v. bij je inhammen of boven op.
ik blijf erbij dat DHT toch de enige boosdoener is en dat AVO op langere termijn toch de beste remedie zal zijn.
het is alleen wel een langzaam herstel proces , maar dat is ook wel logisch , al die haar zakjes en vaatjes moet zich allemaal weer herstellen en dat gaat niet zo maar.
Pindakaas voel jij je mentaal/psychish ook een beetje anders sinds het gebruik van AVO ? ik heb dat toch wel een beetje.
ik ben b.v ook wat rustiger geworden , maak mij minder snel druk over iets.
ik kan wel zeggen dat nu na bijna 4 maanden mijn haar wel voller is geworden , nog niet super spectaculair maar het lijkt zeker de goede kant op te gaan..
ik vind het heel spannend allemaal , het enige wat ik hoop dat dit middel op langere termijn geen schadelijk gevolgen heeft voor je gezondheid ..
laten we maar voor het beste hopen.
kaal zijn is ook niet goed voor onze gezondheid.

groeten , PLOP
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2003, 19:25   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Re: aan Pindakaas

Hai Plop,
Het is leuk om te weten dat er meer mensen positieve resultaten boeken met duta. In welke NW bevind jij je eigenlijk? En heb je gelijk op 21e getracht je haaruitval te stoppen d.m.v. medicijnen/haargroeimiddelen?

Citaat:
Originally posted by kabouterplop

Pindakaas voel jij je mentaal/psychish ook een beetje anders sinds het gebruik van AVO ? ik heb dat toch wel een beetje.
ik ben b.v ook wat rustiger geworden , maak mij minder snel druk over iets.
Wel grappig dat je dit zegt... Bij mij is dit precies het tegenovergestelde. Ik ben wat drukker dan normaal en ik maak me wat sneller druk om dingen. Om dit nu gelijk te wijten aan duta... ik weet het niet, maar het is wel vreemd. Wat ook wel vaag is, is dat ik voor m`n duta-periode nooit, maar dan ook nooit s'morgens m`n bed uit te branden was... Nu lijkt dit allemaal verleden tijd.. natuurlijk kan dit ook met je leeftijd of zo, te maken hebben. Wel stom eigenlijk, want je gaat nu bij iedere verandering van jezelf, uit dat duta degene is die de touwtjes in handen krijgt/heeft....

Mzzl.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.