Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 april 2011, 14:55   #1
Annabel-90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2011
Berichten: 1
Een klein beetje hulp?

Dag Allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen; ik ben Annabel 20 jaar en studeer Culturele Antropologie aan de Universiteit van Amsterdam. Voor mijn themamodule; lichaam en cultuur doe ik onderzoek naar de betekenis van haar in onze westerse samenleving.
Na veel research en lezen ben ik erg geinteresseerd geraakt in de ziekte alopecia areata en wil de ziekte zeker in mijn onderzoek betrekken. Ik wil kijken naar hoe belangrijk haar is binnen onze westerse samenleving, en ik denk dat mensen met alopecia areata hier een hele belangrijk rol binnen spelen. Ik hoop dat zij mij goed kunnen vertellen hoe zij zich voelen binnen onze samenleving en ik hoop dat zij mij wat inzicht kunnen geven over hoe het is om deze ziekte te hebben en hoe hun omgeving hierop heeft gereageerd.

Mijn vraag aan jullie lezers is daarom, heb jij deze ziekte en zou je me alsjeblieft willen helpen? Het enige wat ik vraag is een kleine tien minuten waarin ik een interview met je kan doen. Dit zou persoonlijk kunnen, over de mail of via de telefoon, wat jou het handigste lijkt! De vragen gaan over hoe je omgaat met de ziekte, over je omgeving en veranderingen die voor of na de ziekte hebben plaatsgevonden.

Als je wilt kan ik je van te voren de vragenlijst opsturen, zodat je er nog naar kunt kijken en dan kan beslissen of je mee wilt werken of niet.

Wil je meewerken stuur dan een berichtje met je emailadres dan mail ik je over verdere info.

Groetjes en alvast heeel erg bedankt! Annabel
Annabel-90 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2011, 16:20   #2
Belladonna
Mijn haar danst niet meer
 
Geregistreerd: 12 mei 2010
Locatie: Omg Eindhoven
Berichten: 28
Hoi

Je mag mij wel gebruiken hoor voor je vragen lijst
Ik heb nu bijna 1 jaar alopecia areata achter in mijn nek is mijn haar tot net boven mijn oor helemaal weg .
En sinds Dec heb ik ook een plek voor op mijn hooft.
Het gaat bij mij heel langzaam maar er zijn nog steeds geen nieuwe haren terug.

Groetjes Sandra
Belladonna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2011, 21:27   #3
jeroen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
ik wil je ook best helpen, heb al ruim 15 jaar AA..

Gr Jeroen
jeroen90 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.