Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 februari 2014, 23:17   #1
baldhead slick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2013
Berichten: 4
gemillimeterd haar na fue

Mijn vraag:

Hoe ziet het haar, de hoofdhuid, het geheel er uit wanneer je na een fue (na volledig herstel) je haar blijft millimeteren?
Zijn er littekens te merken? Andere huidstructuur ter hoogte van de ingreep? Valt een ingreep op te merken? is er een verschil in de haargroei met de natuurlijke haren die er nog staan? dikte?
Ik twijfel al een tijdje om mijn steeds groter wordende inhammen dmv fue te laten indijken, maar wil liefst ook nadien mijn haar kort houden met natuurlijke look...
Iemand die me duidelijke foto's kan verschaffen?

Ook nog, is het persé nodig om haargroeimiddelen te gebruiken voor en/of na een behandeling?

Mijn grootste remming tot op heden zijn de mogelijke reacties uit mijn omgeving trouwens.
Iemand ervaring?


Alvast bedankt
baldhead slick is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2014, 23:27   #2
Nicolas D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2006
Berichten: 147
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baldhead slick Bekijk bericht
Mijn vraag:

Hoe ziet het haar, de hoofdhuid, het geheel er uit wanneer je na een fue (na volledig herstel) je haar blijft millimeteren?
Zijn er littekens te merken? Andere huidstructuur ter hoogte van de ingreep? Valt een ingreep op te merken? is er een verschil in de haargroei met de natuurlijke haren die er nog staan? dikte?
Ik twijfel al een tijdje om mijn steeds groter wordende inhammen dmv fue te laten indijken, maar wil liefst ook nadien mijn haar kort houden met natuurlijke look...
Iemand die me duidelijke foto's kan verschaffen?

Ook nog, is het persé nodig om haargroeimiddelen te gebruiken voor en/of na een behandeling?

Mijn grootste remming tot op heden zijn de mogelijke reacties uit mijn omgeving trouwens.
Iemand ervaring?


Alvast bedankt

Normaal zou je het niet mogen zien. Zijn ook klinieken die transplanteren van baard naar haar, wimpers naar wenkbrauwen, beenhaar naar hoofd,....en die mensen zeggen dat er niets te zien is.
Nicolas D is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2014, 02:15   #3
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Littekens zullen zichtbaar zijn maar waarschijnlijk ben jij de enige die ze ziet.
__________________
Regime:
* Finasteride (gestopt 8-01-2014)
* Dutastride (gestart 9-01-2014)
* Minoxidil 2x pd 5%
* Dermaroller (soms)
* Ru58841
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2014, 07:21   #4
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Ik heb van niemand ooit een reactie gekregen, dus als
ze het ook net weten valt het ook niet op :-)
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2014, 10:43   #5
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
bekijk mijn fotos eens, is nu 6 weken geleden sinds fue. Volgens mij is het duidelijk te zien zonder camouflagemiddel. Vooral de roodheid! Maar ja, dat is een (bijkomende) prijs die we betalen voor meer haar op onze kop.

groetjes
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2014, 13:05   #6
Nicolas D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2006
Berichten: 147
Heb eens een verhaal gelezen van iemand die borsthaar liet transplanteren naar het littekengebied van zijn FUT litteken om dat zo onzichtbaar te maken. Zo zie je maar dat als een chirurg bekwaam is ( en openminded, dus: rekening houdend met de persoonlijke wensen vd patiënt) er veel mogelijk is. Natuurlijk zal dit bij FUE minder het geval zijn. Een kliniek in Berlijn die ook body hair transplants doet, belooft totaal geen littekens.
Ik denk nu wel dat ze qua mentaliteit in België wat bekrompener zijn en meer in standaardprocedures denken.
Nicolas D is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2014, 16:24   #7
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ligt ook nog aan je haardichtheid; en welke boortjes gebruikt worden.
Hoe kleiner, hoe minder littekens; maar ook meer verlies van goede haren.

Bij een goede kliniek zul je uiteindelijk bijna niks zien; de eerste weken (soms maanden) wel roodheid.

Finasteride (o.i.d.) wordt wel sterk aangeraden om de getransplanteerde haren meer kans te geven en verdere haaruitval tegen te gaan; maar het is niet noodzakelijk.
Ligt ook een beetje aan je huidige leeftijd en de mate van uitval.

Reacties van je omgeving? Naar mijn mening is het het beste om gewoon 100% eerlijk te zijn, mensen zullen je ervoor respecteren. Maar dat moet je wel kunnen en prettig bij voelen. Je kunt mijn hele verhaal lezen op mijn blog.
Ben zelf uiteindelijk NIET doorgegaan met transplantatie..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2014, 20:25   #8
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Baldheadslick: Bedoel je met VOLLEDIG herstel na een FUE behandeling, dus na (ongeveer) 1 jaar na de FUE behandeling?

Mocht dit jou vraag inderdaad zijn.. Dan ben ik ook zeer benieuwd!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2014, 20:57   #9
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Volgens mij zijn de antwoorden hierboven wel gegeven...

Bij een goede kliniek zal het niet tot nauwelijks waarneembaar zijn.
Als je met een vergrootglas / microscoop gaat kijken kun je het uiteraard wel zien.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2014, 02:49   #10
baldhead slick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2013
Berichten: 4
Allen bedankt voor de reacties.
Ik bedoel idd een jaar na de ingreep..
Zijn er toevallig members die hun haar gemillimeterd dragen (na volledig herstel fue uiteraard)?
Ik had graag eens detailfoto's gezien..
Welke kliniek raden jullie me aan dan met mijn vraag en wens in het achterhoofd? ergens waar ze dunne naalden gebruiken in elk geval?
baldhead slick is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2014, 02:50   #11
baldhead slick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2013
Berichten: 4
oh ja, die Finasteride gebruiken kijk ik juist het hardste tegen aan. volgens mijn huisarts maakt het je libido echt kapot....
baldhead slick is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2014, 09:29   #12
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Het KAN je libido beinvloeden, maar hoeft niet...
Bij veel mensen (maar niet iedereen!) zit het ook tussen de oren..Het is fijn iets of iemand aan te kunnen wijzen voor slechte bed-prestaties .
Maar wel serieus, het is voorzichtig zijn met dat spul..

Zelf kan ik Feriduni heel erg aanraden (zitten in Belgie net over de grens); prohair en Dr Reys worden ook veel besproken.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2014, 09:29   #13
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Dan zou ik serieus eens overwegen om geen haartransplantatie te doen. Ik neem ook geen finasteride.

Als je op NW5/6 zou zitten zou je je eigenlijk geen zorgen meer hoeven te maken door medicijnen etc te slikken. Ik zou persoonlijk dan voor een hele mooie haarlijn gaan en kruin zo goed mogelijk laten aanvullen met zoveel mogelijk grafts (meerdere sessies) en de rest van het kalende gebied (MHP)!! Volgens mij levert dat echt een geweldige en natuurlijke resultaat op! Uiteraard kun je dit ook nu al in stapjes doen als je toch van plan bent om je haar te milimeteren.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2014, 10:00   #14
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Wait ho wat?

De kruin is net het laatste wat ik op zou vullen...
Deze vergt ontzettend veel grafts voor een dekkend resultaat, en is 1 van de 'natuurlijke uitdunningsplekken'.
Als je dus moet kiezen ga je niet de plekken waar je normaal uitvalt heb net opvullen.
Dan krijg je een eilandje op je kruin, ontzettend raar dus :S.

Denk eraan dat je niet oneindig grafts hebt en dus moet kiezen wat je wel en niet doet..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2014, 15:36   #15
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Laat ik het anders zeggen. Haarlijn goed aanvullen met zoveel mogelijk grafts (zolang het maar natuurlijk uit ziet). De kruin en de rest verspreid aanvullen met grafts en dan de rest verder behandelen met mhp.


Dan heb ik het over mensen die echt flink kalend zijn en van plan zijn om alles te milimetren.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.