Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 maart 2009, 19:19   #31
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laser vrouw Bekijk bericht
Hallo Anoalm,

Er zijn 2 manieren waarop het resultaat zichtbaar wordt na een laser behandeling.

1. theoretisch gezien groeien alle haren na een laserbehandeling weer aan (iets langzamer dan normaal) en worden de haren uit de groeifase pas na 3 of 4 weken afgestoten door het lichaam.

2. door de warmte van de laser kunnen de haren in een soort shock terecht komen waardoor ze tijdelijk stoppen met groeien ook na ongeveer 3 tot 5 weken kunt u kale plekjes verwachten.
De beschadigde haren (overgangsfase en rustfase) kunnen zwakker of zachter terug waardoor het belangrijk is om zeker 10 weken te wachten voor u verder gaat met de vervolg behandeling, om op die manier een goed resultaat te behalen.

Groeten Laser vrouw
Bedankt

Ik heb 31 maart 2de afspraak, dat is 10 weken na behgandeling 1

Vandaag heeft mijn moeder (shame :$ maja nu ze t eenmaal weet vind ik t ook weer niet meer zo heel erg) mijn rug even de haren eraf geschoren die er weer zaten, en het viel me op dat dit veel gemakkelijker gaat na de behandeling dan ervoor!
Ook is me rug veel gladder weer.

Heel apart.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2009, 19:25   #32
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Toch even laten weten... me vriendin weet het nu en ze vind het niet eens erg.....

Zat ik daaaaar zoooooo over in
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2009, 17:19   #33
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Gisteravond behjandeling 2 gehad, Op lichte haren Joules 30-32 ongeveer. Poow in de nek voelde ik het super erg, op me rug normaal.

Maarja dat was behandeling 2 weer
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2009, 17:38   #34
remsey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2009
Berichten: 1
hoi ik ben nu voor het eerst onder de diodelaser geweest, rug gedaan maar ze begon meteen met 42 joule daar was ik wel blij mee!!!
remsey is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2009, 16:40   #35
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
IOn apeldoorn? Dan heb je andere huidtype ( 3 of 4 )
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 22:44   #36
Me.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Berichten: 14
Hey Anoalm,

Zelf begin ik laatste tijd zelf ook verspreid over mijn rug haartjes op te merken, vanaf welk moment was het voor jouw de moeite waard om met laseren te beginnen?(momenteel 20j en geen zin om een hoop geld weg te gooien uiteraard).
Me. is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2009, 16:32   #37
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Mijn hele rug is behaard, al jaren lang, op gegeven moment was ik het zat. Iedere keer alles verschuilen enzo is zooo irritant. Dus nu maar gaan laseren en het slaat aan
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2009, 17:45   #38
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Maandag 3e laser behandeling alweer
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2009, 13:22   #39
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Maandag de 4de alweer helaas ook de laatste tot nu toe, ik ga half jaar op stage naar buitenland.
Tot ziens mensen.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2010, 21:24   #40
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Was ik weer, heb de 6e behandeling alweer gehad
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 11:01   #41
Lindah
Lindaatje
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 1
Hoe is het resultaat nu na 6 behandelingen? Ik denk er namelijk ook over om van Korpos over te gaan op de praktijk in Apeldoorn, omdat het dichterbij is voor mij! Qua prijzen zijn ze wel gelijk namelijk.
Lindah is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2010, 15:51   #42
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lindah Bekijk bericht
Hoe is het resultaat nu na 6 behandelingen? Ik denk er namelijk ook over om van Korpos over te gaan op de praktijk in Apeldoorn, omdat het dichterbij is voor mij! Qua prijzen zijn ze wel gelijk namelijk.
Sorry dat ik zo laat reageer. Ik heb er al 7 gehad volgens mij. Bovenop blijft het echt al goed weg. Er zitten nog wel haren, maar die zijn echt heel dun en licht van kleur. Onderop de rug de zijflanken zitten nog wel haren allemaal in plukken. Dus echt allemaal lege stukken er tussen.

Volgende week afspraak 8 maken. Ik denk dat ik wel aan de 10 kom. Maar goed na zon 4 a 5 afspraken dacht ik: hmm gaat nooit allemaal weg dit en dat. Maar nu na 7 denk ik wel van: ja er is echt duidelijk wat zichtbaar nu.

Mocht je na Apeldoorn gaan, laat dan even via PM weten, dan geef ik je mijn naam en dan krijg je 15 of 20 % korting.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2010, 15:57   #43
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
zo, dan begrijp ik ook waarom de behandelingen erna gratis zijn. Das flink prijzig, en waarschijnlijk gaat dat niet lang zijn, aangezien ze zelden tot nooit zullen kunnen waarmaken dat iemand na 3-5 behandelingen onthaard is(tenzij gedeeltelijk).
Om na anderhalf jaar even terug te komen, ik heb behandeling 6 en 7 gratis gehad en dat blijft zolang het haar terugkomt. Binnenkort 8.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2010, 21:48   #44
Wendy79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 49
Hallo allemaal,

Heb nu de eerste stap gezet om eindelijk ook wat aan mijn vacht te doen. Ga ook naar Apeldoorn. Gister intake-gesprek gehad, goed gevoel over, dus over 2 weken heb ik mijn eerste behandeling. Ik begin eerst maar eens met de bikinilijn en de uitwaaiers op mijn bovenbenen (euh, eigenlijk loopt mijn bikinilijn tot op mijn enkels maar moet ergens beginnen. Zou het liefst ook mijn onderbenen willen doen maar dat wordt een dure aangelegenheid.
Helaas is het (vele, lange en dikke) haar op mijn bovenbenen te licht, had daar ook héél graag wat aan gedaan.
Nu eerst maar de bikinilijn, ben heel benieuwd hoe het gaat.

Schrik wel een beetje als ik hier lees over 10 behandelingen, was er zelf een beetje vanuit gegaan dat ik met +/_ 4 wel klaar was...

Anoalm, is er met jou een max aantal behandelingen/ prijs afgesproken dan, aangezien jij nu gratis behandelingen hebt?

Qua pijn vond ik het echt reuze meevallen met het proefstukje dat gelaserd werd, voelde nagenoeg niets, af en toe een klein prikje. Scheelt weer
Wendy79 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2010, 23:10   #45
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wendy79 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Heb nu de eerste stap gezet om eindelijk ook wat aan mijn vacht te doen. Ga ook naar Apeldoorn. Gister intake-gesprek gehad, goed gevoel over, dus over 2 weken heb ik mijn eerste behandeling. Ik begin eerst maar eens met de bikinilijn en de uitwaaiers op mijn bovenbenen (euh, eigenlijk loopt mijn bikinilijn tot op mijn enkels maar moet ergens beginnen. Zou het liefst ook mijn onderbenen willen doen maar dat wordt een dure aangelegenheid.
Helaas is het (vele, lange en dikke) haar op mijn bovenbenen te licht, had daar ook héél graag wat aan gedaan.
Nu eerst maar de bikinilijn, ben heel benieuwd hoe het gaat.

Schrik wel een beetje als ik hier lees over 10 behandelingen, was er zelf een beetje vanuit gegaan dat ik met +/_ 4 wel klaar was...

Anoalm, is er met jou een max aantal behandelingen/ prijs afgesproken dan, aangezien jij nu gratis behandelingen hebt?

Qua pijn vond ik het echt reuze meevallen met het proefstukje dat gelaserd werd, voelde nagenoeg niets, af en toe een klein prikje. Scheelt weer
Hee Wendy, bij mij was het 2 jaar geleden nog max 5 behandelingen, daarna gratus. Nu is het 6 zag ik op de site.
Maare ik heb gewoon zo veel haar dat ik er meer nodig heb, bij jou kan best 4 zijn hoor
En jah qua pijn valt wel mee. Prikjes is goed en even later ruik je gewoon verbrand haar hahaha.

Succes
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft er ervaring met TRIA laserapparaat voor thuis zoisiet Hirsutisme - Behandelingen 10 9 augustus 2008 14:51
Mijn FUT ervaring, mijn FUE ervaring bertman Chirurgische behandelingen 53 9 juli 2008 10:23
ervaring???? faberge AGA - Algemeen 2 30 januari 2008 22:26
Tricky1 stelt zich voor... (wie heeft ervaring met medicatie ed. ?) tricky1 TTM - Algemeen 2 25 augustus 2005 10:07
Mijn 20 jaar ervaring. Elena AA - Algemeen 4 20 oktober 2004 10:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.