Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 oktober 2014, 15:15   #1
mm11mm11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2014
Berichten: 16
Geslacht:
20 jaar, wil beginnen met minoxidil

Hallo iedereen,

Dit is weer zo'n classic thread maar ik kan zo snel niet vinden hoe groot de kans is om een "shedding" te krijgen ? Voor zover heb ik nog best veel haar maar het wordt steeds dunner voor en nu ook achter. Zijn er verder ook supplementen waarmee ik het kan voorkomen zoals saw palmetto ofzo ?

thanks in advance
mm11mm11 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2014, 20:10   #2
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Het forum staat er vol mee...

Shedding moet je helemaal niet op letten. Het hoort bij het proces en is een teken dat het aanslaat. Niks doen, daar word je sowieso niet beter van. Van minox word je haardos absoluut niet slechter van. Ik gebruik sinds mei 2014 de 2% variant. Puur om er aan te wennen en te kijken wat dit voor me doet qua resultaat en bijwerkingen. Haaruitval houd je altijd. Is een normaal proces. Ik verlies absoluut niet meer dan 100 haren per dag, al gaat het wel met pieken en dalen. Ik bestel via biovea.com goedkoop, makkelijk en ze hebben er van alles
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2014, 08:54   #3
mm11mm11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2014
Berichten: 16
Geslacht:
thanks man !
mm11mm11 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2014, 14:49   #4
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ja shedding kan zeker vervelend zijn.. Veel mensen schrikken, stoppen met het middel (dat dus werkt) waardoor de haaruitval erger is.

Belangrijk is om van tevoren te weten dat dit kan ontstaan en dat je dan juist door moet zetten. Overigens heeft niet iedereen last van shedding. Zoals themen zegt kun je beginnen met de 2% om je lichaam te laten wennen of de 5% in een lichtere dosis. Bestellen kan op veel plekken, zoals hierboven al genoemd (buitenland) of ook in nederland (minoxidil-kopen.nl). Saw Palmetto lijkt een beetje op finasteride kwa werking, alleen is het iets minder sterk. foligain haargroei capsules is hiervoor een veel gebruikte keuze.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.