Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 september 2003, 22:18   #1
Swervy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2003
Berichten: 34
Vraagje aan Pindakaas

Hallo eerst ff voorstellen, ik ben nieuw hier, ben 30. Begon bij mij toen ik 18 was, inhammen. dat bleef zo, maar vanaf mijn 26 de rest. Ik red het nog redelijk en gebruik Toppik. Maar het wordt natuurlijk minder. Nu ben ik net begonnen met Minoxidil 2%, ga daar eerst mee an de slag. Maar ik lees steeds dat jij zoveel succes hebt. Ik ben wel eens benieuwd naar jou verhaal. dus please reargeer!
Swervy is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2003, 18:03   #2
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
re

Hoi Swervy,
Om nou te zeggen dat ik zoveel succes heb.... Dat valt wel mee hoor. Het gaat op het moment gewoon héél erg goed. Maar er waren tijden die stukken minder gingen (zeker aan het begin... middelen zoals Aminexil en fina) Met duta is het gewoon verleden tijd. Ik vind het persoonlijk ook heel erg jammer dat er toch vrij veel mensen zijn die negatieve bijwerkingen ondervinden met dutasteride.

Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Grt.

P.s. Meer info over mij en andere members staat in deze link (leeftijd, wat ze gebruiken etc.) http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1508

Oh ja, in welke NW begeef jij je nu Swervy?
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2003, 22:55   #3
Swervy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2003
Berichten: 34
Thanks, het blijft altijd moeilijk om een keuze te maken over wat te gebruiken. Over die NW weet ik niet. kon het niet vinden. Maar achter is het al redelijk dun. Voor had ik trouwens al een transplantatie laten doen toen ik 24 was. Dat is wel oke, het ziet er niet raar uit, maar wel dun. Het is en blijft gewoon balen dat het zo ingewikkeld blijkt te zijn dat kalingsproces. FF een hartje verwisselen geen probleem, maar dit. Misschien is het er wel maar willen ze het niet op de markt brengen omdat al dat andere een hoop werk oplevert. Stel je eens voor als 1 product door 1 bedrijf genoeg was en niemand meer iets anders hoefde te kopen. Laten we er maar niet aan denken. Ik denk dat ik snel overstap op 5 % Minoxidil. Ik heb geen last van enige bijwerkingen. Opvoeren dus!
Swervy is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2003, 18:20   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
re

Bedoel je dat je het schema van NW niet kon vinden?
Zie anders hier beneden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg norwood%20scale%20horizontal%20large.jpg‎ (18,2 KB, 241x gelezen)
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.