Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 november 2010, 21:08   #31
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jawel, borstkanker.
Oei, dat is heftig.

@Isabelle; heel veel sterkte toegewenst!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 21:58   #32
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelson77 Bekijk bericht
Hallo Axe,

Ik heb dit bij Headstyl laten doen. http://www.headstyl.net

Anders dan normaal gesproken was ik zo trots en blij op het resultaat dat ik ze toestemming heb gegeven om mijn verhaal online te zetten middels een filmpje..

Dus mocht je op hun website kijken .. zul je mijn verhaal tegenkomen..

En leuk om te horen dat ook mensen hier het resultaat mooi vinden.. Ik kan je vertellen dat ik ook alleen maar positieve reacties ontvang..

gr, Nelson
Nelson, ben je ook die knaap bij de voorbeeld gallery's op de genoemde site ? Moet haast wel. Ik had wel graag wat meer ingezoomde beelden gezien.

Ziet er best goed uit, maar waarom de achterkant niet laten doen of gaat dat later nog gebeuren ?
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2010, 22:10   #33
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Het ziet de top uit nelson!
Betreft de site, wat een onduidelijke en vreselijke site om te lezen of te navigeren. Totaal niet professioneel imo. Bar weinig informatie. Een kleuter had het in elkaar kunnen coderen. Lijkt wel een Nigeriaanse scam site, bij wijze van dan....

Zou je ook duidelijkere foto's kunnen laten zien. Verder wat het je ongeveer heeft gekost. Pijntjes, hoe het verloop is van je eigen haar naar tatoo, etc etc.
M1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2010, 11:18   #34
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
Hey hey..

Het gaat best goed met me hoor...
Alleen de chemo nog en een klein operatietje
Ben van plan om hier nog krachtiger uit te komen!

Mij krijgen ze niet klein! haha..

O ja, en ik werk gewoon door hoor!
__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2010, 11:25   #35
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nelson, ben je ook die knaap bij de voorbeeld gallery's op de genoemde site ? Moet haast wel. Ik had wel graag wat meer ingezoomde beelden gezien.

Ziet er best goed uit, maar waarom de achterkant niet laten doen of gaat dat later nog gebeuren ?
Hi Norwoord,

Klopt.. dat ben ik ;-)
Achterkant is ook gedaan misschien niet helemaal duidelijk. Foto's waar je achterkant ziet zijn nog van voor de behandeling.. Ik zal nog wel even wat foto's posten. Momenteel aan het werk en geen toegang tot mijn foto's.. maar post ze wel zodra ik thuis ben.

gr, Nelson
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2010, 11:33   #36
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1989 Bekijk bericht
Het ziet de top uit nelson!
Betreft de site, wat een onduidelijke en vreselijke site om te lezen of te navigeren. Totaal niet professioneel imo. Bar weinig informatie. Een kleuter had het in elkaar kunnen coderen. Lijkt wel een Nigeriaanse scam site, bij wijze van dan....

Zou je ook duidelijkere foto's kunnen laten zien. Verder wat het je ongeveer heeft gekost. Pijntjes, hoe het verloop is van je eigen haar naar tatoo, etc etc.
Hey M1989,

Dank je wel! ziet er ook top uit al zeg ik het zelf haha ;-)
Ik heb me laten vertellen dat ze bezig zijn met de website.. Maar liever een minder mooie website maar goed werk afleveren dan andersom zou ik zeggen ;-)

Wat info betreft hebben ze mij destijds aangegeven dat ze hier juist bewust voor gekozen hebben. Indien iemand meer info wil hebben over bijvoorbeeld micro pigmentatie willen ze juist dat klanten zelf gaan google-en.. dit om de klanten te voorzien van een onafhankelijk advies.

Wat foto's betreft gaven ze aan dat er veel bedrijven zijn die met veel foto's adverteren.. helaas worden deze veel al bewerkt met photoshop.. en aangezien dit een discrete behandeling is.. willen ze ook de behandelde klanten zoveel mogelijk discreet houden.. er zijn wel gevallen waar ze het vragen.. Ik was dus zo een geval.. en tja.. ik was zo blij.. dat ze dat uiteraard mochten doen van mij...

Ik ben momenteel aan het werk. (althans.. nu even op haarweb haha)

Maar zodra ik thuis ben zal ik wat meer foto's posten en er wat meer over vertellen wat betreft de behandeling...

Maar wat je op headstyl te vinden is op basis van mijn ervaring een goede schets van de werkelijkheid.. in die zin.. ze adverteren met dingen zoals het is.. gewoon "what you see is what you get" en dan bedoel ik de behandeling en niet de looks van de site ;-)

Maar ik kom er op terug met meer beeld materiaal ;-)

gr, Nelson

Laatst gewijzigd door Henk; 23 november 2010 om 12:23 Reden: 1 keer een link plaatsen naar de website is voldoende.
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2010, 19:09   #37
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Op de filmpjes van die site spreken ze El dat het maar zeer tijdelijk is.
Ze spreken over een paar maand tot een jaar.
Das toch echt wel weinig.

Is het bij u al vervaagd of niet?
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2010, 19:17   #38
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axe Bekijk bericht
Op de filmpjes van die site spreken ze El dat het maar zeer tijdelijk is.
Ze spreken over een paar maand tot een jaar.
Das toch echt wel weinig.

Is het bij u al vervaagd of niet?
Beste Axe,

Nee bij mij zit het er zeer zeker nog op en goed zichtbaar. een paar maanden tot een jaar is niet helemaal waar.. Het verhaal zit toch iets anders in elkaar.

Daar dit gedaan is met pigment inkt zal dit inderdaad met de jaren vervagen.. Iets waar je alleen blij mee moet zijn want stel je voor als je grijz wordt.. en je opeens allemaal zwarte "tattoo" puntjes ziet??

Daarnaast veranderd je gezicht etc naarmate je ouder wordt. Dit heeft allemaal invloed op je uiterlijk.. de haarlijn dus de stijl die je nu kiest.. zal over een paar jaar lang niet meer zo mooi staan als nu.. hierdoor moet je dus alleen maar blij zijn dat het vervaagd.

Wat betreft de snelheid van de vervaging.. in andere woorden.. houdbaarheid van je behandeling, is dit per persoon verschillend.. Tenslotte hebben we allemaal een ander DNA..

Micro pigmentatie werkt op je pigment.. dat zegt enigzins al genoeg.. dat is niet bij iedereen gelijk...

Maar 1 jaar is wel heel kort.. Bij de een begint het te vervagen na 18 maanden.. bij de ander pas na 5 jaar...

En als ik zeg vervagen.. wil het nog niet zeggen dat het weg is... dit kan weer jaren duren..

hoop dat ik je zo wat meer duidelijkheid heb kunnen geven!

N.
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2010, 23:27   #39
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Waar blijven de foto's
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2010, 11:12   #40
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
foto's

Hey hallo,

Ik had afgesproken dat ik nog wat foto's zou posten van mijn hoofd (ook achterkant) ...Bij deze..


Gr, van een gelukkig mens.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (75,2 KB, 861x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (78,1 KB, 809x gelezen)
Bestandstype: jpg 9.jpg‎ (102,2 KB, 843x gelezen)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (76,7 KB, 836x gelezen)
Bestandstype: jpg 8.jpg‎ (75,6 KB, 818x gelezen)

Laatst gewijzigd door Henk; 24 november 2010 om 12:03
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2010, 12:18   #41
dun haartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2010
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelson77 Bekijk bericht
Hey hallo,

Ik had afgesproken dat ik nog wat foto's zou posten van mijn hoofd (ook achterkant) ...Bij deze..


Gr, van een gelukkig mens.
Ziet er knap uit zeg! Wat is de kostprijs hiervan?
dun haartje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2010, 14:39   #42
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dun haartje Bekijk bericht
Ziet er knap uit zeg! Wat is de kostprijs hiervan?
Hi Dun haartje,

Ze werken met verschillende schalen.. en mijn behandeling heeft 2150 euro gekost.

Ik ben er meer dan tevreden over.. en uiteraard is het veel geld... maar hoeveel is een positieve verandering in je leven waard? Voor mij is dat onbetaalbaar.. en aangezien ik echt super blij ben met het resultaat.. en daarbij alle reacties die ik krijg van mensen die het weten.. maar ook mensen die het niet weten.. is het me meer dan waard geweest... ;-)
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2010, 16:18   #43
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelson77 Bekijk bericht
Hi Dun haartje,

Ze werken met verschillende schalen.. en mijn behandeling heeft 2150 euro gekost.

Ik ben er meer dan tevreden over.. en uiteraard is het veel geld... maar hoeveel is een positieve verandering in je leven waard? Voor mij is dat onbetaalbaar.. en aangezien ik echt super blij ben met het resultaat.. en daarbij alle reacties die ik krijg van mensen die het weten.. maar ook mensen die het niet weten.. is het me meer dan waard geweest... ;-)
Ziet er goed uit Nelson. Maar ik vind het nogal prijzig. Vooral als het (zoals ze op hun site zeggen) binnen een paar maanden tot een jaar al begint te vervagen. Zelfs anderhalve jaar vind ik 'n nogal korte periode.
Maar het is inderdaad een optie. Ik denk trouwens dat een kaalgeschoren hoofd, ook zonder "micro hair tattoo" je ook wel goed staat.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2010, 20:36   #44
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Het heeft wel zijn voordelen, als je eraan begint weet je in elk geval dat het niet blijvend hoeft te zijn. In tegenstelling tot een normale tatoeage. Dat zal mensen wel over de streep helpen.

Aan de andere kant kleeft er dus ook een nadeel.....dat prijskaartje voor iets wat na 1,5 jaar begint te vervagen...ik denk niet dat ik dat er voor over zou hebben.

Als ik zo naar de foto's kijk, dan staat een gloed altijd mooier dan enkel kale hoofhuid. Dus op die manier een flinke verbetering. Maar ook hier zit er weer een andere kant aan...zie net als bij Ambo weer van die blauwe plekken ? Maar hij was naar een gewone tattoo shop gegaan en dit is toch medische pigmentatie ? Dat zie je niet op de die voorbeeldfoto's bij die engelse klinieken, ook in dit topic weergegeven. Ik vond het er daar echt heel natuurlijk en gaaf uitzien. Als zij aan photoshoppen doen, wat kan natuurlijk, dan vind ik dit nog geen optie. Moet er eerst flink wat verbeteren met de kwaliteit van de intkt.

Laatst gewijzigd door norwood2; 24 november 2010 om 20:39
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2010, 22:59   #45
Nelson77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Het heeft wel zijn voordelen, als je eraan begint weet je in elk geval dat het niet blijvend hoeft te zijn. In tegenstelling tot een normale tatoeage. Dat zal mensen wel over de streep helpen.

Aan de andere kant kleeft er dus ook een nadeel.....dat prijskaartje voor iets wat na 1,5 jaar begint te vervagen...ik denk niet dat ik dat er voor over zou hebben.

Als ik zo naar de foto's kijk, dan staat een gloed altijd mooier dan enkel kale hoofhuid. Dus op die manier een flinke verbetering. Maar ook hier zit er weer een andere kant aan...zie net als bij Ambo weer van die blauwe plekken ? Maar hij was naar een gewone tattoo shop gegaan en dit is toch medische pigmentatie ? Dat zie je niet op de die voorbeeldfoto's bij die engelse klinieken, ook in dit topic weergegeven. Ik vond het er daar echt heel natuurlijk en gaaf uitzien. Als zij aan photoshoppen doen, wat kan natuurlijk, dan vind ik dit nog geen optie. Moet er eerst flink wat verbeteren met de kwaliteit van de intkt.
beste Norwood,

"blauwe" plekken zijn in werkelijkheid niet blauw.. helaas op de foto komen ze verkleurd over.. pigment inkt wordt op gemengd om een zo natuurlijk mogelijke kleur te krijgen die aansluit bij je eigen haar kleur. Bij mij hebben ze een beetje een groenige kleur gebruikt.. Op de foto lijkt het blauw....

Dit zal in de loop van de tijd zakken en daardoor zich aanpassen aan de rest.. het is pigment kleur wat dus moet inwerken... dat gaat bij iedereen anders want iedereen heeft een ander DNA.

In werkelijkheid heb ik niemand nog gehad die zei dat ik "blauwe" puntjes had.. wel dat sommige iets groter zijn... maar laten we eerlijk zijn.. ook als je haar hebt.. heb je dikkere haren en dunnere haren.. of meer haartjes bij elkaar.. en andere wat losser van elkaar..

Hoe dan ook ben ik erg blij ;-) en als ik de mensen om me heen moet geloven ziet het er top uit...

Sterker nog.. ik heb het mensen verteld die het niet wisten.. en die geloofden mij niet.. pas na enkele keren kijken etc.. waren ze overtuigd ;-)

gr, Nelson
Nelson77 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 22:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 22:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 23:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.