Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 maart 2009, 08:05   #76
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hé Miejefke!
Gezellig hé gisteren, heb er alweer van genoten en zie al uit naar verdere ontmoetingen!
Hou je taai en verzorg je goed, doe ik ook ...
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2009, 10:11   #77
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Bolleke,

Inderdaad, gezellig en moedgevend ! doen wij eens een poging om méér lotgenoten te ontmoeten? een gezellige bijeenkomst aan de Belgische kust?

Mijn caravan en klein grasveldje staan ter beschikking, maar niet tijdens de weekends, op weekdagen in mei en juni is het trouwens héél rustig in Bredene.
We bestellen de zon en de rest komt vanzelf.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2009, 19:37   #78
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Héél graag!
Alleen vrees ik dat de meeste mensen moeten werken tijdens de week. (Maar ik kom zèker! )
Afspreken om andere lotgenoten te ontmoeten zal toch in het weekend moeten gebeuren, denk ik. Ik wil ook nog wel eens mijn huis open zetten, maar zo te zien zijn er nog weinig ttm'ers, goed voor hen natuurlijk...
Alhoewel, daar geloof ik zelf geen bal van! Ik ben bang dat iedereen het zo wat voor bekeken houdt, er is ook al zo veel gezegd en misschien ook wel valse hoop gegeven... jammer.
Wie laat nog eens wat van zich horen? Of moeten die twee oudjes hier de boel trekken?? (oeps, zal wel weer een Vlaamse uitdrukking zijn )
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2009, 09:57   #79
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Bolleke en lotgenoten,

Je bent van harte welkom, we zien wel of er nog iemand vrij is op weekdagen.
Op uw eventuele weekend-bijeenkomst zal ik niet aanwezig kunnen zijn, maar ik hoop dat er zich andere ttm'ers aanbieden.
Weet je nog die eerste keer dat we elkaar hebben ontmoet op de vrijdagsmarkt? het was alsof we elkaar al jaren kenden, alles was zo vertrouwelijk, zo deugddoend.
Lotgenoten, heb geen schrik voor ontmoeting, het kan een doorbraak betekenen in het aanvaarden en het onder controle houden van ttm , neem dat maar van ons (oudjes zoals Bolleke ons noemt) aan.

Groetjes
Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2009, 11:34   #80
coolgreentea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2009
Berichten: 3
Bolleke,

Ik ben geen vlotte schrijfster zoals jij, maar het is leuk dat mijn schrijfsels je toch een plezier doen.
Misschien heb je vandaag beter nieuws, of liever een "zicht" op een behandeling? laat toch maar niet te gauw uw tanden verwijderen, vooral dat na het verwijderen van de zogezegd veroorzakende tand uw probleem zeker niet beter is geworden.
Het doet deugd te lezen dat je terug met goede moed de ttm onder controle kunt houden, en dat je optimistisch blijft ! eens zal de zon weer schijnen...


Héél veel sterkte,
coolgreentea is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2009, 22:23   #81
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
Nou Bolleke; je mag best de kar trekken hoor, of eehh, je tanden erin zetten...
Maar op doordeweekse dagen ben ik toch echt aan het werk en zorg 24/7 voor mijn 3 kids dus zal dat voor mij niet lukken.
Jammer dat het forum stiller is he. Merk ik ook wel. Het is niet anders. Zelf kom ik hier ook minder. Niet omdat het beter gaat, nee, TTM blijft. Maar de behoefte om het te delen is minder bij me geworden. Voor de nieuwe mensen is dit eigenlijk jammer. Juist hun zoeken herkenning en reactie.
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2009, 22:08   #82
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Euh Coolgreentea, wie ben jij eigenlijk??
Je schrijft dat je 't leuk vindt dat jouw schrijfsels mij plezier doen (??) Ik kan niet zo goed volgen... woordje uitleg graag...

Lotte,
Zoals jij schrijft: "De behoefte om te delen is minder geworden..". Ook bij mij is dat zo, ik weet niet goed hoe dat komt (er zal wel weer een goeie uitleg voor zijn hoor, maar zelfs de behoefte om daar aan te denken heb ik niet).
Niet dat ik ontgoocheld ben in mezelf. Ik heb de ttm zo goed mogelijk proberen te accepteren als deel van mezelf en misschien mede daardoor de ziekte ook wat kunnen loslaten... Je kan ook niet je hele leven boos zijn op jezelf hé
Toch zou ik nog graag andere mensen helpen, alleen ontbreekt me een beetje de kracht. Het is soms zo vechten tegen de bierkaai... Laatst was ik nog bij een controle-arts (ben werkonbekwaam om medische reden, kan absoluut niet meer tegen nachtwerk). Toen ik er -terloops- even ttm bijhaalde, wist hij absoluut niet waarover ik het had...
Zo iemand moet dan beslissen over je gezondheidstoestand Pff...

Sterkte maar aan iedereen!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
helaas weer terug.... susie AA - Algemeen 85 28 mei 2007 08:47
weer aan de medicijnen? *Liejvurd* AA - Behandelingen 10 9 februari 2007 13:26
daar gaan we weer! leentje AA - Algemeen 6 4 juni 2006 00:01
Weer mis...... Stepel TTM - Algemeen 6 7 maart 2005 09:12
Weer terug bij af :( sissey TTM - Algemeen 9 1 oktober 2004 22:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.