Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 2 mei 2019, 20:59   #11
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Hoi Mexicang,

Mijn huid reageert snel op bepaalde stoffen in cosmeticaproducten. Ik kan niet zomaar een creme kopen en op mijn gezicht smeren. Ook deodorant niet. Rode branderige huid die dagen kan aanhouden met vlekken. Net alsof ik verbrand ben.
Insectenbeten zijn bij mij niet afwijkend en lichaamsbeharing was op mijn armen en benen altijd veel. Veel mannelijke hormonen dacht ik zelf altijd met de overgang is dat minder geworden. minder opvallend zeg maar en ik heb geen kale plekken of plekken dat het niet gelijkmatig groeit.

Wat betreft die uitval, ik heb inderdaad nooit uitval gehad in de winter. Ook niet in het najaar. Het begint bij mij als het warm wordt. Vorig jaar begon het half mei en half juni van de ene op de andere dag heel erg heftig. Ik maakte me eerst nog niet veel zorgen want ik dacht na een paar weken zakt het wel , maar dat deed het niet en het heeft net zolang aangehouden als de hitte duurde. Ik heb ook nog ergens gereageerd op een topic wat toen werd geopend over haaruitval gerelateerd aan hitte. Nu is het Mei en las ik hier dat het bij jou ook weer meer uit ging vallen. Ik vond het wel frappant dat we gelijk opgaan. Dus zou het dan toch met het weer te maken kunnen hebben? Ik heb net mijn pot met tabletten nagekeken die haaruitval van binnenuit tegen moet gaan maar die stof zit er niet in. Ik slikte eerst Biotine 1000 mg en nu heb ik tabletten van Hairkeeper sinds een paar weken om haaruitval tegen te gaan. Zit ook Biotine in en een mix van andere stoffen. Ik ben benieuwd Mexicang. Vorig jaar was echt niet normaal, tot 3 maanden kan seizoensgebonden haaruitval duren meen ik, vorig jaar duurde het een 5 maanden.

Laatst gewijzigd door Janneke100; 2 mei 2019 om 21:05
Janneke100 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
telogeen effluvium


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.