Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 februari 2012, 07:42   #31
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redbul Bekijk bericht
Leon niet op in gaan hij schrijft de overal dat het 6 euro kost maar je moet hem steeds duidelijk maken dat met recept is zonder recept krijg je noppes.
en hij weet donders goed dat niet iedereen die recept kan krijgen.



Limbo je moet een online apotheek openen dan komen ze bij jouw Kopen voor 6 euro. ik wil je ook wel 10 euro geven hoef ik niet steeds Te kopen in Turkije als ik op vakantie ben.
want ik krijg ze niet van de apotheek zonder recept van de huisarts dan kreeg die problemen met de verzekering maatschappij om dat ik geen prostaat problemen heb. dus je kan wel over de forum gaan schrijven van 6 euro ik heb deze reactie misschien wel 10 keer op verschillende topics gelezen we weten nu wel dat die zoveel kost maar dan voor mensen met recept. Mensen zonder recept die moeten of elke jaar op vakantie gaan naar Turkije daar krijg je ze zonder recept finasteride 5 mg msd voor 17 Turkse lire dat is dan in Nederlandse koers 8 euro of zo maar dan zonder
recept. dus limbo niet overal schrijven dat het 6 euro kost maar dat het met recept 6 euro kost. ow als jij ze voor 6 euro kan kopen nou doe de mensen dan een plezier Koop jij ze voor 6 verkoop het dan voor 10 ik weet zeker wel dat mensen dat van jou wel aannemen.
Ik hoop dat je het nu begrijpt dat iedereen het weet maar dat ze het niet kunnen Koopen dan moet het op deze wijzen.
Ja, ik schrijf hierboven toch ook dat ik makkelijk lullen heb? Maar dan nog is 70 euro 'zwart' ten opzichte van 6 euro 'wit' een woekerprijs. En dat is het enige dat ik probeer duidelijk te maken.

Overigens krijgt een huisarts echt geen problemen met enige verzekeringsmaatschappij, simpelweg omdat niemand weet dat je dat spul voor je haren gaat gebruiken.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 16 februari 2012, 13:47   #32
redbul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2012
Berichten: 117
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ja, ik schrijf hierboven toch ook dat ik makkelijk lullen heb? Maar dan nog is 70 euro 'zwart' ten opzichte van 6 euro 'wit' een woekerprijs. En dat is het enige dat ik probeer duidelijk te maken.

Overigens krijgt een huisarts echt geen problemen met enige verzekeringsmaatschappij, simpelweg omdat niemand weet dat je dat spul voor je haren gaat gebruiken.
Waar gebruik ik het dan voor prostaat klachten op zo'n jong leeftijd.
Wie geloof dat de verzekeringsmaatschappij gaat de huisarts bellen en vragen waarom hij dit gaat slikken op zo'n jong leeftijd moet die dan zeggen omzetting van zijn testosteron hij heeft prostaat klachten. Denk ik niet
redbul is offline  
Oud 16 februari 2012, 15:23   #33
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redbul Bekijk bericht
Waar gebruik ik het dan voor prostaat klachten op zo'n jong leeftijd.
Wie geloof dat de verzekeringsmaatschappij gaat de huisarts bellen en vragen waarom hij dit gaat slikken op zo'n jong leeftijd moet die dan zeggen omzetting van zijn testosteron hij heeft prostaat klachten. Denk ik niet
Man, denk jij nu dat er iemand is bij een Menzis ofzo die dit gaat navragen? Als je dit gelooft geloof je ook in Sinterklaas!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 16 februari 2012, 20:59   #34
leon73
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Staat dat ergens dan, amice?
Voor de duidelijkheid Limbo , ik ben je amice niet en wil ik niet worden ook.
De toon van jou one-liners doet mijn volle bos haar ten berge reizen en blijkbaar ook bij anderen . Een forum dient er voor om met andere ervaringen en kennis uit te wisselen. Als jij een andere mening toegedaan bent dan een ander is dat prima . Als jij je Fina op recept krijgt voor 6 euro is dat heel fijn voor jou . Maar volgens mij is haar verlies een probleem van volwassen , dus gedraag je dan ook als zodanig .In plaats van elke keer als een klein kind te lopen schreeuwen dat jij ze voor 6 euro hebt (wat nu wel duidelijk is) ,draag dan je mede lotgenoten een andere oplossing aan , verstrek ze een recept of verkoop je eigen Fina .....maar dat doe je niet !!
Dus ik verzoek je je toon een beetje aan te passen en je te beperken tot advies , is wel zo prettig op een volwassenenforum

Groeten,

Leon

Laatst gewijzigd door leon73; 16 februari 2012 om 21:46 Reden: schrijffout door irritatie
leon73 is offline  
Oud 17 februari 2012, 11:55   #35
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leon73 Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid Limbo , ik ben je amice niet en wil ik niet worden ook.
De toon van jou one-liners doet mijn volle bos haar ten berge reizen en blijkbaar ook bij anderen . Een forum dient er voor om met andere ervaringen en kennis uit te wisselen. Als jij een andere mening toegedaan bent dan een ander is dat prima . Als jij je Fina op recept krijgt voor 6 euro is dat heel fijn voor jou . Maar volgens mij is haar verlies een probleem van volwassen , dus gedraag je dan ook als zodanig .In plaats van elke keer als een klein kind te lopen schreeuwen dat jij ze voor 6 euro hebt (wat nu wel duidelijk is) ,draag dan je mede lotgenoten een andere oplossing aan , verstrek ze een recept of verkoop je eigen Fina .....maar dat doe je niet !!
Dus ik verzoek je je toon een beetje aan te passen en je te beperken tot advies , is wel zo prettig op een volwassenenforum

Groeten,

Leon
Er is niks mis mee dat iemand andere forum-leden erop wijst dat jouw verkoopprijs aan de hoge kant is... Dat dit jouw niet uitkomt is jammer voor jou, maar juist de bedoeling van een forum.

Limbo zegt (zei) niet dat niemand het bij jou moest kopen, maar dat de prijs hoog was.. Hij zei ook niet dat iedereen bij hem wel voor dat geld kon kopen, dus het is ook niet alsof hij zichzelf boven jou zet.

Maar goed, discussie gaat eigenlijk nergens over.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline  
Oud 2 maart 2012, 09:38   #36
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Jongens, eerlijk is eerlijk. Heb net fina (Actavis) gehaald bij de apotheek en die kost per 30 5 mg pillen 13,95. Dan is 35 euro per pakje niet echt afzetterij. Sorry!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 2 maart 2012, 23:43   #37
Reinn
Reinn
 
Geregistreerd: 3 oktober 2011
Berichten: 81
Bijzonder dat deze discussie al loopt vanaf 13 juni 2010
Reinn is offline  
Oud 3 maart 2012, 11:39   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.406
Geslacht:
Sommige discussies lopen al vanaf 2004.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.