Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 september 2001, 13:49   #1
mandy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 7
trichtillomanie

Hai anne
fijn dat je reageert ,kijk zo voel je je niet zo alleen staan he,want het is toch een rare gewoonte wat wij doen ,je hoort het niet bepaald dagelijks om je heen
Nou die haren zitten precies op die kruin ,waar ik het meest heb getrokken en tussen door zitten ze natuurlijk ook maar dat valt minder op
nou ben ik wel vroeg grijs geworden ,maar dat had mn moeder ook ,maar normaal kan je grijs haar wel verven of kleuren ,dit is zo n raar haar ,de verf pakt er haast niet op ,dus het zal geen pigment meer hebben denk ik
Ze hebben het bij de kapper al voorbewerkt ,normaal is mn haar donkerblond ,maar ik verf het dus asblond
Dat kroeshaar had ik eerst ook ,dat is gelukkig geen kroes meer,zeker weer ander haar voor terug gekregen ofzo ,vroeger liep ik echt voor gek met zo n kruin van kroeshaar ,toendertijd zag je alleen maar sluik haar dat was mode ,nou het was bij mij net een vogelnestje ,ja ik maak er nu een grapje van ,maar ik ben flink nagestaard met zo n rare kruin
Heb het later korte plukken laten knippen en een grove permanent erin dan viel het niet zo op
Je wordt er wel handig in ,dat verdoezelen
Daarom wil ik zo graag van anderen weten ,hoe hun haar terug komt
Maar veel van deze mensen zijn echt kaal ,dat is toch wel heel erg
Groetjes Mandy
mandy is offline  
Oud 7 september 2001, 14:10   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Tips m.b.t. het antwoorden op berichten.

Hoi Mandy,

Ik zie dat je reageert op een bericht van Anne, wat zij gepost heeft in de thread:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?threadid=35

Zoals je ziet heb jij echter een nieuwe thread aangemaakt waarin je je antwoord hebt gezet. Op zich geen enkel probleem natuurlijk, maar de tip die ik je wil meegeven is dat het handiger zou zijn dat àls je antwoord geeft op een bericht, je dit doet in de thread waarin dit bericht staat.

Dus wanneer je naar bovenstaande thread gaat, klik je niet op [new thread], maar op [post reply]
De reden dat ik dit aangeef is niet om de stoere politieman te spelen , maar het is voor de andere mensen op dit forum èn jezelf veel makkelijker om jouw verhaal terug te vinden als je je antwoorden geeft in dezelfde threads; het volgen van een discussie wordt dan een stuk makkelijker.

Nu gaat het allemaal nog wel, omdat er nog relatief weinig postings zijn, maar hoe meer leden straks, hoe meer postings en hoe moeilijker het wordt op om deze wijze iets terug te vinden.

Groetjes!
Webmaster.
Webmaster is offline  
Oud 7 september 2001, 15:00   #3
mandy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 7
trichtillomanie

sorry webmaster ,
ik zag het pas toen ik m net wegklikte
en toen kon ik niet meer terug ............
K zal het noooooooit meer doen haaha
Groetjes Mandy
mandy is offline  
Oud 7 september 2001, 15:30   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Ik heb je bericht verplaatst.


Ha!

B.E.T.R.A.P.T.! (betrapt, maar nog niet gestraft...eens effekens kijken welke straf ik kan gaan verzinnen voor Mandy Haha.

Maarrr...ik heb je bericht gekopieerd naar:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?threadid=41

Neemt u maar eens een kijkje!

Groetjes,
Webmaster.
Webmaster is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.