Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 augustus 2003, 18:14   #1
Heer Olivier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2003
Berichten: 73
Hans Bolder / Haaruitval.net

Wie kan mij vertellen of aminexil werkt tegen haaruitval???

Ik vertrouw die lui die het aanbieden (haaruitval.net) voor geen cent, want elke keer als ik iets vraag over wetenschappelijk bewijs of mij heel kritisch opstel, wordt mijn post gewijzigd of verwijderd. Als ik vraag waarom geen enkele buitenlandse site aminexil noemt als werkend middel tegen haaruitval, krijg ik ontwijkende antwoorden, op gewijzigde (!) vragen in mijn post.

Maar goed, ik vermoed dat dit goedje niet werkt, wie kan dit bevestigen met zijn eigen ervaringen?

Met vriendelijke groeten,

Heer Olivier
Heer Olivier is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2003, 18:24   #2
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Arrow re

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1686
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2003, 22:25   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
aminexil

Hallo allemaal,
ik ben weer back in town. KAn dus ook weer mijn gang gaan op haarweb.nl.

AMinexil: of het wat doet. BOersma zegt van wel. Ik heb er ook geen slecht gevoel bij. Ik gebruik 2 kuren per jaar, maar ik gebruik het naast propecia, waar ik 100% op vertrouw, al is dit na mijn laatste bezoek bij BOersma minder geworden.
Ik heb wel het gevoel dat 2 weken zon goed doen voor je haar. Mijn haar oogt gezonder dan VOOR mijn vakantie.

Ik heb ook MAxilene gebruikt en men denkt dat dat wel eens beter zou kunnen werken. Ik heb er geen succes bij gehad in ieder geval. Ik ben ermee gestopt, al zijn er anderen die er wel baat bij hebben zegt men.
AMinexil is een product van Ker
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2003, 22:26   #4
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
aminexil

Hallo allemaal,
ik ben weer back in town. KAn dus ook weer mijn gang gaan op haarweb.nl.

AMinexil: of het wat doet. BOersma zegt van wel. Ik heb er ook geen slecht gevoel bij. Ik gebruik 2 kuren per jaar, maar ik gebruik het naast propecia, waar ik 100% op vertrouw, al is dit na mijn laatste bezoek bij BOersma minder geworden.
Ik heb wel het gevoel dat 2 weken zon goed doen voor je haar. Mijn haar oogt gezonder dan VOOR mijn vakantie.

Ik heb ook MAxilene gebruikt en men denkt dat dat wel eens beter zou kunnen werken. Ik heb er geen succes bij gehad in ieder geval. Ik ben ermee gestopt, al zijn er anderen die er wel baat bij hebben zegt men.
AMinexil is een product van Kerastase(een merk van L'oreal), dus heb ik daar best wel vertrouwen in. Ik zal eens kijken of bij Kerastase wat opgevraagd kan worden. Ikzelf ga door met propecia en 2x per jaar een Aminexilkuur en dan is het wachten op een beter medicijn, maar dat kan nog JAREN duren ben ik bang.

Groeten Jorn

PS: JE moet gewoon bij alle haargroeimiddelen bewijsstukken opvragen, als men dat niet kan dan weet je al dat de werking nooit bewezen is.
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2003, 00:21   #5
Heer Olivier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2003
Berichten: 73
Ik en diverse anderen hebben aan Hans Bolder al talloze malen om bewijs gevraagd, maar hij geeft het gewoon niet en geeft louter ontwijkende antwoorden, zie de mijn topic over aminexil bij de geneesmiddelen.

Hij heeft zelfs mijn IP-adres (net als dat van Pindakaas) geblokkerd omdat we steeds om bewijs vroegen en hij dat niet kon geven. Bovendien geeft geen enkele internationale site Aminexil op als wetenschappelijk bewezen middel tegen haaruitval.

Groeten,

Heer Olivier
Heer Olivier is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.