Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 november 2002, 18:49   #1
fender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 27
dit is toch echt netjes

Hallo luitjes,

Even weer wat ervaring spuien.

Vanochtend had ik m'n afspraak weer bij cosmoderm. Voor m'n armen 2de keer (na 8 weken) en m'n gezicht de eerste keer. Ik wist zelf niet in hoeverre het resultaat op m'n armen nu normaal was, goed gelukt of slecht gelukt in de ogen van de behadelaarster dan. Zelf was ik al heel tevreden met het resultaat. Als het zo doorgaat heb ik zeker aan drie behandelingen genoeg. Althans ik denk dat het voor mij dan zeer acceptabel zal zijn.

Ze zag m'n armen en ze gaf direct aan dat ze met de armen nog even zou wachten, aangezien je er een hoop geld voor moet betalen en het nu al prima gelukt is. Nou, dat vind ik echt heel netjes ! Tenslotte stond die afspraak toch. Dus we hebben nu weer een afspraak voor over vier weken en als ook dan het resultaat nog in die mate is dat er 'wel iets meer bij kan' voor een optimale behandeling dus, dan stellen we het weer uit.
Perfect dit, ik kan niet anders zeggen.

Ik heb wel m'n gezicht laten doen overigens, iets pijnlijker maar nog steeds goed te doen.
Voor de nieuwsgierigen onder ons.........ik word behandeld met de epilight. Hij kan max op 21, hij stond voor m'n armen op 19 (dat is redelijk hoog) en voor m'n gezicht iets lager.
Ze vertelde overigens ook de 2de keer meestal nog wel hoger kan.

Ik vind het een tof instituut. Ze zijn niet de goedkoopste geloof ik, maar misschien in z'n totaliteit straks wel.
Benen heb ik ook naar gevraagd. Kosten 900 euro voor hele benen en allebei (dus 900 totaal, wel 2 uur bikkelen).

Valt relatief dus weer mee.

Armen is 410, maar dat is inclusief stukje bovenarm, de handen en de vingers (en die paar shots in het gezicht kunnnen er ook nog wel bij voor die prijs).

Ach ja, het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Linda
fender is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.