Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 november 2020, 19:00   #1
Hairon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 38
Ervaringen Essengen 6 plus

Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of er (langdurige) gebruikers zijn van Essengen 6 Plus en hun ervaringen zouden willen delen.

Ik heb wel een goed gevoel bij een topische (fina en minox) oplossing, maar ben op zoek naar wat meer ervaringen met het gebruik ervan. Helaas kan ik er niet zoveel over vinden. Dat betekent of dat het niet werkt, of dat er hele goede ervaringen mee worden behaald en het forum een beetje links wordt gelaten. Ik hoop natuurlijk op het laatste.

Graag lees ik de ervaringen terug in dit topic.
Hairon is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2020, 11:11   #2
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Hoi Hairon,

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van minox + fin (oraal) naar Essengen plus 6. Nog te kort dag om harde conclusies te trekken qua resultaat. Qua gebruikersgemak in ieder geval een prima middel. Ook geen schilfering op de hoofdhuid o.i.d.
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2020, 01:00   #3
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
Haarstabilisatie is ook lastig te meten. Hergroei gebeurd maar in enkele gevallen. Ik geloof wel in topische fina + minox. Heeft met logica te maken denk ik, als je veel onderzoeken leest zie je wel veel zaken dezelfde kant opwijzen.
RogerStone is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2020, 21:50   #4
BruceW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Als ik op dit topic aan an haken, ben ik ook wel benieuwd hoe het werkt als je eenmaal resultaat hebt.

Werkt het net zoals tanden bleken dat je een paar maanden dit gebruikt tot je haren weer dikker zijn en je dan kunt stoppen met gebruiken en weer een paar jaar vooruit kunt tot je haar weer dun is. Of werkt het meer zoals een product als anabolen dat je het moet blijven nemen want zodra je stopt met nemen je weer in no time terug bij af bent.
BruceW is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2020, 02:43   #5
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceW Bekijk bericht
Als ik op dit topic aan an haken, ben ik ook wel benieuwd hoe het werkt als je eenmaal resultaat hebt.

Werkt het net zoals tanden bleken dat je een paar maanden dit gebruikt tot je haren weer dikker zijn en je dan kunt stoppen met gebruiken en weer een paar jaar vooruit kunt tot je haar weer dun is. Of werkt het meer zoals een product als anabolen dat je het moet blijven nemen want zodra je stopt met nemen je weer in no time terug bij af bent.
Als je kiest om ermee te beginnen moet je ook constant blijven gebruiken, anders heeft het weinig zin. Dus ja, je zal het wel moeten blijven nemen als je van je haren houdt
RogerStone is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.