Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 november 2013, 21:46   #31
Anonimoes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2013
Locatie: omgeving eindhoven
Berichten: 65
Geslacht:
@Hairpilot, Ik ben ook maar pas 18. Ik kan mocht terug betalen echt een probleem zijn tot mijn 24ste thuis blijven. En mocht ik ontslagen worden dan kunnen mijn ouders wel tijdelijk invallen.
@Strider, Misschien
@kees01, Geen fut dus, 10.000 gulden 10 jaar terug is ook een stuk meer dan 3k nu. kort Scheeren durf ik niet, ik heb nu nog beetje de illusie dat ik het kan verbergen. (en werk ben ik aan het zoeken.)
@ikzelf, Zoals ik het zie, Zolang ik die operatie niet heb gehad blijf ik anti-sociaal in klas en me verstoppen achter mijn computer. Ik kan niets doen waarbij pet af moet. zwemmen/kermis/pretparken/opleidingen/uitgaan/andere kleding stijl,(geen sneakers meer).
@lotsahair, Wachten tot stabilisatie wordt lastig voor mij. Ik zie het wel als een risico die ik wil nemen.
@Kalio, /
@mark32, Ik denk dat ik het uiteindelijk wel zou kunnen accepteren, maar niet op mijn leeftijd!
@Elser,Nog niets gedaan met huisarts of medicijnen.
@Kalio, Informatie kan inderdaad nooit kwaad.
@morehair, Ik voel me inderdaad behoorlijk eigenwijs nu. Ik weet dat jullie veel meer ervaringen hebben en er meer over weten. Maar ik denk niet dat ik een niet weloverwogen beslissing neem. Mijn zelfvertrouwen is al 5 jaar erg laag sinds dat de kapper vertelde dat mijn voorhoofd wat hoog was. 3 jaar heb ik er echt zwaar last van. En ik wil dat niet meer. Ik wil weer naar kermis kunnen gaan, ik will weer in achtbanen kunnen gaan zonder proberen niet te huilen omdat dat kutding een foto maakt.(en meerdere momenten als dat, zoals gister toen ik mijn schoolfoto te zien kreeg) Nee, zoals het nu gaat hou ik het niet meer vol.
Anonimoes is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2013, 22:01   #32
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonimoes Bekijk bericht
@Hairpilot, Ik ben ook maar pas 18. Ik kan mocht terug betalen echt een probleem zijn tot mijn 24ste thuis blijven. En mocht ik ontslagen worden dan kunnen mijn ouders wel tijdelijk invallen.
@Strider, Misschien
@kees01, Geen fut dus, 10.000 gulden 10 jaar terug is ook een stuk meer dan 3k nu. kort Scheeren durf ik niet, ik heb nu nog beetje de illusie dat ik het kan verbergen. (en werk ben ik aan het zoeken.)
@ikzelf, Zoals ik het zie, Zolang ik die operatie niet heb gehad blijf ik anti-sociaal in klas en me verstoppen achter mijn computer. Ik kan niets doen waarbij pet af moet. zwemmen/kermis/pretparken/opleidingen/uitgaan/andere kleding stijl,(geen sneakers meer).
@lotsahair, Wachten tot stabilisatie wordt lastig voor mij. Ik zie het wel als een risico die ik wil nemen.
@Kalio, /
@mark32, Ik denk dat ik het uiteindelijk wel zou kunnen accepteren, maar niet op mijn leeftijd!
@Elser,Nog niets gedaan met huisarts of medicijnen.
@Kalio, Informatie kan inderdaad nooit kwaad.
@morehair, Ik voel me inderdaad behoorlijk eigenwijs nu. Ik weet dat jullie veel meer ervaringen hebben en er meer over weten. Maar ik denk niet dat ik een niet weloverwogen beslissing neem. Mijn zelfvertrouwen is al 5 jaar erg laag sinds dat de kapper vertelde dat mijn voorhoofd wat hoog was. 3 jaar heb ik er echt zwaar last van. En ik wil dat niet meer. Ik wil weer naar kermis kunnen gaan, ik will weer in achtbanen kunnen gaan zonder proberen niet te huilen omdat dat kutding een foto maakt.(en meerdere momenten als dat, zoals gister toen ik mijn schoolfoto te zien kreeg) Nee, zoals het nu gaat hou ik het niet meer vol.
Ik begrijp je gevoel, maar wees realistisch en nuchter. Een haartransplantatie zal je niet plots de perfecte kop haar geven. Er is een grote kans dat je maar zeer kort van je nieuwe haarlijn zal kunnen genieten, wanneer je op zo'n jonge leeftijd al een HT ondergaat zonder eerste medicijnen te overwegen. Achter de getransplanteerde haren, zal de uitval gewoon doorgaan en dan sta je zeer snél terug bij af. Alleen enkele duizenden euro's lichter.
In dat geval heb je jezelf in de schulden gewerkt voor.. niets.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2013, 22:02   #33
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hoi Anonimoes; ik begrijp dat je baalt van je haar, maar je hebt - gelukkig - aardig wat adviezen gekregen. Ik zou je adviseren toch eens naar huisarts en dermatoloog te gaan en de middelen fina & minoxidil te bespreken. Wellicht kan dit toch iets voor je betekenen; hoe eerder je er aan begint, hoe beter het resultaat. Niet bij iedereen, maar het kan wel! Zoek hier op het forum op fina en minox en Google eens op deze middelen. Er zijn hier wel een aantal mannen die er tevreden over zijn. HT kan altijd nog op een wat oudere leeftijd. Succes, sterkte en groetjes van Astrid
O ja en koop een paar leuke petten om naar de kermis te gaan

Laatst gewijzigd door Astrid26; 8 november 2013 om 22:06 Reden: Typefout
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2013, 15:03   #34
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Ha... Je bent inderdaad nog een jonge vent... Maar ik zou zeker niet naïef zijn...
Start met minoxidil je bent voor €100 per jaar klaar, financieel ook dragelijk voor een vent van 18, het eerste resultaat boek je na 4 maanden... Begin daar eerst een jaar mee! Bekijk het, verschil zul je gaan zien, daarna kun je de balans opmaken ben je wellicht (bijna) 20.

2 jaar ouder, verdien je meer dan 18 jarige, geloof nooit dat je ouders blij worden als ze jou financiele verplichting moeten overnemen bij ontslag!

Ook bij HT is er een herstel periode, wil je direct een volledige haar dos, scheer je hoofd kaal en neem een mooie pruik! Alhoewel pruiken volgensmij ook veel geld kosten

Geduld is een schone zaak, start met minoxidil of finasteride! Is mijn tip, stem dit af met je huisarts

Succes Kerel!

Laatst gewijzigd door Boldie1978; 12 november 2013 om 15:06
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2013, 16:43   #35
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonimoes Bekijk bericht
@Hairpilot, Ik ben ook maar pas 18. Ik kan mocht terug betalen echt een probleem zijn tot mijn 24ste thuis blijven. En mocht ik ontslagen worden dan kunnen mijn ouders wel tijdelijk invallen.
@Strider, Misschien
@kees01, Geen fut dus, 10.000 gulden 10 jaar terug is ook een stuk meer dan 3k nu. kort Scheeren durf ik niet, ik heb nu nog beetje de illusie dat ik het kan verbergen. (en werk ben ik aan het zoeken.)
@ikzelf, Zoals ik het zie, Zolang ik die operatie niet heb gehad blijf ik anti-sociaal in klas en me verstoppen achter mijn computer. Ik kan niets doen waarbij pet af moet. zwemmen/kermis/pretparken/opleidingen/uitgaan/andere kleding stijl,(geen sneakers meer).
@lotsahair, Wachten tot stabilisatie wordt lastig voor mij. Ik zie het wel als een risico die ik wil nemen.
@Kalio, /
@mark32, Ik denk dat ik het uiteindelijk wel zou kunnen accepteren, maar niet op mijn leeftijd!
@Elser,Nog niets gedaan met huisarts of medicijnen.
@Kalio, Informatie kan inderdaad nooit kwaad.
@morehair, Ik voel me inderdaad behoorlijk eigenwijs nu. Ik weet dat jullie veel meer ervaringen hebben en er meer over weten. Maar ik denk niet dat ik een niet weloverwogen beslissing neem. Mijn zelfvertrouwen is al 5 jaar erg laag sinds dat de kapper vertelde dat mijn voorhoofd wat hoog was. 3 jaar heb ik er echt zwaar last van. En ik wil dat niet meer. Ik wil weer naar kermis kunnen gaan, ik will weer in achtbanen kunnen gaan zonder proberen niet te huilen omdat dat kutding een foto maakt.(en meerdere momenten als dat, zoals gister toen ik mijn schoolfoto te zien kreeg) Nee, zoals het nu gaat hou ik het niet meer vol.
Vriend.. No joke.. Maar misschien moet je ook maar in therapie.
Een volle haarbos is leuk en sommige maken meer kans bij de dames daarmee (om puur alleen avondje door te brengen zeg maar). Maar vriendschappen krijg je niet door je kapsel. En zou jij
uberhaupt een vriendin willen die op je valt omdat je niet kaal bent of iemand die voor de inhoud gaat. Zou jij iemand uitlaggen omdat die kalend is? Je vergist je dat de rest van de wereld hier niet mee bezig is met jou kaalheid.
Ik vind het jammer om te merken dat jij hier zoveel waarde aan hecht dat je er ongelukkig van wordt.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2013, 22:31   #36
Hendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Vriend.. No joke.. Maar misschien moet je ook maar in therapie.
Een volle haarbos is leuk en sommige maken meer kans bij de dames daarmee (om puur alleen avondje door te brengen zeg maar). Maar vriendschappen krijg je niet door je kapsel. En zou jij
uberhaupt een vriendin willen die op je valt omdat je niet kaal bent of iemand die voor de inhoud gaat. Zou jij iemand uitlaggen omdat die kalend is? Je vergist je dat de rest van de wereld hier niet mee bezig is met jou kaalheid.
Ik vind het jammer om te merken dat jij hier zoveel waarde aan hecht dat je er ongelukkig van wordt.
Ik vind dit zo'n onzin met alle respect hoor! Je kunt niet oordelen over het gevoel van een ander. je hebt twee soorten mensen:

- mensen die kaal worden en het over zich heen laten komen, en op een gegeven moment hun hoofd gewoon scheren of inhammen laten staan.
- mensen die kaal worden en er zo psychisch onder lijden dat ze alleen maar gefocust zijn op hun haar! ( verbergen etc. )

Als je op zon jong leeftijd ook nog is zo erg kaal ben, komt dit extra hard aan! Het gaat om zelfvertrouwen die je verliest erdoor, en daardoor zijn er mensen die nooit meer gaan zwemmen, uitgaan noem maar op. Ze schamen zich...

Het beste wat je nu kunt doen is wat ik al eerder zei, bel morgen gelijk de dokter op. Hij stuurt je door naar dermatoloog. Via deze weg kun je aan fina komen! bekijk dit eerst aan of het wel aanslaat en of het haar stabiel word. Ga in die tijd rustig sparen! misschien als je straks een jaar of 2 verder bent het stabiel is en je geld hebt om de voorkant aan te pakken...
Hendriks is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2013, 13:11   #37
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
Ik vind dit zo'n onzin met alle respect hoor! Je kunt niet oordelen over het gevoel van een ander.
Hoezo vindt je wat ik zeg onzin?
Ik oordeel niet over zijn gevoel ik zeg dat ik het zonde vind dat hij zo extreem ongelukkig is met zijn kaalheid. Dan denk ik dat het goed is om daar wat aan te doen. Echter is een haartransplantatie op dit moment geen goede oplossing. Dus in dit geval denk ik dat er ook naar andere oplossingen gekeken moet worden. Ik zeg dit niet om hem af te zeiken maar om te helpen omdat ik het zonde vind als je zo jong bent en dan je geluk teveel laat leiden door je haar.

Overigens ben ik het met je eens, start met de fina en minox en wacht voorlopig met je haartransplantatie.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2013, 22:54   #38
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Blijf ver vandaan van die Fina en Minox.!

Je krijgt er alleen maar een slappe plasser van en andere vervelende bijwerkingen.
Ook wanneer je hiermee begint, moet je het blijven gebruiken.

Gewoon een tondeuse over je bolletje, dat is stukken makkelijker en veel vriendelijker voor je beurs.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2013, 05:52   #39
Vrallie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2009
Berichten: 2
Ik volg dit forum al jaren zonder te posten, maar voor deze thread kon ik me toch niet houden :-)

Vooraleerst wil ik opmerken dat het voor iemand van 18 jaar vrij normaal is dat ze hier psychisch onder lijden. Het advies om er even met de tondeuse over te gaan vind ik dan ook niet echt passend. Geen idee hoe het bij jullie zat, maar toen mijn haar op mijn 23ste begon uit te dunnen had ik het hier ook heel erg moeilijk mee, als amper 18 jarige kan ik me dus heel goed inbeelden dat dit zwaar om dragen is, zeker omdat slechts een heel klein percentage van de leeftijdgenoten hetzelfde probleem heeft. Kortom, 'Get over it' vind ik dus geen goed advies.

Dit gezegd zijnde wens ik me wel aan te sluiten bij de grote meerderheid van de mensen hier. Je bent pas lichamelijk volledig volwassen op je 21ste, dus op je 18de (- 3 jaar) al een vrij dure ingreep ondergaan voor iets waar niemand op dit moment een voorspelling kan maken over hoe het zal evolueren, is heel erg onverstandig. Als ik dan nog hoor dat je niets van medicatie neemt - behalve waarschijnlijk een waardeloos product van bij de kapper om de hoek -, dan is een HT echt wel dweilen met de kraan open. Voeg daar dan nog eens de factor "geld lenen" aan toe, en dan kunnen we alleen maar zeggen dat het ontzettend, maar dan ook ontzettend dom zou zijn.

Wat kan je dan wel doen? Doe zoals merendeel van de mensen hier gedaan hebben en stap naar de dermatoloog. Persoonlijk heb ik dezelfde stappen gezet toen ik 23 was, en nu bijna 7 jaar later heb ik dankzij Minoxodil - los van mijn inhammen - de schade heel goed kunnen beperken, en onderga ik waarschijnlijk op mijn 31ste een relatief kleine HT. Mensen in mijn omgeving die geen medicatie hebben genomen, zijn ondertussen al bijna kaal, dus ik wil maar zeggen dat het ECHT wel werkt. Voeg daar dan nog eens middeltjes aan toe zoals bijvoorbeeld Toppik (of andere merken) en je kan de situatie best aardig lang rekken hoor.

Tot slot, het is jouw leven dus jij neemt de beslissing. Weet alleen dat we jouw verloop dan heel goed kunnen voorspellen: 18 jarige man leent geld voor een HT, kan zich hierdoor minder veroorloven dan zijn leeftijdgenootjes (etc...) en komt op zijn 25ste tot de conclusie dat het allemaal voor niets is geweest, want los van de behandelde zone ben je 'alles' kwijt en een ganse hoop frustraties rijker :-)

Btw, als psychologisch geschoolde zou ik wel nog even willen opmerken dat je - los van het feit dat het psychisch inderdaad zwaar is - wel degelijk professionele hulp kan gebruiken, want je kwaliteit van leven wordt sterk aangetast enerzijds & je zit met aardig veel irrationele gedachten anderzijds.
Vrallie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2013, 15:37   #40
Hendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrallie Bekijk bericht
Ik volg dit forum al jaren zonder te posten, maar voor deze thread kon ik me toch niet houden :-)

Vooraleerst wil ik opmerken dat het voor iemand van 18 jaar vrij normaal is dat ze hier psychisch onder lijden. Het advies om er even met de tondeuse over te gaan vind ik dan ook niet echt passend. Geen idee hoe het bij jullie zat, maar toen mijn haar op mijn 23ste begon uit te dunnen had ik het hier ook heel erg moeilijk mee, als amper 18 jarige kan ik me dus heel goed inbeelden dat dit zwaar om dragen is, zeker omdat slechts een heel klein percentage van de leeftijdgenoten hetzelfde probleem heeft. Kortom, 'Get over it' vind ik dus geen goed advies.

Dit gezegd zijnde wens ik me wel aan te sluiten bij de grote meerderheid van de mensen hier. Je bent pas lichamelijk volledig volwassen op je 21ste, dus op je 18de (- 3 jaar) al een vrij dure ingreep ondergaan voor iets waar niemand op dit moment een voorspelling kan maken over hoe het zal evolueren, is heel erg onverstandig. Als ik dan nog hoor dat je niets van medicatie neemt - behalve waarschijnlijk een waardeloos product van bij de kapper om de hoek -, dan is een HT echt wel dweilen met de kraan open. Voeg daar dan nog eens de factor "geld lenen" aan toe, en dan kunnen we alleen maar zeggen dat het ontzettend, maar dan ook ontzettend dom zou zijn.

Wat kan je dan wel doen? Doe zoals merendeel van de mensen hier gedaan hebben en stap naar de dermatoloog. Persoonlijk heb ik dezelfde stappen gezet toen ik 23 was, en nu bijna 7 jaar later heb ik dankzij Minoxodil - los van mijn inhammen - de schade heel goed kunnen beperken, en onderga ik waarschijnlijk op mijn 31ste een relatief kleine HT. Mensen in mijn omgeving die geen medicatie hebben genomen, zijn ondertussen al bijna kaal, dus ik wil maar zeggen dat het ECHT wel werkt. Voeg daar dan nog eens middeltjes aan toe zoals bijvoorbeeld Toppik (of andere merken) en je kan de situatie best aardig lang rekken hoor.

Tot slot, het is jouw leven dus jij neemt de beslissing. Weet alleen dat we jouw verloop dan heel goed kunnen voorspellen: 18 jarige man leent geld voor een HT, kan zich hierdoor minder veroorloven dan zijn leeftijdgenootjes (etc...) en komt op zijn 25ste tot de conclusie dat het allemaal voor niets is geweest, want los van de behandelde zone ben je 'alles' kwijt en een ganse hoop frustraties rijker :-)

Btw, als psychologisch geschoolde zou ik wel nog even willen opmerken dat je - los van het feit dat het psychisch inderdaad zwaar is - wel degelijk professionele hulp kan gebruiken, want je kwaliteit van leven wordt sterk aangetast enerzijds & je zit met aardig veel irrationele gedachten anderzijds.
Sluit me helemaal aan met dit antwoord!
Hendriks is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2013, 16:44   #41
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrallie Bekijk bericht

Btw, als psychologisch geschoolde zou ik wel nog even willen opmerken dat je - los van het feit dat het psychisch inderdaad zwaar is - wel degelijk professionele hulp kan gebruiken, want je kwaliteit van leven wordt sterk aangetast enerzijds & je zit met aardig veel irrationele gedachten anderzijds.
Hier ben ik het dus eens en waarschijnlijk had ik mijn stuk anders moeten formuleren. Want ik besef heus dat het gewoon K*T is.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2013, 00:13   #42
Ferry
HaarWeb lid
 
Ferry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 maart 2013
Berichten: 290
Dingen die je niet moet doen:

- finasteride, gelet op je jonge leeftijd
- een HT in turkije, vanwege de techniek, de andere visie op een natuurlijke haargrens (oost-europees) en nog belangrijker de korte termijn politiek die in eerste instantie een mooi resultaat geeft. Op de lange termijn blijkt hoe slecht er rekening is gehouden met verder haarverlies en dat er veel te veel crafts zijn gebruikt in eerste instantie waardoor je op de niet behandelde zones in de problemen komt. Ik zou nooit, maar dan ook echt nooit naar Turkije gaan voor een HT.

Wat je wel kunt doen (en wat betaalbaar is):
- minox gebruiken in overleg met een dermatoloog
- psychologische hulp inschakelen, daar is tegenwoordig niks raars aan
- millimeteren, misschien staat het wel heel stoer?!

Good luck!
__________________
Leeftijd 36

X- sinds 24/06/2013 Finasteride (0,6mg)
- sinds 24/01/2014 Finasteride (1,25 mg)
Ferry is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2013, 00:30   #43
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Begin er niet aan, ik kan het weten. Ik ben op mijn 33ste een grote fout begaan en zoals zovelen op dit toch wel trieste lotgenotenforum ben ik de laatste jaren vooral bezig deze domme fout te herstellen. Laserbehandelingen ondergaan om zo deze ernstige misstap uit mijn leven te elimineren. Implantaten verwijderen dus! Ik ben inmiddels 46.

Denk aan de langer termijn. Wat als je 30 bent, 40 of 50? En jij bent slechts 18, een HT heeft slechts maximaal 10 jaar dekking... Want daarna moet je weer een HT en daarna zijn de donorharen op.

en vooral....het resultaat is pijnlijk zichtbaar, zelfs met de nieuwste technieken. Pijnlijk zichtbaar voor iedereen, ook voor de leuke meiden waarop je hoopte. En je kunt niet meer terug.

Een crimineel in Haarlem heeft mij ooit onder valse voorwendselen in de val gelokt en aan die zieke oplichter dank ik dagelijks mijn misère. Ik hoop dat jij je angst voor kaalheid inruilt voor acceptatie. Daarmee ontloop je de nog grotere ellende die je te wachten staat, als je kiest voor een HT.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2013, 18:21   #44
Hendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Begin er niet aan, ik kan het weten. Ik ben op mijn 33ste een grote fout begaan en zoals zovelen op dit toch wel trieste lotgenotenforum ben ik de laatste jaren vooral bezig deze domme fout te herstellen. Laserbehandelingen ondergaan om zo deze ernstige misstap uit mijn leven te elimineren. Implantaten verwijderen dus! Ik ben inmiddels 46.

Denk aan de langer termijn. Wat als je 30 bent, 40 of 50? En jij bent slechts 18, een HT heeft slechts maximaal 10 jaar dekking... Want daarna moet je weer een HT en daarna zijn de donorharen op.

en vooral....het resultaat is pijnlijk zichtbaar, zelfs met de nieuwste technieken. Pijnlijk zichtbaar voor iedereen, ook voor de leuke meiden waarop je hoopte. En je kunt niet meer terug.

Een crimineel in Haarlem heeft mij ooit onder valse voorwendselen in de val gelokt en aan die zieke oplichter dank ik dagelijks mijn misère. Ik hoop dat jij je angst voor kaalheid inruilt voor acceptatie. Daarmee ontloop je de nog grotere ellende die je te wachten staat, als je kiest voor een HT.
Er zijn zat mensen op dit forum die er juist het tegenovergestelde over denken. Over de resultaten nog niet te spreken... wil wel weten waar je bent behandeld?
Hendriks is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2013, 20:53   #45
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
Er zijn zat mensen op dit forum die er juist het tegenovergestelde over denken. Over de resultaten nog niet te spreken... wil wel weten waar je bent behandeld?
Klopt, maar dan wordt het tijd dat er een andere kant van het verhaal wordt verteld.Waar ik ben behandeld kun je afleiden uit de tekst Ik heb ook een HT laten doen op het litteken (FUT) en daar ben ik dan wel erg blij mee. Dat was vakwerk van de mensen in de Kliniek Veldhoven. Waarvoor mijn oprechte dank! Aanrader, dat dan weer wel!!
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
19 jaar, haartransplantatie, jong haartransplantatie


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.