Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 21 oktober 2007, 17:56   #1
aurelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2004
Locatie: Linter,Vlaams-Brabant
Berichten: 68
adressen synthetische pruik

Hallo,

ik heb in april een synthetische pruik gekocht bij Jeangout in Sint-Niklaas. Deze kostte toen 570 euro. Op dit moment zijn de haren echt gefrizeerd en vind ik persoonlijk dat het fel opvlt dat ik een pruik draag, waardoor ik plots weer veel minder zelfvertrouwen heb.
Ik had graag nu al eens gaan rond kijken voor een nieuwe pruik, zodat ik mss nu iets minder moeten betalen. Want 2 maal per jaar een pruik kopen van 570 euro vind ik nog al veel.

mijn vraag voor jullie: Waar hebben jullie je pruik gekocht (synthetische) en hoeveel kostte die bij jullie? Ik wil wel een pruik met lang haar. ik woon in Belgie en geef geen voorkeur om mijn pruik op internet te kopen..

Alvast bedankt
Aurelie x
aurelie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2007, 18:44   #2
Juffie Judith
Judith Mom
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Locatie: Ik woon in Montfort
Berichten: 109
Hallo,

ik heb mijn pruik bij cabello in roermond (limburg) gekocht. Ze hebben een website: www.haarspeciaalzaakcabello.nl. Zelf ben ik erg tevreden over de klantvriendelijkheid.

Groetjes Judith
__________________
GOD BLESS YOU
Juffie Judith is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2007, 00:13   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Een synthetische pruik voor 570 euro? Die ook nog zo snel gefrizeerd raakt?
Voor 22 euro heb je al een synthetische via internet. Dat is toch allicht het proberen waard? Bij het volgende adres heeft zo'n goedkope pruik van notabene kanekalon ook nog een stuk monofilament:
http://search.stores.ebay.com/Beauty...rsrtZdQQsofpZ0
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2007, 10:21   #4
chacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aurelie Bekijk bericht
Hallo,

ik heb in april een synthetische pruik gekocht bij Jeangout in Sint-Niklaas. Deze kostte toen 570 euro. Op dit moment zijn de haren echt gefrizeerd en vind ik persoonlijk dat het fel opvlt dat ik een pruik draag, waardoor ik plots weer veel minder zelfvertrouwen heb.
Ik had graag nu al eens gaan rond kijken voor een nieuwe pruik, zodat ik mss nu iets minder moeten betalen. Want 2 maal per jaar een pruik kopen van 570 euro vind ik nog al veel.

mijn vraag voor jullie: Waar hebben jullie je pruik gekocht (synthetische) en hoeveel kostte die bij jullie? Ik wil wel een pruik met lang haar. ik woon in Belgie en geef geen voorkeur om mijn pruik op internet te kopen..

Alvast bedankt
Aurelie x
Hallo Aurelie,

Heb nochthans al een bericht achtergelaten voor jou.
De dame waar ik al over heb vertel waar ik al 15 jaar mijn haarwerk ,koop heeft nu een eigen winkeltje aan het st-pieters station in gent.
op de clementinalaan.ik betaal 220 euro voor mijn haarwerk.
ze heeft een web-site www.paulahaardesign.be
ZE heeft zelf ook lange tijd een pruik gedragen door reden van ziekte.
chacha is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2007, 11:44   #5
chacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chacha Bekijk bericht
Hallo Aurelie,

Heb nochthans al een bericht achtergelaten voor jou.
De dame waar ik al over heb vertelt, waar ik al 15 jaar mijn haarwerk koop heeft nu een eigen winkeltje aan het st-pieters station in gent.
op de clementinalaan.ik betaal 220 euro voor mijn haarwerk.
ze heeft een web-site www.paulahaardesign.be
ZE heeft zelf ook lange tijd een pruik gedragen door reden van ziekte.
groetjes chantal
chacha is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2007, 18:00   #6
aurelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2004
Locatie: Linter,Vlaams-Brabant
Berichten: 68
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chacha Bekijk bericht
Hallo Aurelie,

Heb nochthans al een bericht achtergelaten voor jou.
De dame waar ik al over heb vertel waar ik al 15 jaar mijn haarwerk ,koop heeft nu een eigen winkeltje aan het st-pieters station in gent.
op de clementinalaan.ik betaal 220 euro voor mijn haarwerk.
ze heeft een web-site www.paulahaardesign.be
ZE heeft zelf ook lange tijd een pruik gedragen door reden van ziekte.

Hallo

ik weet dat jij dat adres al gegeven hebt en ik heb ook al op die site gekeken..
Maar ik wil echt geen overhaastte beslissing maken en wil dus echt wel enkele adressen krijgen zodat ik kan vergelijken.

Groetjes
aurelie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2007, 18:04   #7
aurelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2004
Locatie: Linter,Vlaams-Brabant
Berichten: 68
internet lijkt voor mij nog niet echt een goede optie, omdat dit mijn 2de pruik is en ik er nog niet zoveel vanaf weet. Dus ik denk dat ik ze beter eerst eens kan passen enzo voor ik weet welke ik kies. Maar toch bedankt.


Judith: bedankt voor het adres
aurelie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2007, 18:45   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Meestal verkopen ze in die pruikenwinkels gewoon de wereldmerken Raquel Welch, Gisela Mayer enz. Als één van die pruiken jou bevalt, kun je 'm dus via een website bestellen voor een vaak aanzienlijk lagere prijs, maar je kunt ook kijken op websites alleen maar om iets meer verstand te krijgen van de constructies, dus of de pruik een open constructie met wefts heeft of een gesloten kap van stretch materiaal en hoe groot het stuk monofilament is en of er überhaupt een stuk monofilament in zit...

Scroll 's naar beneden om de kapconstructie van deze synthetische pruik van $170 met groot stuk monofilament en stretch cap te zien:
http://cgi.ebay.com/NWT-YAFFA-SYNTHE...QQcmdZViewItem

*

Laatst gewijzigd door Hanna; 23 oktober 2007 om 18:50
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2007, 09:44   #9
chacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 105
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aurelie Bekijk bericht
internet lijkt voor mij nog niet echt een goede optie, omdat dit mijn 2de pruik is en ik er nog niet zoveel vanaf weet. Dus ik denk dat ik ze beter eerst eens kan passen enzo voor ik weet welke ik kies. Maar toch bedankt.


Judith: bedankt voor het adres
Hallo Aurelie,

Ze heeft een web-site maar je kan niet via internet bestellen.
Alles is te passen in de winkel.
Je ziet maar wat je wil (succes).

groetjes chacha
chacha is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2007, 20:08   #10
mama
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 185
Geslacht:
Smile

Hallo Aurelie,

2adressen in Belgie.

(Antwerpen) Merksem Jean Darcel- Alice
Bredabaan 284 Merksem
www.camaflex.be

Een klein winkeltje met alleen maar haarwerken,op de website zijn nog andere adressen .

Blankenbergen,Georgette Kerkstraat 125

Als je van het treinstation naar de dijk gaat kom je het tegen op je rechterkant, van buiten lijkt het een klein winkeltje, maar je kan er ook kijken op een bovenverdieping. Veel keus verschillende prijzen,moddellen,echt haar ,synthetisch haar, lang,kort,.....
Mijn dochter (14) heeft er verschillende gepast.Ik heb er een gekocht voor 300 euro.(lang blond haar) daarna hebben nog een fijne dag aan zee gehad.


Internet : www.alamp.com je kan er met een gewone bankoverschrijving betalen(minpunt: ze hebben geen kleine maten)

https://jdcwigs.com Spotgoedkoop lacepruiken vanaf 199 dollar(137,20 euro) (minpunt: ik heb er een visakaart voor moeten aanvragen,ik heb er wel leen max 600 euro opgezet had er ook schrik van)

Groetjes ,
mama is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2007, 21:31   #11
aurelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2004
Locatie: Linter,Vlaams-Brabant
Berichten: 68
Hallo,

heel fel bedankt voor de adressen, want op die site staan er ook echt veel!
Ik ben al naar enkele zaken geweest, maar tot nu toe ben ik er nog altijd niet uit als ik synthetisch of echt haar zal nemen. Want niemand kan me zeggen hoe lang dat echt haar nu zal meegaan.. :s

Groetjes
Aurelie


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mama Bekijk bericht
Hallo Aurelie,

2adressen in Belgie.

(Antwerpen) Merksem Jean Darcel- Alice
Bredabaan 284 Merksem
www.camaflex.be

Een klein winkeltje met alleen maar haarwerken,op de website zijn nog andere adressen .

Blankenbergen,Georgette Kerkstraat 125

Als je van het treinstation naar de dijk gaat kom je het tegen op je rechterkant, van buiten lijkt het een klein winkeltje, maar je kan er ook kijken op een bovenverdieping. Veel keus verschillende prijzen,moddellen,echt haar ,synthetisch haar, lang,kort,.....
Mijn dochter (14) heeft er verschillende gepast.Ik heb er een gekocht voor 300 euro.(lang blond haar) daarna hebben nog een fijne dag aan zee gehad.


Internet : www.alamp.com je kan er met een gewone bankoverschrijving betalen(minpunt: ze hebben geen kleine maten)

https://jdcwigs.com Spotgoedkoop lacepruiken vanaf 199 dollar(137,20 euro) (minpunt: ik heb er een visakaart voor moeten aanvragen,ik heb er wel leen max 600 euro opgezet had er ook schrik van)

Groetjes ,
aurelie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2007, 00:47   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Aurelie,

Of je synthetisch of echt haar moet nemen, hangt af van verschillende factoren. Wil je graag krullen en wordt je haar vaak nat door zwemmen, sauna e.d., dan zou synthetisch een betere keuze zijn, omdat krullen in synthetisch haar er niet uit gaan, terwijl krullen in een pruik van echt haar er uit zouden zakken zodra de pruik nat wordt, tenzij je er een permanent in laat zetten.

Wil je een haarlengte tot iets over de schouders, dan is een synthetische pruik geen goede keuze, omdat dat in de nek snel gaat klitten.

Een pruik van echt haar kun je zelf verven, krullen, stylen etc. en als je er met kammen en borstelen niet te hard trekt, gaat zo'n pruik aanzienlijk langer mee dan een synthetische. Voor $45 heb je al een pruik van echt haar met een stukje monofilament, waarmee je naar harte lust kunt oefenen en ervaring opdoen. Gun jezelf een Sinterklaascadeautje zoals deze:

http://cgi.ebay.com/100-Human-Hair-M...QQcmdZViewItem
(scroll naar beneden voor duidelijke foto's)

Ook al is 't haar geen topkwaliteit, voor zó weinig geld zul je geen spijt hebben.

Groeten,
Hanna
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen en een vraag over een pruik of niet! Dreadgek TTM - Algemeen 25 27 maart 2006 10:14
synthetische pruiken mariet Haarwerken 34 16 maart 2006 12:45
?¿? Pruik ?¿? Patriesje Haarwerken 28 18 februari 2005 21:05
Internet pruik jeffrey099 Haarwerken 4 21 november 2004 17:01
pruik, Joney Haarwerken 6 27 september 2004 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.