Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 februari 2014, 19:17   #16
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Kan me voorstellen dat er goede resultaten zijn te behalen met wat memember voorstelt (bij zeer kalende personen!)..

Heb vrijdag avond een kennis gezien bij een vriend die mhp had laten doen op zijn (hele bovenkant van zijn) hoofd, en dit was zeker zeer geslaagd!

Maar ben eigenlijk inderdaad wel benieuwd of het er ongeveer 1 jaar na de HT natuurlijk uit zal zien als je je haar millimetert (of zeer kort idd geval)..

Zou er dan een verschil in oa stoppeltjes (qua dichtheid) zijn, bedoel hiermee tussen het originele gedeelte en het "aangeplante" haarlijn (en 2 cm daarachter, waar niks meer stond in mijn geval!) gedeelte???

Ben niet van plan op korte termijn na HT om het kort te scheren, maar is natuurlijk wel erg fijn als dit nog (goed) kan!

Bedankt alvast!

Laatst gewijzigd door markr32; 10 februari 2014 om 19:31
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2014, 01:17   #17
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baldhead slick Bekijk bericht
Allen bedankt voor de reacties.
Ik bedoel idd een jaar na de ingreep..
Zijn er toevallig members die hun haar gemillimeterd dragen (na volledig herstel fue uiteraard)?
Ik had graag eens detailfoto's gezien..
Welke kliniek raden jullie me aan dan met mijn vraag en wens in het achterhoofd? ergens waar ze dunne naalden gebruiken in elk geval?
Ja, ook ik ben nieuwsgierig of er mensen gemillimeterd haar aanhouden na circa een jaar? Anybody??
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2014, 20:39   #18
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hipman Bekijk bericht
bekijk mijn fotos eens, is nu 6 weken geleden sinds fue. Volgens mij is het duidelijk te zien zonder camouflagemiddel. Vooral de roodheid! Maar ja, dat is een (bijkomende) prijs die we betalen voor meer haar op onze kop.
6 weken is echt te kort voor een goed oordeel. Bij mij hield de roodheid bijna 3 maanden aan ... voor een eerlijk beeld zou je eigenlijk volgend jaar na de zomer eens moeten kijken. Waarschijnlijk zijn dan de littekentjes helemaal bijgekleurd en niet meer terug te vinden of anders alleen met goed speuren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Ja, ook ik ben nieuwsgierig of er mensen gemillimeterd haar aanhouden na circa een jaar? Anybody??
Je zou het eens aan EvW kunnen vragen. Hij heeft een grote FUE laten uitvoeren om gemillimeterd goed voor de dag te komen.

Hij komt hier overigens niet heel vaak, dus wellicht helpt een pm.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2014, 18:53   #19
mahsun23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2010
Berichten: 58
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
6 weken is echt te kort voor een goed oordeel. Bij mij hield de roodheid bijna 3 maanden aan ... voor een eerlijk beeld zou je eigenlijk volgend jaar na de zomer eens moeten kijken. Waarschijnlijk zijn dan de littekentjes helemaal bijgekleurd en niet meer terug te vinden of anders alleen met goed speuren.

Je zou het eens aan EvW kunnen vragen. Hij heeft een grote FUE laten uitvoeren om gemillimeterd goed voor de dag te komen.

Hij komt hier overigens niet heel vaak, dus wellicht helpt een pm.
roodheid blijft idd bij sommige maanden aanhouden. Ik heb veel verhalen gehoord dat het na twee weken niks meer te zien is van de HT
mahsun23 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2014, 15:38   #20
Medikliniek
dokter Kara
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Geslacht:
Littekens in het donorgebied na een FUE haartransplantatie

Of je littekens op je achterhoofd krijgt, hangt af van een aantal factoren:
1 Mate van littekenvorming bij trauma bij de patiënt, bij de een is dit meer als de ander.
2 De huidtype van de patiënt, hoe donkerder hoe duidelijke de littekens kunnen zijn.
3 Graft specifieke eigenschappen, bij grotere grafts heb je een grotere punch nodig en dus grotere kans op littekens.
4 Ervaring van het transplantatie team, bij meer ervaring kunnen ze met een kleinere punch nog goed werken.
5 Grootte van de punch, boven 1 mm zijn de littekens duidelijker te zien zijn.
6 Gebruikte bandage na de transplantatie, zonder goede bandage heb je meer kans dat de punch gaatjes gevuld worden met littekenweefsel ipv. huidcellen.
7 Zon, door zonlicht kunnen er vlekken ontstaan.
8 De folow up door de arts, bij een goede follow up kunnen problemen vroeg herkend en behandeld worden, waardoor de kans op littekens afneemt.
Medikliniek is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.