Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juni 2016, 11:59   #1
Sub-Zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2016
Berichten: 24
Geslacht:
Enorme haaruitval na 5 maanden (succesvol) Minoxidil 5%

Hallo allen,

Sommige van jullie kennen mij van het "hoe lang tot minoxidil intrekt" topic. Mijn probleem is erg afgeweken van die context dat ik besloten heb een nieuwe topic aan te maken.

Ik gebruik sinds begin januari Kirkland 5% minoxidil 2 maal daags. Begin juni had ik er 5 maanden op zitten en het resultaat was ik enorm tevreden mee. De afbeelding in de bijlage is een na 1 maand minox vs na 5 maanden minox vergelijking. Zoals je ziet, uitstekend resultaat: haaruitval was zo goed als gestopt en teruggroei was prima.

Echter heb ik sinds begin juni weer last van haaruitval. Sinds begin juni had ik ook weer last van schilfervorming op mijn hoofdhuid, vergelijkbaar met de schilfers die ik kreeg toen ik net begon met gebruik van minox. Toen ben ik echter doorgegaan met gebruiken van minox, en de schilfervorming stopte. Echter omdat ik sinds begin juni weer schilfervorming had dacht ik dat mijn haaruitval daarmee te maken had. Ik ben in juni 7 dagen gestopt met gebruik van minox. Na 7 dagen had ik ook een gezonde hoofdhuid, echter nog steeds met haaruitval. Ik ben dus maar door gegaan met gebruik van minix, sinds 2 dagen weer.

Kort samengevat:
- Sinds juni gebruik ik minoxidil
- Schilfervorming na gebruik minoxidil: toch door gegaan met gebruiken, na maand of 2 geen schilfers
- Na 5 maanden goed resultaat minox: verwaarloosbaar haaruitval, best case terug groei
- Begin 6e maand merkte ik haaruitval+schilfervorming
- Kort gestopt met minox om schilferverming als oorzaak uitval te isoleren, zonder schilders nog steeds haaruital
- Sinds 2 dagen weer begonnen met minox (schilfervorming terug naar niveau zoals die was toen ik voor het eerst begon met minox).

Mijn vraag aan jullie is wat jullie mij aan kunnen raden in mijn situatie. Ik zie en voel nu al verschil in mijn haardikte en hoeveelheid ten opzichte van mijn top begin juni... haaruitval heb ik ook nog, voor mijn gevoel ontzettend veel ook ik begon net weer vertrouwen te krijgen en mijn sociale leven kreeg daardoor echt een boost moet ik haarwortel onderzoek laten doen? Bloed prikken? Ik sta open voor alles
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20160510-WA0009.jpg‎ (133,8 KB, 74x gelezen)
Sub-Zero is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.